Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16661 til 16680 af 321608
-
Ramadan
ForumindlægAv, så er det ramadan måned :-( Det er sandelig svært iår.. Man faster fra kl 05 om morgen, til omkring kl 20.. Førhen var det altid omkring november - december måned hvor dagene var korte.. Derfor var det så let.. Men i år er det virkeligt hårdt for mig. Jeg sulter!! arrrg :-( Man kan hverken... -
Dansk til tysk oversættelse.
ForumindlægJeg tænkte på om, der var en der ville være behjælpelig med at oversætte denne tekst til tysk. Da den skal bruges til min tysk mundtlige eksamen - Mvh. Brateslav. Tre ud af fem unge mennesker begår en forbrydelse De unge i Tyskland er mere kriminelle end hidtil antaget. Mindst én forbrydelse på ... -
Mellemregninger
Forumindlæg1/2 (1 + x) = 7 x = 13, men hvordan laver jeg mellemregninger? Jeg har kun lært, at man bare skal sætte tilfældige tal ind. -
Citat - betydning
ForumindlægHej kloge mennesker... Hvad tror i dette uddrag betyder: "Roserne vokser i dale, der får I barn-Jesus i tale" Fra eventyret Snedronningen - og fra Brorsons julesalme "Den Yndigste Rose er Funden" (1730). -
Hvorfor?
ForumindlægHvordan kan det være, at man ikke kan forstå noget, når det er muligt at forstå? Hvis I synes jeg er skør, er det jer, der ikke forstår mit spørgsmål. -
Hjælp til rettelse af lille tekst.
ForumindlægHej, jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til rettelse af en aflevering med 4. spørgsmål. Det er nogle sætninger som jeg skulle modargumentere. Har 'oversat' det jeg ville svare i fransk til dansk, så det er nemmere at kunne rette mine sætninger.. På forhånd TUSIND TAK! har virkelig... -
Jalousi og had?
ForumindlægProblemet jeg har er ikke fagligt relateret, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal håndtere det...Tjah... hvor skal man starte... Jeg går i en sprolig 1g klasse... med en masse piger og en masser intriger. Jeg får gode karakter... det vil sige 11 og 13 taller, men kun mine nærmeste venner ... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
pKs...hvorfor er det sådan?
ForumindlægNår man skal aflæse pKs værdier så siger min lærer at det bedst at man aflæser fra den anden ækvivalenspunkt, da det vil give et mere præcist tal. Men er der nogen der vil forklare hvorfor det er sådan?På forhånd tak! -
Halveringstykkelse og funktion
ForumindlægHej Jeg har en aflevering, hvor jeg skal undersøge halveringstykkelsen for en radioaktiv kilde, der ved henfald udsender gamma-stråling. Til forsøget brugte vi et GM-rør og undersøgte forholdet mellem tykkelsen x af bly og de korrigerede tælletal (antallet af henfald) T. Disse data har je... -
Eksamen i morgen - Lyd
ForumindlægJeg er så heldig at skulle op i morgen i et af de fag, jeg er dårligst til. Fysik. Jeg er elendig til formler og lignende. Jeg har trukket følgende oplæg: "Fremlæggelse: Lydbølger. Hørligt område. Decibelskala. Stikord til samtaledel: generelle egenskaber ved bølger. Forskellige bølgetyper... -
Please hjæææælp
ForumindlægOpgave 1: Holdbarheden for rejer i lage afhænger af temperaturen. Nedenstående tabel viser sammenhængen mellem holdbarheden og temperaturen. Temperatur (oC): 0' 8' 15' 25' Holdbarhed (døgn): 300' 80' 28' 6' - Det oplyses at holdbarheden som funktion af te... -
Arbejde med god løn?
ForumindlægJeg skal først til at begynde på uni i februar og vil derfor have et arbejde hvor jeg kan tjene lidt (meget :-)) penge.Hvor vil I anbefale? Skal være i København, gerne omkring Herlev. -
osama bin laden er død! :D
Forumindlægså fik vi ham endelig! konklusion: lige meget hvor eftersøgt man er, så kan man aldrig gemme sig godt nok! -
Rødder til tredjegrads-polynomiun
ForumindlægJeg sidder med en opgave uden hjælpemidler, hvor jeg skal finde rødderne til f(x)=x^3-4x, da jeg skal finde arealet mellem grafen for funktionen samt x-aksen. Jeg har siddet og fumlet med nulreglen i noget tid nu, og synes bare ikke jeg får de rødder, som min lommeregner viser mig. (-2 og 0 og 2... -
Hjælp til oversættelse med de stærke verber
ForumindlægHej!Er der nogen som gider kigge en tysk oversættelse af en dansk tekst igennem? Sammenlagt fylder det omkr. en side i Word (både dansk og tysk tekst), så jeg synes det er lidt for meget bare at kopiere herind, og vil altså hellere sende det til hvem der nu end melder sig :-) -
Hjælp med grammatik i tysk
ForumindlægJeg skal snart have terminsprøve i tysk. Derfor ville jeg gerne øve min grammatik, og have lidt feedback på nogle sætninger. 1.. Er war den besten Bodybuildern, für fünfundzwanzig Jahre. 2.. Der Stress bei dem harten, täglichen Training und bei den vielen Wettkämpfen war ihm zu viel geworden.... -
Eksamen Samfundsfag.. C
ForumindlægHey.. jeg skal til samf eksamen næste uge, og jeg har kigget over alt (inkl. i bogen) om ideologier og velfærdsstater/samfund. Ideologier forstår jeg ikke, der må jo være noget bestemt de går ind forSocialismeKonservertismeLiberalismekan i hurtigt forklare hvad de enkelte går ind for?? og hvilken... -
eksponentielle funktioner
ForumindlægHej, jeg føler mig ikke sikker på denne, nogle der kan hjælpe? :) Vækstraten for funktionen f (x) = b · ax er 17%, og f (0) = 24. Angiv tallene a og b. -
Myter og udefra/indefra...
ForumindlægEr alle religiøse tekster myter? -eller er det kun de af dem som bla beretter om skabelsen, Abraham på bjerget, Jesu opstandelse etc? Er bjergprædiken en myte? Og hvordan skal man forklare forskellen mellem at tolke en religion indefra/udefra på en konkret måde?
