Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16961 til 16980 af 22496
-
eksamen
Forumindlæghej! jeg skal starte i 9 klasse og er lidt nysgerrig over hvilken emner jeg kan komme op i fysik/kemi mundligt eksamen, jeg ved jeg kan komme op i metaller, men hvilken andre emner kan jeg også komme op i? -
Annulering af upload
ForumindlægHej, jeg har forsøgt at uploade 8 stile som alle er til 11 eller 13. Fordi studieportalen ikke har uploadet dem endnu og generelt har valgt ikke at tilbede mig, fordi jeg er et overmenneske, så vil jeg gerne bede om, at de overhovedet ikke bliver uploadet, hvilket jeg som bekendt har ret til, for... -
Jura i England
ForumindlægHej! Vil man være ligeså godt stillet med en jura uddannelse i England som hvis man tog den i Danmark? Mvh Iben -
biologi
ForumindlægNogen der kan hjælpe med dette spørgsmål ?? beskriv hvordan cellen kan danne ATP uden forbrug af ilt og hvornår benytter musklerne sig af det ? ( Figuren er vedhæftet) På forhånd tak -
Differentialligning
ForumindlægNår et metalstykke anbringes i koldere omgivelser, afkøles det. I det følgende antages det, at omgivelsernes temperatur er konstant. Metalstykkets temperatur y, målt i C grader, er en funktion af tiden t, målt i sekunder. Under passende forudsætninger sker afkølingen på en sådan måde, at den hast... -
Definition : Sinus og Cosinus og tangens
ForumindlægHej Håber nogen kan hjælpe mig . Hvordan gøre man rede for definitionerne for sinus, cosinus og tangens ? -
Hvorfor stemmer min afstemning ikke?
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal afstemme reaktionsskemaet for jerns oxidation i svovlsyre.... Hvorfor stemmer det ikke?? -
Reaktion
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet: Afstem redoxreaktionen, hvor jern i ståluld blev oxideret med svovlsyre. Jeg har prøvet at lave nogle forskellige reaktionsskemaer men ingen af dem giver mening, så jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvordan den her reaktion skal se ud for at jeg kan afstemme ... -
Tysk oversættelse [Haster SKAL AFLEVERES I MORGEN!]
ForumindlægHej er der ikke en der vil være sød at kigge på min tysk oversættelse? Der Schritsteller war auf Hawaii su teilnehmen in Triathlon. Er lebt mit drei anderen Sportler, der eine Menge dopen nahm. Sie tranieren, ass Spaghetti, slchliefen und dopen sich. der schriftstleer meint, dass sie selbst best... -
Kom ind på beviset for formlerne til at bestemme a og b
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og er i gang med at besvare nogle eksamensspørgsmål i matematik. Jeg er nu kommet til et spørgsmål, hvor jeg er gået lidt i stå. Som det fremgår i overskriften, skal jeg: Kom ind på beviset for formlerne til at bestemme a og b. Jeg har formlerne til at bestemme a o... -
Kunne være dejligt med lidt hjælp til denher! haster!
Forumindlæger igang med grammatiksættet til opgavehæfte "yellow". jeg skal rette disse sætninger, og fortælle hvad der gør den forkerte grammatikmæssigt, er der nogen der kan hjælpe?? :/ 1.Where is my glasses? 2.I don´t like to go by bus, but I cant afford a car. 3.She is visits her old mother eve... -
Billede (spacing!)
ForumindlægJeg har følgende i en tex-fil: ---------------- tekst.............. tekst............. \begin{center} \begin{figure}[h] \centering \includegraphics[scale=0.6]{sinh.pdf} \caption{tekst............} \end{figure} \end{center} ---------------- Teksten før \begin{center} står på midten af en side. S... -
Metaforer eller billedsprog.???
ForumindlægHej. Dette et spørgsmål som jeg stiller jer, og svar kun hvis i har lyst, tak. Spørgsmål: Hvad er nu foreskellen på "metaforer" og "billedsprog"? Giv også eksempler fx. Solen smiler ned. Smiler?.. Svar hvis i kan. Tak. -
realisme og idealisme?
Forumindlæghej.. jeg har svært ved at forstå hvad de to begreber betyder? altså realisme som verden er idag og idealisme som den burde? eller.. -
arealfunktioner
ForumindlægOpgave 5 f (x)=−x2 +3x Grafen for funktionen afgrænser sammen med førsteaksen en punktmængde M, der har et areal. Bestem arealet af M. det er uden hjælpemidler jeg ved at grafen afgrænser et område fra 0-3 jeg udregner A(3)-(A(0)=(-32+(3*3)-(-02+3*0) =-9+9-(-0+0) =0 de... -
Gensplejsning
Forumindlæghej folkens sidder med en eksamensspørgsmål har svært ved at komme i gang, nogen der kan hjælpe :) - forklare principperne og værktøjer i gensplejsning :) -
Intermolekylære kræfter og elektronegativitet
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at finde ud af, hvilke intermolekylære kræfter (London-bindinger, hydrogenbindinger eller dipol-dipol-bindinger), der er dominerende i følgende forbindelser, samt hvad elektronegativitetsforskellen er: Vand (H2O) Ethanol (C2H5OH) Heptan (C7H16) Natriumchlorid (NaCl) Io... -
en 2. gradsligning - hjæælp
ForumindlægDet ville være dejligt, hvis jeg kunne få hjælp til denne 2. gradsligning x2-5x+3=0 Manga manga taak :D -
Bruge internettet til afgangsprøve - problemregning???
ForumindlægHej alle Må man gerne bruge internettet, når man laver problemregning, Altså f.eks. hjemmesiden "Matematikfessor", eller må man KUN bruge ens bog og notater? tak på forhånd -
Bestem fart?
ForumindlægOpgaven handler om krabbetågen, som i hvile udsender et rødt lys med frekvensen f= 4,568*10^14 Hz. Hvordan bestemmer jeg farten, som krabbetågen udvider sig med? Jeg er HELT lost! - Og skal til Fysik-prøve i morgen!.. Argh.. Please, hjælp!
