Søgning på: matematik fp10. Resultater: 16901 til 16920 af 31486
  • 9.klasse eksamen og 10.klasse eksamen

    Forumindlæg
    hej studieportalen det er fordi jeg skal snart til eksamen i 9.klasse hvad nu hvis jeg for dårlig karakter og så skal jeg på efterskole næste år og jeg så får bedre karakter i eksamen kan jeg godt bruge dem eller om vendt med at 9.klasse eksamen er gode og 10.klasse eksamen er dårlig
  • DiplomIngeniør

    Forumindlæg
    hej er her nogen herinde som skal læse diplomingeniør i kemi og bioteknologi. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at se pensum listen, så jeg ved lidt mere om hvad der skal forgå på studiet
  • SRP - Karakter

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg er ret utoldmodig mht til min SRP og VIL vide min karakter snart, tænkte derfor på, om der ikke var en som ville skimte min igennem og give et ca bud, bare så jeg kan slappe lidt af ;-) Tænker næsten ikke på andet :-)
  • paramterfremstilling

    Forumindlæg
    to linjer l og m er givet ved parameterfremstillingerne l: (x/y)= (-1/2)+t*(2/1) og m: (x/y): (0/1)+s*(1/-1) bestem skæringspunkt S mellem l og m, hvordan skal jeg gøre det?
  • lektie hjealp ( bytte handel)

    Forumindlæg
    soeger efter hjaelp i fagene engelsk og dansk. Jeg soeger primat hjaelp til den skr. i begge fag, men lidt mundtligt i ny og nae vil ikke skade. vil benytte lejligheden til, at anoncerre at jeg kan tilbyde lektie hjaelp den anden vej i mat fra c-b. Fik 10 10 saa.. det ville vaere rart hvis jeg ku...
  • Hvad betyder ^ ?

    Forumindlæg
    Hej derude! Hvad betyder ^ når det står ovenpå et bogstav? Og hvad hvis der er en lige streg over bogstavet? På forhånd tak!
  • Kontext 7

    Forumindlæg
    Hej jeg har kontext 7 s.90 opgave1-2 for. Kan i ikke lige sige dem for mig tak. Og en ting mere. Kan i ikke sige mig, hvordan man laver kubikrod på en lommeregner? Tak.
  • Differentiabillitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal bevise at liniære funktioner og andengradspolynomi er differentiable. Dette finder jeg meget svært- nogen der kan hjælpe?
  • Spørgsmål: kan jeg komme ind på DTU?

    Forumindlæg
    Hejsa! jeg er fornyligt blevet student, og har bestået alle fag pånær kemi, hvor jeg fik 00 skrifteligt og 02 mundtligt. Jeg bestod altså ikke kemi på b niveau, men da jeg ikke har større interesse for faget kunne jeg bare ikke lære det fag.. Jeg står nu og overvejer at begynde på dtu hvor man sk...
  • Færdighed

    Forumindlæg
    Hvordan renger man det her ud? En løber tilbagelægger 6 km, med en gennemsnitsfart på 10 km/time. Hvor lang tid er han om at gennemføre de 6 km? Hvis han gennemførte de 6 km på 30 minutter hvad var gennemsnitshastigheden så?
  • FSA Maj 1997. Får

    Forumindlæg
    Heey Jeg er igang med at øve til eksamen, og har fået en problemregning fra maj 1997 ( Får ), jeg er helt færdig med den, men vil rigtig gerne have dens resultater for at rette mine fejl ;) Mange tak !
  • Eksamenspørgsmål ! INTEGRALREGNIN

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et eksamen spørgsmål, som lyder sådan her: Gør rede for begrebet stamfunktion og for sammenhængen mellem stamfunktion og areal. Nogle som kan hjælpe mig med svar? På forhånd tak!
  • Alle Regler For Ligninger

    Forumindlæg
    Det er hundrede regler for ligninger. Er der nogen der gider skrive alle reglerne ned og give eksempler på hvordan reglerne tages i brug? Jeg lover at hjælpe dem der svare på mit spørsmål, så godt jeg kan.
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Skal løse disse(umiddelbare enkle)ligninger. 3=27/x og 4=2x/3 :)
  • Reducer

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan ikke finde ud af den her, kan nogen vise mig hvordan man skal gøre? (a-b)2+2a*(a+b)
  • Finde Stamfunktion

    Forumindlæg
    cos(x) * sqrt(sin(x)) Er der mon nogen der kan fortælle mig hvad stamfunktionen til ovenstående er?
  • Rigtig?

    Forumindlæg
    Er dette rigtig? http://peecee.dk/?id=9109
  • Vektorer 3D vinkel

    Forumindlæg
    Ved ikke hvordan opgave h) skal udregnes og kan ikke finde nogen formel på den. Håber i kan hjælpe. Tak.
  • Hvor langt er der fra -13 til 25

    Forumindlæg
  • Samfundsfag A-niveau

    Forumindlæg
    Jeg går for tiden og overvejer hvad jeg skal vælge som valgfag i 3.G. Jeg har ikke særlig mange interessante muligheder, så nu er jeg nået frem til at det skal være Musik B eller Samfundsfag A. Hælder mest til samfundsfag. Men vil gerne høre andres erfaringer med samfundsfag på A-niveau. Er det...