Søgning på: SRP historie. Resultater: 17121 til 17140 af 22627
-
snøft snøft....
ForumindlægHey allesammen. Så gik det lige galt igen for mig mht. det skriftlige engelsk. (Eller mit engelk generelt!) Det er på et tilstrækkeligt LAVT NIVEAU, og jeg ønsker VIRKELIG at gøre noget ved det. Jeg prøver, men resultatet blev et 7-tal (nye-skala) for min lærer mener, jeg stresser mig selv osv, m... -
Hjælp - Haster.. Dæmpet svingninger
ForumindlægHej derude. Er der nogen som kan hjælpe mig med at eftervise formlen for en dæmpet svingning, altså: x=Ae^-kt*sin(w*t+phi) Det er virkelig svært, så håber på hjælp derude. På forhånd tak -
Havfrue
ForumindlægJeg skal bruge en beskrivelse på en havfrue - og gerne også andre overnaturlige væsener. Jeg har søgt hele google igennem uden at finde noget. Er der nogen der kan hjælpe? -
Hvorfor tror jøderne ikke på Jesus som Messias
ForumindlægMit indlægsnavn har faktisk allerede sagt det. Jeg ønsker af privat interesse at vide hvorfor jøderne ikke tror på Jesus som Messias. Hvis jeg ikke har misforstået noget ventede jøderne på Messias, og så kom Jesus, men alligevel bortviser nogle Ham som Messias. -
Gym-lærer
ForumindlægJeg har tit undret mig over, hvorfor en gym-lærer har lært så meget på universitetet, men de skal aldrig bruge det til deres undervisning. For eksempel i matematik er det kun ca. 10 % af det faglige de har lært på uni, som de skal bruge på gym. De burde da bruge tiden på det stof, som de skal ge... -
Søger hjælp til dette her
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget hjælp til at forstå de to citater. Hvad udtrykker de.....Jeg har meget svært ved at danne mig et helhedsbillede af budskabet af de 2 citater. Er taknemmelig for alt hjælp, både kommentarer og bemærkninger til citaterne. På forhånd tak for hjælp Chorus... -
folkeeventyr!
ForumindlægHejsa! Jeg skal skrive et folkeeventyr, men har virkelig ingen idéer til personerne, handlingen osv. Er der nogen der kan give nogle gode idéer? Hjælp. tak!! På forhånd tak! -
Refleksion
ForumindlægHej Jeg skal reflektere et eventyr, men ved ikke hvordan man gør. Så jeg ville gerne have et eksempel på reflektion. Er der nogen der kan reflektere et eventyr fx. den grimme ælling eller et andet kendt eventyr, sådan så jeg har en ide om hvordan man gør. PÅ FORHÅND TAK!! :D -
Khader i krise?
ForumindlægI B.T. er der i dag en artikel om, at Se og Hør beskylder Naser Khader for sort arbejde. Hvilken betydning tror du, det vil få for Naser Khaders valgkamp? -
Nogen der vil rette mit abstract?
ForumindlægThis paper examines the two explorers, from the day they were born to the day the left the world. The first explore is Mungo Park who was born in 1771 and died in 1806, by an accident where he drowned in the Niger River, which was the reason for he was in Africa in the first place. The second exp... -
Eksistentielt tema
ForumindlægHej. Hvad er det eksistentielt tema helt præcist ? På forhånd tak. -
Hvordan undgår vi skoleskyderier?
Forumindlæg...Overskriften siger selv selv... Der er en liste over school shootings, sådan noget er skræmmende. Det bliver bare værre og værre. De uhyggelige massedrab på skoleelever og lærere har vi set eksempler på fra USA. Nu er det også kommet til Norden. Eller er det en enlig svale? I Finland blev ot... -
IT på uni hvor
ForumindlægHej.. Hvor kan jeg læse noget om IT ?? Jeg har en fuld hf og jeg søger en uddannelse der er it relateret. Det skal helst være ved Odense eller Kolding, Horsens, Vejle... eller SDU... mvh.. Rixer -
Rettelse af oversættelse bedes!
ForumindlægEr der nogle der har mulighed for at rette min tyske oversættelse? Den består af blot 157 ord! -
Gennemsnit for jura
ForumindlægHej derude, Er det muligt for mig at blive optaget på jurastudiet, når mit snit ligger på de 8,5. Et andet spørgsmål - hvilket snit bliver det endelige resultat for min videregående uddannelse efter STX? Hvis jeg nu dumper i et fag, som jeg har på A-niveau, til eksamen, kan jeg så ikke blive op... -
sædelighedsfejden - da/his opgave
ForumindlægHej jeg har valgt at skrive om sædelighedsfejden i min da/his opgave, men jeg har brug for lidt hjælp til at komme igang. mangler et hovedespørgsmål og nolge under spørgsmål (de taksonomiske niveauer) så hvis i simpelhen brænder inde med nogen så sig det :) -
RETTELSE AF DANSK STIL HURTIGT.
ForumindlægNogen der har tid til at rette en dansk stil? den varer kun 1 side, men skal afl. i morgen. -
problemstilling
ForumindlægHej nogen der lige har tid til at kigge min problemstilling igennem, og se om spørgemålene virke realvante? Eller om der evt. mangler nogle andre problemstillinger jeg kunne arbejde med... http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=82017 -
Dansk Folkeparti..
Forumindlægdansk folkeparti siger selv at de er det eneste parti som holder fast på de danske værdier.. eeeh? hvad er de danske værdier??.. giv eksempler.. -
Genetik - Hjælp !
ForumindlægSkal svare på følgende spørgsmål: 1) I forbindelse med spredning af resistens mod bestemte antibiotika ser man undertiden at en population af bakterier meget hurtigt bliver resistente. Meget hurtigere end man ville forvente, hvis bakterierne skulle arve en resistens fra bestemte "forældre&q...
