Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16881 til 16900 af 24761
-
Primfatorisering
ForumindlægNogen som kan hjælpe med dette i følgende opgave: [Link] På forhånd tak. -
Vil lige spørger om det er rigtigt!
Forumindlægmin sp. lyer at jeg skal beskrive en proteins primære, sekundære, tertiære og kvartiære sturktur samt deres funktion og vil lige spørger om det her kan bruges. Typer af protein 1. Strukturprotein (hud, hår, negle, knogler og brusk) 2. Muskler (kontraktile proteiner, så vi kan bevæge kroppen, op... -
Er denne linje et godt valg, hvis jeg gerne vil være revisor?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg har lavet en oversættelse jeg håber i lige vil kigge igennem så ville jeg blive glad :o) North Ireland The disturbances in North Ireland, which of many characterized like a civil war, can only been understood, if one knows something about Ireland’s history. In the 17th century became ... -
Comma or Not
ForumindlægHej ville være super hvis der er en der ved om der skal være komma (,) eller ej i følgende sætning: But because there are so many cars it is been much more difficult to use the English roads. På forhånd TAK -
Hjælp hurtigt tak
ForumindlægHar prøvet hele dagen igår og idag efter jeg kom hjem fra skole, men forstår stadig ikke den opgave her. Om en funktion f(x)=x^3-4x bestem monotoniforholdende for f(x) mange tak for dem der gider at hjælpe -
Hjælp!! Rettelse af tysk
ForumindlægHej studieportalen. Da jeg har pænt svært ved tysk, vil jeg lige høre om nogen vil hjælpe med rettelse af noget tysk. Jeg har vedhæftet den danske version og min tyske version. På forhånd tak! In der Artikel, ’’små sprogfag lukker for optagelse’’, die haltung sehr negativ ist. Das Angebot v... -
Bøger udover pensum
ForumindlægHej. Jeg kigger lige nu efter nogle bøger der ligger ud over pensum i på MatA+. Jeg vil specielt gerne have nogle forslag vedr. statistik og algebra. Har i nogle gode råd, til hvad i selv har brugt? -
oversættelse af 1 sætning HASTER
Forumindlægjeg skal oversætte dette: Sidste år gjorde franske forskere et yderst interessant fund jeg prøvede med: Last year, French scientists discovered an extremely interesting find i følge ordbogen) fund = find (det at finde) = discover men hvad hedder (at gøre et fund) for (discover a find) er v... -
TIL ALLE PÅ SP
ForumindlægDette er ikke et råb om hjælp men nærmere en taksigelse! Du har hjulpet så meget i tysk at du næsten skulle få løn for det! Det er så dejligt at du gider at bruge din tid på at hjælpe andre! Med dette sagt, vil jeg også takke alle andre opgaveredak, lektieguruer.. eller hvad man nu er... Jeg kan... -
hjælp opgaven skal afleveres på mandag..
ForumindlægVille blive rigtigt glad hvis nogen ville læse det jeg har skrevet og give lidt kommentarer. kom med forslag(ordforråd).... plz. The banner comes from msn website. The company who has produced the banner are M1. They are looking after more customers; they want their target audience to move from... -
SSO, Hjælp!
ForumindlægHej:) Jeg skal skrive sso opgave i Historie. Jeg er i tvivl og kan ik komme på noget. Nogle der kan give mig et godt råd til hvilket emne jeg kunne skrive om. -
invers funktion
Forumindlæghej, jeg skal beregne den inverse funktion f-1 for h(x) = f(2x) jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg ved ikke hvordan jeg kommer igang med opgaven, er total blank. vil gerne have en pædagogisk forklaring, da jeg har meget svært ved dette emne. -
the railways
Forumindlæghej ..er der nogen der lige kan kigge min oversættelse igennem... på forhånd tak .... Jernbanerne og publikum er titlen på en bog, som lige er udkommet. I slutkapitlet har forfatteren samlet en række anekdoter, som viser, at jernbanerne ikke alens befordrer gods og passagerer, men også bestræbe... -
hjælp til ide? tekst fra det moderne gennembrud
Forumindlægjeg skal op i 10 klasse dansk eksamen og skal skrive en dispotition. - men er helt blank på hvilken tekst jeg skal vælge at skrive en dispotition over? kravene er at det skal være en novelle, digt eller sang fra det moderne gennembrud med fokus på arv/miljø eller tro/viden. alle gode idee... -
NMR
ForumindlægJeg er ved at skrive en opgave om NMR-spektre, og er gået lidt i stå ved koblingskonstanter. Nogen der kan hjælpe med at forklare hvad det er og hvad deres betydning er? Tak :) -
Navngivning
ForumindlægHej alle jeg har ikke styr på det med navngivning, så ville høre hvordan man eksempelvis kan navngive dette stof: NaNO3 ?? :) -
Gode råd til skr. musik A eksamen.
ForumindlægHej alle. Jeg går på stx, og skal op i skr. musik A om et par uger. Jeg vil høre om der er nogle derude, som har været op sidste år eller før, der kan give nogle gode råd, guide til eksamener, gamle opgaver etc? Jeg har kigget både her og på studienet, og der ligger ikke meget, så håber p... -
Endnu en svær tekst!!
ForumindlægHej med jer. Jeg ved ikke, om det er mit englesk der er fuldstændigt elendigt eller om det er teksten, som er svær. Jeg ville i hvert fald blive meget glad, hvis nogen ville hjælpe med at oversætte denne tekst: "If, then, by any one in authority, something be sanctioned out of conformity... -
5 A-niveaus fag, for svært..?
ForumindlægHej Jeg har mulighed for at få 5 a-niveaus fag. Jeg har hørt at det skulle blive rimeligt svært især fordi man skal læse et a-niveaus fag på 4 semester ..? Har i ekstra a-niveuas fag, og hvordan er det... ? Jeg vil gerne høre noget mere, fordi jeg ved ikke rigtgit, hvad jeg skal..?
