Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 16741 til 16760 af 44012
  • Baggrunds- eller nyhedsartikel

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, og jeg har analyset en artikel. Men nu er jeg i tvivl, om det er en baggrunds- eller nyhedsartikel, håber I kan hjælpe!!! http://jyllands-posten.dk/indland/ECE4286962/social-accept-kraever-druk/
  • Oplæsningsstykke til Life is a bitch kortfilm

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til dansk mundtlig eksamen i 9 klasse. Jeg mangler et oplæsningsstykke til min synopse, jeg har valgt kortfilmen Life is a bitch af Jørn Faurschou kan i give nogle ideer til hvad jeg kan bruge til mit oplæsningsstykke
  • feminist crticism??

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogle der kan forklare mig hvad feminist crticism er (i engelsk)? Er det noget med kvinders rettigheder eller??? Skal vide det da det høre ind under et af vores emner til mundtlig eksamen (Love). Håber der er en der kan hjælpe og forklare mig det.
  • Bevis formlen for et simpelt andengradspoalynomiums minimum

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal snart op til matematik mundtlig eksame og har virkelige svært med et af mine underspørgsmål. :-( Det lyder som; Bevis formlen for et simpelt andengradspoalynomiums minimum. Jeg har virkelig svært ved at finde noter og at forstå om det Håber i kan/vil hjælpe :)
  • Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundtlig matematik eksamen, men er gået i stå ved dette spørgsmål Gør rede for begrebet differentialkvotient, udled differentialkvotienten for f(x) = k og f(x) = x2 ved hjælp af definitionen af diffentialkvotient. Håber nogen kan hjælpe, og på forhånd tak
  • Gør rede for arealbestemmelse ved hjælp af stamfunktioner

    Forumindlæg
    Godaften der ude.. Jeg sidder og skal til eksamen i mundligt matematik på b imorgen og har problemer med dette ene spørgsmål: Gør rede for arealbestemmelse ved hjælp af stamfunktioner.. Jeg forstår simpelhen ikke hvad det er de skriver i bogen, da jeg er ordblind.. Håber der er en der kan hjæ...
  • Matematik årsprøve nulpunkt/rodformel bevis??!!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave beviset af rodformlen/nulpunktsformlen og har derfor set en masse youtube videoer, men jeg har nu lært to forskellige måder, og ved ikke hvilken er den "korrekte" som jeg skal lave til den mundtlige eksamen. Her er billeder af de to forskellige metoder: Håber i vil...
  • Analyse af essay

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har (desværre) trukket essay til min dansk mundtlige eksamen. Jeg har valgt essayet "En flodrejse" af Thomas Boberg. Jeg har dog lidt svært med hvordan jeg skal analysere det. Er der nogen her der ved hvordan man skal gøre? På forhånd, tak :)
  • Essay

    Forumindlæg
    Hejsa gutter og gutinder. Jeg står i den situation at jeg skal op i et essay til min mundtlige eksamen. Jeg ville bare høre om der er nogen der kan anbefale et essay jeg kan vælge. Eller har en analyse model der er god. På forhånd tak!
  • Synopsis til dansk

    Forumindlæg
    Har trukket emnet identitet til den danske mundtlige eksamen, som jeg skal lave en synopsis til i 9. klasse, kan I komme med forslag til hvilket billede eller tekst/historie, jeg kan analysere? Vil helst analysere et eventyrhistorie, da jeg vil perspektivere den til - På forhånd tak
  • blod og hjerte

    Forumindlæg
    Jeg har valgt emnet blod og hjerte i naturevidenskabe mundtlig eksam. Jeg har desperat brug for hjælp til følgende Punkter: 1. Opbygning 2. Funktion 3. Kredsløb 4. Respiration
  • reklamer

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundligt eksame, og har trukket reklamer i hverdagen, og har så valgt at analysere reklamen ( brug 2.sek mere) hvis i lige hurtigt gider at se den, men hvilke analyse punkter synes i jeg skal komme ind på? Jeg skal også har en oplæsnings stykke , nogen ideer?
  • Metode afsnit

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal op i mundtlig DIO-eksamen her på mandag, og har bare et spørgsmål omkring den røde tråd i fremlæggelsen. Vil i mene at metode afsnitter skal præsenteres i starten eller i slutningen, efter at man har kommet med sine hovedpointer og vurdering? Tak på forhånd
  • Karakter

    Forumindlæg
    hej allesammen, skulle bare spørge har gennemsnit på 7.8. det er 1g vi taler om nu. hvordan er det man dumper. Skal årskarakter være over 6 og åretsprøve samt afslutne fag skal også være over 6 ???Eller hvis man har over 6 i årskarakter og åretprøve samt afsluttene fag er mindre en 6??? er man ...
  • At studere jura ?

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 3.g ad matematisk linje (mat. (A), samf. (A) og filo. (C)). Jeg overvejer at læse jura. Dette skyldes, at jeg altid har været fascineret af ’retssager’ og ’advokatverdenen’. Mit indblik i disse ting stammer dels fra bekendtes beretninger, dels avisartikler, dels John Grishams roman...
  • En lille tur af Helle Helle

    Forumindlæg
    Er der nogle som har haft om novellen " en lille tur " af helle helle? eller har læst, og kan hjælpe mig? Hvis du har så please , har brug for din hjælp. Jeg skriver til personen via indbakke, for det en del ting som jeg skal have styr på.
  • Musik

    Forumindlæg
    Jeg skal op til musik eksamen vil bare lige høre, hvad man kunne forberede sig inden eksamen?
  • Jeg er i tvivl ...

    Forumindlæg
    Der er altså en lille ting jeg er i tvivl om, ang. min fysik eksamen. Jeg går på STX, og skal her d. 16 op i fysik C, men da vi som klasse har valgt prøven med 24-timers forberedelse, skal jeg naturligvis op og trække d. 15, så der er ikke ret lang tid tilbage... Det jeg undrer mig over er, at ...
  • kan det passe

    Forumindlæg
    jeg har en lærer der har været problemer med på skolen gennem flere årgange og der har været indgivet mange klager på ham. for vores klasse er bægert bare ved at flyder over. han har mere fravær en nogen af eleverne, han er alkoholiker og tager skibber gerne en undervisningstime for at tage klass...
  • HVAD SKER DER HVIS MAN DUMPER

    Forumindlæg
    Hej har brug for en der har styr på det, jeg har fået 00 i fysik og matematik skrifligt : mine årskarkater i fysik skrifligt (a) er 7 og i matematik er det 4 ?