Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 16661 til 16680 af 28854
-
Case ang. en vare.
ForumindlægHar svært ved at finde ud af hvor jeg skal starte.. En virksomhed producerer en vare. De variable omk. V(x) i kr ved produktion af x kg pr uge af varen er givet ved V(x) = 0,02x^3 - 0,9x^2 + 20x markedsprisen er 8 kr pr kg. virksomheden kan afsætte alt hvad den kan producere ved denne pris. e... -
abstract
Forumindlægnogen der har lyst til at rette min abstract? This paper explains about the keywords of the multicultural society, this happens by using some social concepts, whit that follows there a perspective to the late modern society. Since the purpose is to elucidate what the cultural society is, and w... -
Ernest Hemingway "doktoren og doktorens kone"
ForumindlægHej jeg har fået til opgave at skrive en Analyse & fortolkning af Ernest Hemingway's "doktoren & doktorens kone", og jeg har læst at han anvender isbjergsteknikken og prøver at drage læseren til at læse imellem linjerne mit spørgsmål er så: Er der nogen der kan komme med li... -
Hvad er et bode plot/diagram?
ForumindlægHej! Er der nogen som kan give en forklaring på hvad et Bode Plot (Bode diagram) er i forbindelse med strøm. Tak! -
For lavt snit - Tage 3.g om?
ForumindlægHej alle Er der nogen herinde, der enten selv har eller kender nogen, som har taget 3.g om på gymnasiet med henblik på at forsøge at forbedre sit snit og komme ind på drømmeuddannelsen? Jeg står selv i den situation, at jeg kommer sandsynligvis ud med et snit mellem 10,2-10,4 med A-bonus og hur... -
Rettelse af fransk aflevering
ForumindlægLes jeunes\n\nLes jeunes sont un thème très important dans “Le Thé au Harem”. La bande dans cette historie vit dans des habitations à louer où les gens pauvre et immigrés habitent seulement. L’environnement n’est pas joli y il n’y a pas de pelouses et de ferrains de jeu y pour ce... -
Hjælp :(((( er der nogen der har tid
Forumindlæger der nogen der gider at rette den ? please Efter afslutningen af Anden Verdenskrig i 1945 havde Tyskland i nogrle år ingen selvstændig regering. Landet var opdelt i fire besættelseszoner, og man kaldte landets øverste myndighed "det allierede Kontrolråd". I 1949 fik de såkaldte verstz... -
Frustrationer!!!!! STX, HHX, HTX, EUX, EUD.....AAAAARGH
ForumindlægHej! Måske en voldsom overskrift, men åh, hvor kan valget af ungdomsuddannelse dog være frustrerende! Kort sagt: jeg ANER ikke hvad jeg vil efter 9. klasse. Eller jo, der er da nogle ting jeg kan udelukke (bl.a. EUX, EUD og HHX samt 10. klasse) Til gengæld ved jeg, at jeg, efter min ungdomsudd... -
Mindre fransk stil
ForumindlægHej derude,Jeg ville hører, om der ikke var nogle søde mennesker derude som gad hjælpe mig med, at rette min lille stil neden for.På forhånd tak,NiklasStil:Hélène vit seule parce que, Jean, son ami a rompu avec elle. Hélène veut vivre pour chaque autre et leur amour. Mais Jean a voulu combattre p... -
Klage over karakter
ForumindlægHej folkens!Jeg vil lige høre om der er nogen af jer derude, der har erfaring med at klage over en karakter.I mit tilfælde drejer det sig om en årsprøvekarakter, et fag, der afsluttes, og så overføres til mit eksamensbevis. Karakteren finder jeg utilsigtet for mit vedkommende, og jeg vil høre om ... -
medicin - forget it?
Forumindlæghej, jeg vil gerne studere lægevidenskab eller odontologi, men mit gennemsnit er på ca. 8,9 - det er jo langt fra addgangskvotienten i de studier. betyder det at jeg skal glemme alt om dem? kan jeg ikke engang blive optaget via kvote 2? -
Hvis man går i HF??
ForumindlægHvis man nu tager HF får man karakter??Får man årskarakter ?? Er det svært ? -
Matematik på molekylær biomedicin
ForumindlægHej Har man matematik på bacheloruddannelsen i molekylær biomedicin ved KU, og i så fald, hvor meget og hvor dybdegående er det? -
Fotosyntesens trin 2: calvin cyklus
ForumindlægHej, kan I hjælpe med at vælge det korrekte svar til det vedhæftede spørgsmål? -
Co-evolurion
Forumindlæghej. jeg skal skrive en opgave hvor co-evolution skal indgå, men jeg kan ikke finde noget der disideret beskrive hvad det er, heller ikke på google. det eneste sted der står noget er på wikipedia, men det er meget kort. kan i ikke hjælpe mig, det er vigtigt ! -
Tvivl på valg af medicin uddannelsen efter gym
ForumindlægHej alle. Jeg står her med et lille men opbyggende dilemma. Jeg studerer på samf/engelsk retningen ( stx) og interesserer mig meget for naturvidenskabelige fag. Jeg overvejer at læse medicin på uni men ved ikke helt om jeg kan gøre det med den retning og de fag som jeg har lige nu. Er der nogen a... -
Hvad kan man tjene hvis man har kandidat i...
ForumindlægJeg ved godt at der findes statistiker på nettet omkring hvad forskellige kandidater tjener men det er jo overordnet f.eks. hvis man kigger på læge løn så dækker den over alle læger og f.eks. ikke kun de praktiserende læger. Jeg vil så høre om der nogen herinde der ved hvad følgende kandidater tj... -
stil
Forumindlæghej venner er der nogen der kan give mig nyttige oplysninger om hvordan man kan laver en rigtige super gode modernet eventyr. har ikk fantasien til det. -
Bestå Studentereksamen
ForumindlægHejsa, er det rigtig at man skal have 6,0 både i årskarakter og eksamenskarakterne? Hvad med idræt, musik og billedkunst de tæller jo en halv, så hvis man har fået 7 i allesammen er det så 3,5 ved årskarakter og 3,5 ved eksamenskarakter? Håber nogle kan hjælpe mig, for jeg er bange for ikke at be... -
Redegørende del
ForumindlægHEJ hvor mange sider skal den redegørende del sådan cirka fylde i min omkring, 20 siders opgave ?
