Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 17121 til 17140 af 29738
-
De gale.
ForumindlægHej. Nogle der ligger inde med et referat af "de gale". det haster :) -
Hjælp til redegørelse
ForumindlægHej. Er er den venlig sjæl der kan hjælpe mig med at komme i gang med redegørelsen til min synopsis? Min problemstilling lyder således : - Redegørelse for medialiseringen af politik i det danske samfund -
Akut hjælp
ForumindlægHej jeg har akut brug for hjælp til disse matematik opgaver, det er en min sidste afllvering. Jeg har virkelig haft svært ved opgaverne. HJÆLP?!!! -
differentialkvotienten
ForumindlægHej. Skal løse en opgave uden hjælpmidler, hvor jeg skal bestemme differentialkvotienten for 6x^4+2x^3-4x^-4x+13 er der nogen der har lyst til at forklare mig hvordan man gør det. Har kigget i bogen for at finde ud af hvordan man gør, men kan ikke rigtig finde en løsning. -
Chilifrugter (beregning af masse osv.)
ForumindlægI et forsøg anvendte man filtratet fra 30,0 g tørrede chilifrugter. Man opløste filtratet i 10,0 mL dichlormethan. Koncentrationen af capsaicin (stof i chilifrugter) i opløsningen viste sig at være 0,210 M. Bestem mas-sen af capsaicin i de 30,0 g tørrede chilifrugter. HJÆLP! (SE VEDLAGTE ... -
DHO - dansk historie opgave
ForumindlægHejsa, Jeg er igang med at skrive DHO - og så vil jeg bare lige spørge om der er en sød sjæl der ville fortælle mig hvor langt man regner med en redegørelse fylder, vurder og analyse? -
Beregn modstand i ledningssystemet
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe -
pressefoto
Forumindlæghejsa! nogle de rvil hjælpe mig med at analysere dette pressefoto? skal lave en fremlæggelse om det, men det er lidt svært... -
Læs kort tysk referat
ForumindlægZusammenfassung: Der letzten Teil die Geschichte, handelt von die letzte Tage des Ferie: Die Familie bekommt eine Unterkunft in einem Gasthof. Sie bekommten einem schlechten Zimmer, weil es das letzte war. Das Zimmer war voller von Fliegen, und es stank nach Käse und Mist. Als sie unsere Sachen r... -
Spørgsmål omkring snit i 1.g
ForumindlægHej:) Jeg har haft en længe drøm om at komme ind på medicinstudiet efter 3.g, jeg er bare nervøs for snittet. Mine karakterer for 1.g er 7 og 10'taller (heldigvis ingen under 7) og mine årskarakterer var 10,7,7 plus 7 i billedkunst som jeg kom op i eksamen, men fik 10 i årskarakter. Mit snit ... -
Hvornår for 3g elever på stx svar på deres skriftlige eksaminer?
ForumindlægHvornår for 3g elever på stx svar på deres skriftlige eksaminer? Mvh Ulrik -
Ladning af elektron i coulomb?
ForumindlægHvis ladningen af en proton i Coulomb er 1 / 6,241 * 1018 Q hvad er så ladningen af en elektron i Coulomb? 1 / - 6,241 * 1018 Q ? Når man fx. skal regne stroemstyrken ud ad formlen I = Q / t , får man vel i såfald et negativt fortegn for stroemstyrke? Jeg mener dog ikke at jeg nogen... -
SPANSK HJÆLP - oversættelse. (igen!)
Forumindlæghej, jeg har endnu noget tekst jeg skal have oversat :s (nogle fremtidssætninger) er der nogen der kan hjælpe? haster lidt. på forhånd tak. 1. i eftermiddag kommer mine bedsteforældre, men jeg vil ikke være hjemme. 2. min kæreste og jeg skal se den nye Picasso-udstilling. 3. måske vil vi komme... -
Varme - 1hvdsætning samt arbejde
ForumindlægHvordan skal varme og arbejde forstås? Forstår ikke helt hvordan man skal definere arbejdet, da varme er en tilførsel eller afgivelse af termisk energi. Derfor forstår jeg heller ikke varmelærens 1 hovedsætning: Eterm2 - Eterm1 = Q + A Venstre side er simpel nok, men hvad skal forstås v... -
Ondontologi :)
ForumindlægHej allesammen :)! Jeg er færdig til sommer, og vil gerne læse til ondontologi på KU.. Jeg har et lille problem, at mit snit er "kun" 7,9 (Ganget med 1,08) .. og Ondotologi skal man have omkring 9,5 .. Skal man tage chancen og sende en ansøgning eller hvad synes i ? Er der muligvis... -
Hvilken reaktion passer?
ForumindlægVi har lavet et eksperiment med natron, hvor vi skal bestemme reaktionen efter 4 reaktionsskemaer: 1) NaHCO3 (s) --> NaOH(s) + Co2(g) 2) 3 NaHCO3 (s) --> NaOH 8(s) + Na2C03(s) +2 C02(g) + H20 3) 2 NaHCO3 (s) + CO2 (g) + H2= (g) 4) 2 NaHCO3 (s) --> Na2O(s) + CO2(g) + H2O(g) Mit spg lyder ... -
Hvem kan svare på dette ? B-)
ForumindlægHej, jeg har lige læst noget virkelig mærkeligt på nettet og nu sidder jeg og spekulere over hvordan kvinden med stiletterne kan påvirke gulvet kraftigere end damen med bare fødder. Der stod at der er to damer som står på gulvet. den ene har stilethæle på og den anden står på sine fladde fødde... -
International politik
ForumindlægVil i kalde det for et internationalt samfund eller internationalt system? Og hvorfor? -
Bremselængde!
ForumindlægHej! Jeg sidder her med en matematikopgave, som jeg ikke kan finde formlen på. Et togs bremselængde B kan beregnes ved formlen: B=(2,765 gange 110 km/t (v)+0,0480 gange 168 m. (L)) i anden, divideret med 119 (b) Beregn togets bremselængde (den kan jeg godt): 819,14 m. B: Bremselængde i m. v: fart... -
reducering
ForumindlægHalløj er ekstremt dårlig til til alt der har med reducering at gøre og er end med at par reduceringsopgaver som jeg på ingen måder kan lave håber i kan hjælpe!! a.) ab-b(a-3b) b.) 2b(a+ab)-2ab c.) 3b-4a-(2b+a) d.) 4(3x-2)-2(x-3)
