Søgning på: amish folket. Resultater: 17121 til 17140 af 19974
-
Syfilis - nervesystemet?
ForumindlægHej :) Jeg sidder i disse uger med studieretningsprojektet i 3g. Jeg skriver om syfilis og har indtil videre skrevet generelt om syfilis og udbredelsen til Europa. Udover det skal jeg analyserer forholdet mellem syfilis og relevante dele af nervesystemet og immunforsvaret. Hvilke dele af hen... -
Intet der interesserer!
ForumindlægJeg står nu og skal til at vælge valgfag til mit andet år på gym. Er på sproglig linie, så det der selvfølgelig først springer en i tankerne, er om jeg virkelig har brug for det matematik i fremtiden. Jeg mener, jeg aner intet om, hvad jeg vil lave og hvad jeg kan læse videre som når jeg "ba... -
Til lektieguruer
ForumindlægHey... Jeg opretter denne tråd fordi, jeg vil gerne lære at skrive en god stil. På hvilke måder kan I hjælpe mig? Jeg vil først og fremmest vide når I skriver jeres stil, hvilke tanker I har, hvordan kombinere I sådan så stilen bliver god, hvad gør I for at få det såkaldte 12 tal.. Jeg ved en sti... -
Den borgerlige regering vil fjerne SU- Hvad mener du?
ForumindlægI det nye finansudspil vil den borgerlige regering, for at finansiere deres skattelettelser, indføre brugerbetaling på forskellige områder. Blandt andet vil de fjerne SU-en i de sidste år af længerevarende uddannelser, så de studerende må leve af deres studielån, da regeringen mener, at lønnen vi... -
Bliv ingeniør uden at kunne mattematik.. Er det muligt?
ForumindlægPt. går jeg og drømmer om at starte på Diplomingeniør i sundhedsteknologi på DTU. De sundhedsfaglige fag, som anatomi fysologi osv. har jeg stor interresse i og frygter ikke for. Det samme gælder fysik og programmering. Desværre er det en del år siden jeg sidst var på skolebænken. Så hvad angår m... -
Hjælp til rettelse af tysk oversættelse, lavt niveau..!
ForumindlægDansk:Lara og Tom har været i biografen. De har set en kærlighedsfilm, som har gjort Lara trist. Tom synes at Lara er alt for alvorlig. Lara er sulten og de køber en schnitzel. Pludselig lyder Gloria Gaynors sang "I will survive" fra en ghettoblaster og de sanser til musikken er forbi. ... -
Projekt om Homoseksuelle
ForumindlægHej :-) På min skole er vi igang med projektopgave. Jeg har valgt emnet homoseksuelle, jeg er desværre løbet ind i det problem at jeg simpelthen ikke har nogle ideer til mit produkt. Derfor tænker jeg, om der var nogle af jer der havde nogle ideer? Jeg vil ikke lave film, da det ikke er m... -
Læserbrev/rettelse
ForumindlægHej sp. Jeg har skrevet en læserbrev omkring videoovervågning. Den fylder ca. 280 ord med overskrift & underoverskrift. Den skal rettes for stavefejl komma. Nutid datid osv. Har selv læst den igennem men kan ikke finde flere fejl :/ Ud over det, ville jeg også gerne have den i 2 k... -
Andre end mig som ikke kunne logge på Optagelse.dk mellem 1-5?
ForumindlægJeg har prøvet at komme ind på optagelse.dks side i torsdags hvor jeg blev ved med at få en OPENLOGIN fejlbesked som sendte mig tilbage til forsiden og det samme skete også igår for mig, hvor jeg prøvede fra klokken 8 at komme ind på stedet hvor jeg kunne ansøge videre. Så nu sidder jeg her uden ... -
Idræt karakterer
ForumindlægJeg har tænkt lidt over hvad kriterierne i idræt er? Er der ikke nogle der kender dem ? Altså de kriterier lærerne går ud fra.Jeg kunne nemlig godt tænke mig at undersøge lidt nærmere om min idrætskarakter nu også er helt fair.//Ninna Caroline -
Psykologi som samfundsvidenskabeligt?
ForumindlægHej! Jeg skriver i dansk/psykologi om Drageløberen og er i tvivl om hvordan jeg kan bruge psykologi som ikke-humanistisk. Tænker på noget med sociologi, men er der nogle der har nogle uddybende ideer inden for sociologi? På forhånd tak! -
Fra Socialrådgiver til Psykolog
ForumindlægHej:-) Er der nogen herinde som har erfaring med optagelse på psykologi hvis man er uddannet socialrådigver ? Jeg er færdig om et år som socialrådgiver og vil derefter forsøge at søge ind på KU , selvom jeg ved at snittet for adgang er tårnhøjt, men jeg ville søge gennem kvote 2 på baggrund af m... -
Optaget på medicin :D
ForumindlægHej SP Jeg har været så heldig at blive optaget på medicinstudiet på KU, og derfor er jeg blevet endnu mere nysgerrig mht. det studiemæssige, som læsemængde, det sociale på studiet, overgangen fra gymnasiet, eksaminer (hvor ofte), mulighed for udlandsophold. Jeg håber, der er nogle erfarne med... -
Genetik hjælp søges straks!!
ForumindlægTil alle biologi-kloghoveder: HJÆÆÆLP!!Skal snart op i mundtlig biologi og jeg er meget nervøs. Med hensyn til emnet nedarvning, er jeg ret nervøs for at komme op i. Hvordan vil opgaverne mon se ud, og hvad kan læreren finde på at spørge om omkring genetik???Jeg har nogle spørgsmål: Jeg forstår s... -
Medicin på KU - sted?!
ForumindlægHej Jeg skal starte på medicinstudiet på KU, og til det kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor man som regel har undervisning (klasse og hold) og forelæsninger på medicinstudiet? Og er der nogle, der ved, hvor man kan tjekke og læse mere om det.. For jeg har kigget på KU's hjemmeside og SU... -
fsa Dansk,forfattere
ForumindlæghejJeg ville lige høre hvilke forfattere man kan komme op i folkeskolen?'Det er selvfølelig forskel på hver enkelt lærer men, når ens tema fx er kærlighede, hvilke forfattre er mest kendte for dette emne?Håber på svar....Venlig hilsenhilo -
Halveringskonstant
ForumindlægHej jer derude. Jeg skal i morgen fremlægge om halveringskonstant, hvor jeg skal udlede halveringskonstanten, men det er jeg dog lidt usikker på nogle ting. Jeg har nedskrevet mine noter, fra da min lærer gennemgik det, i et worddokument, og det jeg har markeret med rødt, er jeg ikke sikker... -
Er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse?
ForumindlægJeg går på stx, jeg er en dreng, og er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse fx piger eller lign. pga deres væremåde? -
Noter til 2 tekster i tysk!
ForumindlægHej!Er der nogen herinde, som har noter el. kort referat til novellerne:* Wir wollen es uns schön machen af Angelika Kitsch.* Es ist 15 Uhr af Christa Moog.HASTER..... -
økonomiske tiltag
Forumindlæghej Hvilke økonomiske tiltag skal/kan man tage for at bevare en lav arbejdsløshed, og få overskud på statsfinanserne og lavere lønstigninger, således at vi ikke kommer til at svække vores konkurrenceevne ? håber nogle kan hjælpe:) er der en speciel type politik eller?
