Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 16641 til 16660 af 170365
-
Er der nogen som kender én der tilbyder lektiehjælp for stx 3.g fyisk A niveau
ForumindlægHay kender i nogen som tilbyder hjælp( imod betaling) til lektielæsning for én som går i 3.g. og har fysik på A niveau.Helst i kbh region.eller et eller andet sted på sjælland...Personlig henvendesle på min @ tak -
Forslag til emne - Musik A, Mat B & Ng C
ForumindlægHvis der er nogen der har forslag til et emne jeg kunne kaste mig ud i, ville jeg blive rigtig glad. Jeg skal have musik som hovedfag, da mit andet selvvalgte A niveau (engelsk) er udenfor min studieretning (valgfag og dermed ubrugeligt) På forhånd tak. [: -
SRP - Autohuset Skjoldgaard A/S (Ford Fredericia/Middelfart)
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med nogle hjemmesider hvor jeg evt. kan finde noget om Autohuset Skjoldgaard A/S (Ford Fredericia/Middelfart), fordi jeg kan hverken på deres egen hjemmeside eller selv finde noget om dem. På forhånd tak -
Historist Analyse af: Brev til St. Joesph. - Stephan A. Douglas
ForumindlægHej. Sidder her og skal lave SRP, men er på lidt på bar bund med min historie analyse af Brev til St. Joesph - Stephan A. Douglas. Hvad skal jeg skrive i min analyse? Nogen som har en model jeg kan gå ud fra? Hilsen en travl studerende.. -
a) Beregn hvor mange timer der kan tilledes spildevand indtil bassinet er fyldt.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med opgave. Hvilke formler skal der bruges -
Matematik på økonomistudiet
ForumindlægHej kære medstuderende. Så som så mange andre gymnasieelever sidder jeg og funderer over hvad jeg skal efter sommerferien. Jeg er klart indstillet på at skulle gå direkte videre til uni. Men er i tivil om hvilke uddannelse. Det forholder sig nemlig sådan, at jeg er temmelig ringe til m... -
AT i Engelsk A og religion C "Life of Pi"
ForumindlægHej til alle på Studieportalen. Overemnet for AT i år 2019 er "Havet". Jeg har valgt opgave B - den traditionelle uden en innovativ løsning. Jeg er igang med at skrive min AT synopsis om filmen "Life of Pi" af Yann Martel, men jeg sidder en smule fast. Min problemformuleri... -
SRP om bogen "A Dry White Season" af André Brink
ForumindlægHej alle, Jeg har emnet Apartheid til min SRP, hvor jeg blandt andet vil skrive om bogen A dry white season. Jeg er dog usikker på hvad resten af min opgave skal handle om og hvad man evt. kunne have særligt indblik på i bogen. Hvis der er nogen der har skrevet SRP om bogen A dry white season... -
Hvordan foregår fysik/kemi eksamen? (Vigtigt, skal besvares så hurtigt som muligt)
ForumindlægHej alle I morgen skal jeg op I fysik/kemi eksamen, men jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Altså jeg ved at man skal trække et emne, som f.eks. Syre og Base. Skal man så fortælle om syre og base? Eller skal man bare lave forsøg, hvor man så fortæller hvad man gør? Tak på forhånd :-) -
Om andengradspolynomiet f(x) = a * x^2 + b*x + c
Forumindlægoplyses, at c<0, samt at grafen for f har toppunkt i T(3, 4) Skitser en mulig graf for f Nogen der kan hjælpe med at løse den? -
Føderalisme - funktionalisme
ForumindlægHej Alle (Inden for sociologi i samfundsfag) Hvad er den store forskel mellem de to integrationsteorier "føderalisme og funktionalisme "? På forhånd tak. (: -
Ideologi
ForumindlægHej,, jeg ville lige spørger om en ting. Hvad er Ideologi? På forhånd tak..:) -
E_A ved opvarmning fra 20 til 30 grader C
ForumindlægHej alle, Hvordan løses vedhæftede opgave? -
HJÆLP!!Bevis at når x vokser med h, så vokser y til y*a^h
ForumindlægHej alle Jeg har har svært ved at bevise følgende opgave Bevis at når x vokser med h, så vokser y til y*ah Hjælp bedes så hurtigt som muligt. Tak -
Andengradspolynomier Bestem a eller b så ret linje har netop et skæringspunkt
Forumindlægvedhæftet. Er det meningen, at jeg skal løse andengradspolynomiet og de to x værdier jeg får skal jeg så bruge for at isolere i de rette linjer? -
AT eksam om rejse og tvangsfjernelse af aboriginier - hjælp ville være dejligt!!!
ForumindlægHej. Vi er to 3.g'er som skal til at skrive eksams AT synopsis om at rejse, som i nok har hørt om? Vi har valgt emnet Tvangsfjernelse af aboriginiske børn igennem de sidste hundred år, i fagene engelsk og historie(samfundsfagligt). Vi har nogle spørgsmål som vi håber at nogle af jer kan hjælp... -
Mundtligt dansk eksamen: Hvad er budskabet/budskaberne i denne artikel?
ForumindlægHej er der nogen der kender til og har læst denne artikel grundigt? : http://www.lmsnyt.dk/Files/sk%c3%a6re%20smerten%20v%c3%a6k%20EB_31032014.pdf (i et par sekunder er jeg glad). Det er den artikel jeg skal snakke om under min mundtligt dansk eksamen i næste uge, og har brug for ALT hvad i ved... -
Hjælp eksamen imorgen. 3spg jeg´ikk forstår!!!
ForumindlægHej jeg skal snart op til mdt mat eksamen og jeg har lavet 15 spg færdig men jeg sidder og stadig med 3 spg som jeg intet forstår af! beviserne er for svære, og i opg 2 forstår jeg overhovedet ikk hvad jeg skal komme ind på.? håber nogen kan hjælpe. :) 1. DIFFERENTIALREGNING. Der ønskes en gennem... -
Dansk mundtlig eksamen analyse og fortolkning af tekster
ForumindlægHej alle. :-) Jeg er blevet udtrukket til at skulle op til dansk mundtlig eksamen 2010, men jeg mangler nogle analyser og fortolkninger af nogle af de tekster, vi har gennemgået. Det ville derfor være til rigtig stor hjælp, hvis der var nogle, der havde mulighed for at hjælpe mig med følgende tek... -
Dansk mundtlig eksamen analyse og fortolkning af tekster
ForumindlægHej alle. :-) Jeg er blevet udtrukket til at skulle op til dansk mundtlig eksamen 2011, men jeg mangler nogle analyser og fortolkninger af nogle af de tekster, vi har gennemgået. Det ville derfor være til rigtig stor hjælp, hvis der var nogle, der havde mulighed for at hjælpe mig med følgende tek...
