Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16741 til 16760 af 163702
-
Eksamen - nervøsitet...
ForumindlægHej.. Jeg vil bare høre, om der er nogle, som har nogle gode råd om nervøsitet til eksamen? Jeg plejer at ryste i kroppen og ryste og stamme i stemmen. Jeg bliver helt "blank" inde i hovedet. Jeg ender som regel op med en dårlig karakter.. Nogle der har nogle gode råd??? Tak, på forhå... -
Hjælp til funktioner.?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik og er på letterer bar bund med hensyn til funktioner. Er der nogle der kan forklare mig hvordan man forklare: -Forskrift. -Funktionen y=b*x i a'ende (ved ikke hvordan man opløfter det på en com.) På forhånd mange tak for hjælpen. -
ABSTRACT I SRO
ForumindlægJeg har kigget mit gymnasiums formalie for SRO igennem, og der står man skal havde 'abstract' med. Hvad er det, hvornår i opgaven skal det være, og hvordan adskiller det sig fra redegørelse? tak på forhånd§ -
Vejledende løsninger til alt ;)
Forumindlæg. -
Amonia og ammonuim
ForumindlægHvad er forskellen på ammonia og ammonium.. og hvad er de engelske betegnelser ? -
2.g om igen?
ForumindlægJeg går pt. på STX andet år. Niveauet er ikke svært for mig, men har bare været enorm dårlig til at møde op og lave mine ting. På det første år scorede jeg nogle dårlige, men dog beståede karakterer i fag som Naturvidenskabeligt Grundforløb (4), Billedkunst (4) og Almen Sprogforståelse (02). He... -
Differentialregning
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen, og har et spørgsmål: "Gør rede for differentialregningens anvendelse til optimering" ??? -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
forklarings problem ang, hældningstallet
ForumindlægI en linær funktion y=ax+b er a voksende hvis a>0 og a er aftagende hvis a<0 hvorfor er det sådan, kan ikke se det, håber en vil hjælp da jeg skal til mundtlig eksame imorgen. -
computer program til at oversætte
ForumindlægHeej, er der nogen som kender et computer program, hvor man kan få en dansk tekst oversat til f.eks engelsk eller fransk? På forhånd tak! -
Søger en hjælpelærer
ForumindlægHej Jeg er en pige på 16 år, der går i 10.kl. som søger en hjælpelærer til engelsk og matematik, som ikke lige er min stærke side. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums niveau og op efter. Jeg vil rigtig gerne have at undervisningen skal forgå hjemme hos mig i Vallensbæk N. Og ja løn ... -
paper
Forumindlæghej alle sammen, jeg har for første gang skrevet en paper i engelsk, så jeg ville spørge om det er rigtig skrevet, ik det grammatiske, men mere om det er en paper :) ”New Narcissism” The phenomenon ”New Narcissism” The phenomenon ”New Narcissism” We get... -
Regler vedr. HF
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg droppede for nogle år siden ud af 3.g. pga. nogle personlige problemer, men har nu valgt at læse op igen på VUC. Da jeg allerede har en del afsluttede eksaminer fra stx, går jeg på HF enkeltfag. Jeg er nu kommet i tvivl om de gældende regler omkring "Bonus A reglern... -
Forstå HItlers tale
ForumindlægHej alle, jeg sidder midt i min SRP i fagene Tysk og historie, og skal i analysen lave en retorisk analyse og fortolkning af Hitlers tale den 27 januar 1932 "Rede Hitlers vor dem Industrie-Club in Düsseldorf" Jeg har læst taler mange gange igennem, har forsøgt mig med oversættelse men ... -
Retoriske virkemidler
Forumindlæg”We realize, you cannot make something which is essentially not good, better. You cannot improve it. You got to make a paradigm shift. And we then started looking very hard at ourselves and started and internal process of saying: We have to change fundamental, we have to make a quatum leap&... -
Hjælp til AT2019
ForumindlægHej :) Nu er det tid til at skrive den sidste AT opgave for mig og denne gang er emnet "Havet". Og jeg kunne godt bruge noge hjælp til at finde på fag og underemner. Jeg har tænkt på at skkrive om "Atlantis" i oldtidskundskab, men jeg ved ikke hvilket andet fag der kunne pa... -
Cykletyper og fortegn, eksamensspørgsmål
ForumindlægHej derude. Jeg har svært med forstå en definition, og det er en del af mundtlig eksamen. Vil nogen hjælpe med at forstå definitionen ud fra en eksempel givet fra mig? Definitionen: Lad være en permutation af . Da indføres følgende betegnelser om banerne og deres længder: Den endelige følge ... -
Er det mugligt ?
ForumindlægDansk AHistorie ATysk fortsætter AEngelsk ASpansk AMusik AJeg tænkte på, om det er mugligt at have alle disse fag på a-niveau i gym. Er det mugligt? -
Grammatik artikel
ForumindlægOversæt følgende sætninger og begrund dit valg / fravalg af ubestemt artikel. Synes du at man kan sige at Macbeth er seriemorder? Oversættes: Do you think you can say that Macbeth is a serial killer? Oversæt følgende sætninger og begrund dit valg / fravalg af bestemt artikel. Duncan lå i sengen d... -
Differential- og differensligningssystemer
ForumindlægHej derude! Jeg har en gammel eksamensopgave om differential- og differensligningsystemer, og jeg vil sætte stor pris på, hvis der er en derude som kan vise med udregninger hvordan opgaven løses, eftersom jeg skal til reeksamen i faget her start-august, og jeg vil gerne have styr på hvordan man l...
