Søgning på: musik analyse. Resultater: 16861 til 16880 af 25891
-
Bedre til..?
ForumindlægHej med jer! Jeg skriver, fordi jeg vil have tips, tricks og råd til at blive endnu bedre til engelsk. Altså, mit engelsk er ikke så slemt. Jeg får primært 7 og 10-taller, men jeg vil gerne være endnu bedre. Jeg føler, jeg hele tiden tænker, før jeg snakker. Jeg bliver ofte forvirret, og jeg sig... -
Synopsis kontra prøven.
ForumindlægHej alle! Som jeg forstår det, skal man fremlægge hele sin synopsis til AT-prøven. Men man bliver ikke dømt ud fra sin synopsis, og når man ved, når noget er forkert og lign. må man så gerne snakke om det? - altså således, at man får besvaret problemformuleringen og problemstillingerne korrekt, m... -
Hvad ved vi i dag om evolution?
ForumindlægHeej allesammen (: Jeg er ved at finde ud af hvad jeg gerne vil komme ind på når jeg skal op til AT-årsprøve om Darwin. Jeg har bl.a. valgt at komme ind på hvad vi ved i dag om evolution, som Darwin ikke vidste. Men det skal være meget kortfattet, da jeg kun skal fremlægge i 10 min, så hvad mener... -
Den mundtligt AT-eksamen engelsk A, spansk A - Vil gerne be' om hjælp til metoder
ForumindlægJeg går i 2g, og skal op til årsprøve i AT-eksamen i morgen. Jeg har spansk A og engelsk A - to humaniora som vi godt måtte tage i år Jeg har om "Immigration fra Mexico til USA" Jeg er bare ikke helt klar over hvilke metoder jeg skal forklare om, da det eneste jeg umiddelbart kan sige e... -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart til billedkunst eksamen, så tænkte på om nogle af jer kunne fortælle mig, hvad det væsentlige er ,i en billedkunst eksamen ? (og hvis nogen af jer har nogle noter, så må i meget gerne sende dem til mig ) På forhånd tak :D -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
Snydt for en karakter
ForumindlægHej allesammen, jeg håber virkeligt der er en, som er god til engelsk der vil hjælpe mig med at læse en stil som jge skrev til eksamen igennem og give en bedømning. Jeg har fået 4, selvom jeg plejer at få 10. Jeg er virkeligt helt nede, håber virkeligt der er en der vil hjælpe mig. Er så skuf... -
HJÆLP TIL EKSAMEN I HISTORIE
ForumindlægHej derude Jeg skriver eftersom jeg er gået i stå. Mit emne er "En ny verdensorden 1989" og mine bilag er: - Et billede af world trade center der brænder - Et uddrag af den kritiske Richard A. Clarke som omtaler Bush-regeringens håndtering af terrortrusler op til 11.september ... -
Dansk litteratur - help!
ForumindlægHar skrevet en stil om litteraturhistorisk læsning er godt eller skidt. Jeg har skrevet det, som for og imod. -
kvinderne og det moderne gennembrud
ForumindlægHej allsammen. Jeg har valgt at skrive i dansk, og mit emne er kvinderne og det moderne gennembrud. Jeg er så småt begyndt på min problemformulering. Det jeg ved indtil videre er at, jeg skal anaylsere og fortolke romanen et dukke hjem. Så jeg ville bare høre om der ikke er nogen af jer derude, s... -
Stil
ForumindlægHvordan skriver man bedst muligt stil til eksamen for at opnå 12 ? -
Naturgeografi
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til, at forstå denne tabel http://faostat3.fao.org/faostat-gateway/go/to/download/FB/FB/E udfra dette spørgsmål som lyder således: E: Når man ser på Danmark i FAOSTAT opdager man at vi lever som svin og slet ikke bidrager positivt til verdens fødevar... -
Eksamen
ForumindlægHej jeg har netop lige trukket min 24 timers eksamen. Jeg trak velfærd og Økonomi. jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, problemformulering/problemstilling, er der ikke nogle af jer søde mennesker derude der har nogle gode ideer ? jeg har fået 10 bilag ; De gamle truer os alle, velfærds... -
Berliner Chat - hjælp
ForumindlægHej. - er der nogle der har lavet en opgave omkring teksten Berliner Chat (af Marcus Brühl ,,Berlin von Wort zu Ort, Gyldendal 2007") Det vil hjælpe en del. Tak :) -
Virksomhedsanalyse ????
ForumindlægHej alle sammen Nogle der ved hvad en virksomhedsanalyse omfatter? Og så er næste spørgsmål stortset det samme - hvad omfatter et virksomhedsportræt? Skal nemlig skrive SRP hvor jeg skal vælge område Torsdag, og jeg har hørt at en virksomhedsanalyse skulle være rigtig omfattende, da j... -
reklameanalyse metoder
ForumindlægJeg sidder med en AT synopsis, hvor jeg skal udarbejde en reklameanalyse for noget proteinpulver. Jeg ville blot høre om der var nogle der havde nogle noter mm. om reklameanalyse og metoder i dansk. Helst metoder!! Tak -
Jernbestemmelse
ForumindlægDer afvejes 0,1604 g stof, som i en målekolbe opløses i 100,0 ml vand. Af denne opløsning udtages 10,00 ml, som fortyndes med vand i en målekolbe til 500 ml. Ved atomabsorption finder man, at den sidste opløsning indeholder 4,47 mg jern per liter. Beregn stoffets molære masse på grundlag af je... -
KEMI B EKSAMEN
ForumindlægHalløjsa, jeg er igang med at forberede mig til eksamen i Kemi B. Kemi B eksamen er jo en slags samtale mellem elev, lærer og censor. Derfor ville jeg høre om I har nogle gode råd til den mundtlige kemi eksamen. Som jeg kan forstå så forbereder man ikke en desideret "fremlæggelse" -
IR-spektrum
ForumindlægHej Jeg har fået denne opgave, hvor jeg skal bestemme om IR-spektret tilhører ethinylestradiol eller levonorgestrel, og jeg kan ikke helt gennemskue hvad der passer. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. På forhånd tak.
