Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 17041 til 17060 af 156338
-
Ha(it), Ha(almen) eller Cand.oecon
ForumindlægHej derude. Jeg står og vil gerne i gang med at læse videre her efter sommerferien. Jeg blev student sidste år fra gym. Pt har jeg indsnævret mig til 3 uddannelser jeg synes er interessante: Ha(it), Ha(almen) og Cand.oecon. Alle sammen i Århus da jeg gerne vil læse der. Jeg kunne rigtig godt tænk... -
Funktioner med n variable
ForumindlægHej... Jeg har lidr svært ved at få defineret funktioner med flere variable... Nogle, der kan hjælpe? Indtil videre har jeg fået skrevet dette: Definitionen på en funktion med n variable er, at der til hver værdi af de variable (x1,x2,x3…xn) svarer præcis en værdi af f(x1,x2,x3…... -
Spansk underviser i Odense
ForumindlægHola :o) Jeg er en pige på snart 26 år, som underviser privat i Spansk i Odense/fyn. Jeg har både gymnasiet elever, folk der skal på en længere rejse eller blot vil lære at skrive- tale spansk. Jeg er født med spansk sm modersmål og har haft det på HF på Højt A neveau. Jeg besider både det spansk... -
SRP i Pregnancy-associated malaria
ForumindlægHej. Jeg går i 3g og vi skal snart skrive SRP-opgaven. Jeg har valgt at skrive i fagene kemiA og biotek A hvor jeg skriver om Pregnancy-associated malaria. Som udgangspunkt har jeg skrevet følgende problemstilling (dog er den ikke helt færdig endnu) Hvordan kan man vha. medicinen og vaccinerne ... -
undersøge påstand
ForumindlægI en model for et containerskib CO_2 udledning kan skibets CO_2 udledning beskrives som funktionen U, der er løsningen til differentialligningen dU/dx=0.1518*U hvor skibets CO_2 udledning målt (g/ton/km), og x er skibets fart(målt i knob) I modellen er containerskibets CO_2 udledning på 6.25... -
FÆRDIGHED
Forumindlæga+3a-2a= a(a+3b)- ab= Hvordan regnes disse ud? -
Reducer
ForumindlægReducer udtrykket (a+2b)2 - (a+2b)(a+b) -
Journalist og højskole
ForumindlægHejsa. Jeg overvejer kraftigt et højskoleophold forud for optagelsesprøven 2013 på DMJX. Og i den forbindelse vil jeg lige spørge dem af jer, der har prøvet det, om, hvilke(n) man skal vælge? Det er sådan på flere af skolerne, at man kan tage et længerevarende ophold, ca. fire måneder, ... -
9. klasses matematik!
ForumindlægSidder her med følgende opgave: http://peecee.dk/?id=40424 stykke3.3 og 3.4 volder mig store problemer! Er der ingen der kan hjælpe!? -
HVOR KØBER MAN EN.....
ForumindlægHej nogen der kender et godt og billigt sted hvor man kan købe en TI- nspire CAS ?? :) -
Vektorer
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med nogle vektoropgaver? Jeg har de her 3 opgaver for imorgen. Forstår ikke helt hvad jeg skal gøre. Opg 1: https://imgur.com/a/wBC7GoK Opg 2: https://imgur.com/a/nEi5px1 Opg 3: https://imgur.com/a/uw7mOSv -
Andengradspolynomiet
ForumindlægHej kan ikke finde ud af denne opgave kan nogle hjælpe med forklaring og facit? ( facit og mellemregninger) -
Forbedring af karakter
ForumindlægHej Studieportal, Jeg er lige gået til sommerferie, efter at have afsluttet 2.G på HTX Lyngby. Jeg har afsluttet mit Matematik B med 4 i både skriftlig, og mundtligt. Nu har jeg så været inde og kigge på den uddannelse, som jeg godt kunne tænke mig efter gymnasiet, og har desværre fundet ud af,... -
Beregne sit gennemsnit
ForumindlægHej Jeg går i 3g, og vil gerne beregne mit gennemsnit. Nogle der ved, hvordan det gøres? -
hjælp til en Opgave
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe mig de her opgaver -
Bestem areal af den farvede trekant OPQ
ForumindlægO(0,0) P(16,4) Q(20,10) Hvordan bestemmer jeg arealet af den farvede trekant OPQ på flisen -
NOTATER til Mellemniveau
ForumindlægNogen, der har notater til Biologi mellemniveau, kunne gost bruge supplerende notater..Mvh Kathrine -
Hjælp
Forumindlæger der nogen der gider og hjælpe mig med en Biologi ? spørgsmålet er : forklare hvordan ilten transpoteres fra atmosfæren og til musklerne ? -
receptorer
ForumindlægHej er der nogen der hurtigt vil forklare hvad en receptorer er for noget i for bindelse med nervesystemet biologi c. :) -
Enzymer
ForumindlægNogen der måske har lyst til at kigge en biologi rapport igennem, og se om den er god :-)?
