Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 16641 til 16660 af 18642
-
en eller et
ForumindlægHej alle sammen, da jeg efter sommerferien skal starte i 9 klasse, er jeg blevet bevidst om at jeg virkelig må forbedre min dansk. Jeg er en dreng, der er født her i Danmark, under danske forehold og er utrolig godt integreret, ja jeg ser mig faktisk som en ægte dansker, men da jeg også er tyrker... -
biologi spøgesmål
ForumindlægDen engelske naturhistoriker Charles Darwin konklu- derede udfra sine studier af dyr og planter, at den der havde størst chance for at overleve, var "The survival of the fittest". Hvad betyder det udtryk? 1.Der udryddes dyrearter hver dag 2.Dyr har ikke en chance i nye omgivelser... -
Det HASTER please!!!
ForumindlægHej skal lave en tekstanalyse af den som blinker er bange for døden. og skal besvare disse spørgsmål!! Beskriv peritekstens denotative, konnotative, og tekstlige niveau. 2. Dernæst finder du ved at google på nettet eksempler på epitekster om værket. Vælg en eller to epitekster og skriv en kort... -
flaskehalse
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=3287a) At der ikke bliver mange arbejdsløse i fremtiden.Fald :Byggefag Metalarbejdere Øvrige a-kasserinkl. Kristelige 3F Tekniske funkt. m.v. Handels- og kontorfunktionærer Akademikere Offentligt ansatte b) Møbelpolstrere Industrielektrikere Svejsere Elektrofagteknikere Olie ... -
Bitte Hilfe - ikke mange fejl?
ForumindlægNogen der vil rette denne, tror da ikk, at der skal være så mange fejl. har rettet den en del gange, men vil gerne være helt sikker:Die Unwürdige GreisinSo heißt eine Novelle, die Brecht geschrieben hat. Er behauptet, dass diese sympathische Greisin seine Großmutter war. Es ist sicherlich nicht r... -
Fravær
ForumindlægHvor meget fravær synes I er acceptabelt? -
1990'ernes skrivestil
ForumindlægJeg skal perspektivere to af Helle Helles noveller til 1990'ernes skrivestil, men så var det at jeg blev i tvivl om hvad den egentlig er. Er det bare minimalistisk, eller er det noget med det postmoderne? Jeg har virkelig brug for jeres hjælp! -
Hjælp til oversættelse - Der Absturz
ForumindlægHey! Jeg ville bare høre om der er nogle, som har lavet en tyskoversættelse, der hedder Der Absturz, som kan være behjælpelige, da jeg selv har ret store problemer med den. -
Hjælp til rettelse af kort oversættelse :)
Forumindlæghar en kort tekst, som jeg meget gerne vil ha hjælp til at rette. Nach der Begegnung mit Chruschtschow 1961 in Wien stand Kennedy vor der deprimierenden Perspektive, dass die Entscheidung über Krieg oder Frieden vielleicht bei Walter Ulbricht liegen wurde, dem leitenden Mann der DDR. Als die K... -
SSO. Hvad hvis man har flere tolkninger af et tekststykke?
ForumindlægHey alle :) Ja, en mere, der er ved at gå ned over SSO - også i julen! Mit problem er, at jeg har flere tolkninger af et digt af Heine...? Hvad gør man - skal jeg bare vælge en og håbe at jeg vælger rigtigt, eller angive begge muligheder med grundig argumentering? Go'SSO-skrivning til all... -
Strålende SSO om Republikken!
ForumindlægAve, Quirites! Jeg skal bruge en historienørd til at læse første halvdel af min aldeles glimrende SSO om politiske, organisatoriske og økonomiske forhold i den sene republik. Jeg fik 13 for opgaven sidste år, så det skal være én med forstand på sagerne ;-) Pro Res Publicæ -
Vil I ikke være søde og kigge her?!
ForumindlægHey alle. Jeg har projektopgave i denne uge. Overemnet er "Frihed" og mit underemne er "afroamerikanere". Men problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad mit produkt skal være? Hvad tror I kunne være et godt produkt? -
spørgsmål om økonomi
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at besvare dise spørgsmål? 1 Hvad er forskellen på erhvervsøkonomi og nationaløkonomi? 2 Hvorfor er begrebet nationaløkonomi ikke længere helt dækkende? 3 Hvad vil det sige at ”kapitalbevægelserne er blevet frie”? 4 Hvordan vil de frie kapitalb... -
Karakter
ForumindlægHvad vil i give denne i karakter? -
Engelsk og Europæiske studier AU
ForumindlægHejsa :) Er der nogle herinde som læser engelsk og europæiske studier på Århus Uni? Det kunne være ret fedt at hører om hvordan studiet er, hvordan det står til med jobmuligheder, hvilket kandidat man kan vælge, og selvfølgelig hvordan studiemiljøet er! Jeg er nemlig MEGET interesseret i ... -
Hjælp til biologi eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at forberede mig til biologi eksamen og der er nogen ting jeg ikke kan finde ud af, og er ved at gå lidt i panik over det. Jeg skal kunne redegøre for hvad forskellen mellem effektorhormoner og overordnede hormoner er. Kan simpelthen ikke finde noget om det nogen ste... -
The Exorcism of Emily Rose?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har set denne film? I så fald, er den ikke bare uhyggelig. Jeg synes virkelig den er, i og med, den er baseret på en virkelig hændelse. Ja det gør det jo ikke sjovere. Jeg synes I skulle se den. Og jer der har set den, hvad mener I om den? -
Ikke låse sit bevis og tage nogle fag om
ForumindlægKan man stadig bruge denne "metode", hvis man vil forbedre nogle karakterer, så man kan komme ind på drømmestudiet "Hvis du VIL tage et/ flere fag om, rækker du den mentale langfinger til dit gymnasium, og lader være med at komme til den/ de sidste eksaminer. (Og lader være med at... -
Supplering ved siden af gym?
ForumindlægHej derude. Vil høre, om der er nogen der ved, om det er muligt at supplere fag, mens man går på gymnasiet? har nemlig en drøm om at blive læge, og har i øjeblikket fysik c, kemi c og mat b. Går i 2.g og sidder og tænker over, hvor smart det ville være at suppler fx Kemi C til B her i sommeren 20... -
Giddens! -sociologi
ForumindlægHey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig
