Søgning på: musik analyse. Resultater: 17001 til 17020 af 25891
-
eksempel på eksamens opg. niveau-A
ForumindlægSkal op på fredag i EØ niveau-A, nogen som ligger inde med en eksamens opgave?i så tilfælde, må i gerne sende den til [email protected] nemlig være rart at vide hvordan opgaven formuleringen ser ud.. -
Skriftlig engelsk eksamen - klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk A skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! ”The Journey” The theory of the cycle of life has always affected the human being, whether it is a question of religion or psychology. At... -
høj karakter?
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie d. 19 og det er min sidste eksamen. Jeg har nok over 400 ns, som skal læses og jeg stræber efter et 10-tal. Mit spgm lyder:Hvordan foregår eksamen HELT PRÆCIST? Og hvordan kan man bedst forberede sig derhjemme? Synes nemlig der er mange ting og det er især det med kild... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i engelsk.(Gymnasiet, matematisk linje, højt niveau)Og så ville jeg lige høre om der har nogle gode råd hvordan man forbereder sig bedst.Og hvad det er godt at komme ind på til selve eksamen, osv.Mvh. Anna -
EKSAMEN FORVIRRING?!
ForumindlægHej allesammen (: Jeg er rimlig forvirret over eksamen, da jeg ikke helt ved hvordan det hele foregår. Jeg troede at ens lærer kunne vælge en form for eksamen, hvor man fx. får læseferien til at forberede eks. en anakyse. Men nu har jeg hørt at man feks. får emner, man KAN komme op i, og så 40 m... -
oplæsning ved dansk eksamen
ForumindlægNår nu jeg skal til dansk eksamen på mandag, skal jeg jo læse et selvvalgt stykke op fra den tekst, som jeg trækker. Skal det være et sammenhængende stykke, eller må det være flere forskellige steder i teksten? Og skal man starte eksaminationen med at læse op? Har hørt lidt forskellige meninger o... -
Symbol for stokastisk uafhængighed
ForumindlægGodaften ... nu har jeg ledt her og der efter et sådant symbol uden held. Findes der en package eller? Symbolet er sådan set bare \vDash drejet 90 grader mod uret. PFT -
Digtanalyse
ForumindlægHej. Sidder og arbejde med noget digtanalyse og kom til en linie som betyderNatten er hvid og lang ? hvad betyder ? -
Afsnittet Diskussion
Forumindlæghej jeg er lidt forvirret angående dette emne. Min lærer siger at mine afsnit om teori og resultatbehandling er til et 12-tal men jeg går altid 100% i sort når jeg så når til afsnittet diskussion. jeg har fået af vide, at man skal diskutere resultaterne man har fundet, hvilket jeg ikke forstår.... -
hvad er det man egentlig gør her? (integralregning)
ForumindlægFølgende opgave. en funktion f er givet ved f(x)=5/x +6x2 , x>0 bestem den stamfunktion til f hvis graf går gennem punktet p (2,3) JEG SØGER IKKE HJÆLP TIL HVORDAN MAN LAVER DEN: Jeg har fundet stamfunktionen, og så har jeg løst den ved at bruge punktet (2,3) til at solve: fsolve(F(... -
nogen der gider at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDiese Geschichte handelt von einem Junge, wie aus Amerika kommt und geht zurück nach Deutschland, Hamburg. Seine Eltern warten für ihm in Hannover. Immerhin hat er kein Lust zu hause gehen und deshalb verändert er sein Absicht. Er ist mit einem Zug und hat ergattert ein Abteil für sich all... -
en rose
ForumindlægEr der nogle der har læst en rose af Amalie Kram,som kan forklare mig hvad der sker meget kort? -
Rettelse af 3 ord
ForumindlægDer taler spansk. Har jeg oversat til tysk, sådan: Welches Spanischen spricht. Har jeg oversat det korrekt? -
Medier og magt
ForumindlægHar problemer med følgende opgave, som er en del af min aflevering: Diskuter hvorvidt politiske kommentatorer er et problem eller en nødvendighed i dansk politik på nuværende tidspunkt. 1. Jeg har brug for en defination af 'politisk kommentator' 2. Jeg ved ikke hvilken plads politiske kom... -
differentialkvotient
Forumindlæghov, havde lige én mere :s Bestem en ligning for den tangent, der står vinkelret på linjen med ligningen 2y+x-4=0 :S ? -
Stil
Forumindlægjahh jeg skal aflevere en stil om en novelle, hvor vi skal skrive en indledning og afslutning. Hvordan gør man det bedst, jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe de rigtigt an. vær venlig at svare så hurtigt som muligt, på forhånd tak. -
Længde på Danskstil
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at man ikke kan sætte nogen præcis længde på hvorlang en Danskstil optmalt skal være... men kom alligevel med et bud.... er 2 sider for kort? Eva -
Jan Sonnergaard
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SSO i 3 af Jan Sonnergaards noveller fra bogen "Radiator". Nogle der kan hjælpe mig med hvilken stil han skriver, bøger jeg evt kan kigge i eller andre ting der hjælpe mig til at få lavet en god opgave?? PÅ forhånd tak. -
Hjælpelærer til dansk mundtlig eksamen synopse, kortfilm.(med løn)
ForumindlægHey. Jeg er en 16.årig gammel pige der går i 10.klasse. Har brug for en hjælpelærer, til min dansk synopse til dansk mundtlig eksamen. Jeg har trukket kortfilm:-) helst en der bor i nærheden af århus. Der slf løn med i det. -
Ekstremaer
ForumindlægHej! Jeg har en funktion hvor jeg skal finde det optimale DB. Jeg har funktionen DB hvorefter jeg differentierer til DB'(x). Herefter sætter jeg DB'(x) = 0 for at vinde ekstremaer, hvorefter mit CAS-værktøj fortæller at x = 1871 og x = 7595. Så er mit spørgsmål bare: hvis nu jeg ikk...
