Søgning på: amish folket. Resultater: 17081 til 17100 af 19974
-
Gallafest
ForumindlægHmm.. Mit gymnasium holder den berygtede gallafest på fredag, den forhåbentlige solbeskinnede 26. marts. Her vil jeg så gerne, fra nogle erfarne gallagængere, høre hva i gjorde til jeres afterparty? Havde i skiftetøj med..? Eller rendte i rundt i jeres højhælede sko HELE aftenen, og pæne tøj?Jeg ... -
Sabbat år efter folkeskolen
ForumindlægHejsa flink mennesker :) Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med et sabbatår efter folkeskolen. Jeg sprang 7. klasse over, så jeg er et år foran mine jævnalderene. Jeg er meget god i skolen (kun 10 og 12-taller), og jeg kan godt lide at gå i skole. Jeg har været så uheldig, at jeg efter at ... -
matematik: et hurtigt spørgsmål...
ForumindlægHvis en ting er lavet af 150 kg jern og jeg får oplyst at jerns massefylde i kg/m3 = 7900. betyder det så at 1 kg jern har en masse på 7900?og i såfald er tankens masse så: 150kg*7900?? håber der er nogen der kan hjælpe..mvh -
Oversættelse
ForumindlægHejsa allesammen, er der nogen som geniale til fransk og lige gider kigge denne oversættelse igennem for mig?? ville være super, det er fra dansk til fransk: Gestapo ved, at der er jøder på kostskolen. En morgen træder nogle tyske soldater ind i skolegården. Alle kostskolens elever skal stille s... -
hjælp
ForumindlægHej jeg har vedhæftet en fil håber i kan hjælpe mig med opgaven :) -
Falder lige hurtigt?
ForumindlægJeg har en spade ven som mener at 2 ting der er lige store f.eks. en jernkule og en aluminiumskule på samme størrelse ikke falder lige hurtigt...Vil i venligst af- eller bekræfte dette !?! -
er der nogen ved hvad 3.g studentereksamen dansk stilhæfte emnerne bliver i år 2004?
Forumindlægskriv venligst. jeg ville sætte pris på det. -
Avisernes holdning
ForumindlægHej alle,I må lige hjælpe mig engang...Hvilke aviser har hvilke politiske holdninger?? Evt. placeret i forhold til hinanden..Håber nogen kan hjælpe, på forhånd tak!#Daniel -
Oversættelse
ForumindlægTeksten er oversat fra Dansk - tysk. Håber nogle vil rette den igennem for eventuelle fejl. I storbyernes centrum ser det kaotisk ud. Affaldet ligger overalt, husnumre er smurt til med graffiti, og på gadehjørnet står grupper af unge mennesker, der ikke har noget at lave. Mange mennesker føle... -
GSK mat A beståelsesprocent
ForumindlægHej Studievejledning. Jeg vil gerne gennemføre Mat A på gsk - og derfor vil jeg gerne gå det sted i kbh der har den største beståelsesprocent. Kan du fortælle mig hvor jeg finder den eller hvilken skole der har det? Venlig hilsen Line -
oldtid spørgsmål
ForumindlægJeg vil gerne høre, om der er nogen som har nogle noter til symposion liggende. Jeg hentet den ene som ligger her på siden.Et andet spørgsmål, kender i nogle guldkorn som man skal få sagt, eller nogle gode sammenligning/perspektivering man kan lave, hvis man kommer op i nogle af følgende værker:H... -
påklædning til dimission?
ForumindlægMåske dumt men vigtigt spørgsmål. Hvad er typisk påklædning for en dreng ved dimission og gallafesten? -
Eksamen generelt - Hvordan forbereder i jer bedst? Mentalt såvel som bogligt....
ForumindlægHey.Har nu næsten overstået alle eksamener for i år. Men føler lidt at dette er år (eksamensmæssigt) er gået elendigt (ok ikke elendigt, men langt dårligere end jeg havde foventet) i forhold til både 1.g og især 9. (selvom man ikke kan sammenligne det, ved det godt!) Så tænkte bare, hvordan gør ... -
11 eller 13 i skriftlig mat
ForumindlægJeg har lige fået min årsprøve tilbage hvor jeg fik 11. Jeg spurgte min lærer hvad der skal til for at få 13, og hun sagde, at hun overhovedet ikke giver 13 i en 1. g årsprøve. Det virker da underligt, når karakterskalaen går op til 13, og kan en lærer bare sige, at 13-tallet ikke er en mulighed.... -
integralregning
ForumindlægHej Studi…Jeg har nogle spørgsmål til integralregning, som jeg ikke helt kan forstå eller som jeg gerne vil have tjekket. Jeg skal finde stamfunktion til f.1. f(x)=1+tan^2x-3xF(x)=tanx-x-3/2x^2+k2. f(x)=4Vx + (2/cos^2x)F(x)= +(2x/((1/2)(x+sinx*cosx))3. f(x)=(3/Vx)+cosxF(x)=ps. V=kvadratrodstegn... -
Høj musik
ForumindlægHejsa.Ved I, hvem der officielt er verdens højestspillende musikband? Jeg har både hørt Manowar, Motörhead og Nexo - med min geniale hjerne (hmm ...), kan jeg dog godt regne ud, at alle tre bands nok ikke har rekorden. -
Normale og kendte
ForumindlægVi 'normale' mennesker bruger omkring 10 tons om året. Hvor meget bruger de kendte så? -
CHIKANE :( What to do
ForumindlægHej .. Nogen der evt kan hjælpe mig .. Der er den her fyr, som har billeder af mig, og vi er nu blevet "fjender" eller hva man nu kan kalde det .. Jeg snakker overhovedet ikk sammen med ham eller på anden måde har kontakt med ham .. Mit problem(:s) er, at han nu har lagt dem ind på yo... -
Tysk.. Er der nogle, der gider at hjælpe...??? Hvis ja, vil jeg blive super glad..
ForumindlægHejsa... Er der nogle der gider at rette ...På forhånd tak..Es ist immer nicht leicht eine berühmte Person zu sein. Man muss immer im Rampenlicht der Öffenlichkeit stehen und man kann nicht ein normales Privatleben haben wegen die Überwachung der Medien. Sie verfolgen alles Dinge, die man unterni... -
vedr. MCQ testen
ForumindlægHej Venner Jeg har vært så heldig at blive inviteret til multiple choice test på Syddansk Universitet. Grunden til jeg henvender mig til jer at er der nogen af jer der kender steder hvor man kan hente de tidligere multiple choice teste så man er lidt forberedt og ved hvad man går ind til ? På f...
