Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 17161 til 17180 af 124783
-
hjælp til valg af gymnasie
ForumindlægHej. Jeg har fået mine karaktere i 9 klasse, jeg har et snit på 6,5 hvilket jeg er ret tilfreds med, fordi jeg har rykket mig meget siden de sidste karaktere vi fik. Det betyder at jeg kan komme ind på gymnasiet da det er højere end 5,0. Jeg interessere mig meget indenfor IT, og så har jeg fået ... -
Tabellen viser sammenhørende værdier for x og y. Det oplyses, at y=ax+b. a) Udfyld resten af tabellen, og begrund svarene.
ForumindlægJeg har fået en tabel udleveret som ser sådan ud (opgaven ligger som skærmbillede nederst på mit spørgsmål) jeg skal så udfylde resten af tabellen men hvordan gør jeg? har brug for hjælp ASAP!! -
Reducering af udtryk med brøk
ForumindlægHej, Jeg er lige startet på et kursus i matematik fra B-A niveau efter jeg ikke har haft matematik i 3 år. Jeg har siddet med dette udtryk i en time nu, og jeg kan simpelthen ikke komme videre. Jeg har prøvet med diverse regneregler uden held. Hvis det var en toleddet størrelse, ville jeg godt ... -
faktorisering af andengradspolynomie
ForumindlægHvad menes der med at gøre rede for faktorisering af andengradspolynomiet f(x) = ax2+bx+c ? Skal jeg forklare hvad a, b og c er? -
hjælp til rettelse af opgave
ForumindlægHej :) Jeg har fået en matematik aflevering, som skal præsenteres mundtlig og er gældene for mit gennemsnit. Jeg vil meget gerne få en god karakter, så vil spørge om der er en der vil have mulighed for at rette min aflevering? Det er på C niveau. -
Gymnasium?
Forumindlæghej hvad kræver det at gå i gymnasium? på forhånd tak -
menstruationscyklus
ForumindlægHej!Jeg skal, som så mange andre op i Biologi -C-niveau på 1. år på HTX.Jeg har problemer mht. menstruationscyklussen!Hvis nogen af jer kan henvise til noter, pdf-filer eller lignende, vil jeg blive super glad og taknemmelig.I er selvfølgelig også velkomne til at skrive fornuftige ord i et indlæg... -
På figuren ses graferne for to funktioner f og g (HJÆLPPP)
ForumindlægHey guysss. Jeg er i tvivl om en opgaven, nogen der kan hjælpe med at løse den? Det skal gøres klart at opgaven er uden hjælpemidler. Opgaven vedhæftes. Tak på forhånd -
lektiehjælp tilbydes
Forumindlægmangler du lektie hjælp... så kontakt mig.. engelsk.tysk.dansk og andre fag.... -
Moment og reaktion
ForumindlægHejsa alle sammen jeg er lige startet op på bygningskonstruktør uddannelsen så er ved at lære matematik på en helt ny måde bla. højre niveau osv . Har vedhæftet en fil, er der nogen der kan forsøge at forklare mig hvordan jeg løser disse 3 opgave. Jeg er ikke total "grøn"ved en smugle ... -
Eksames hjælp!
ForumindlægHej . Jeg har været uheldig (synes jeg selv) at trække biologi b niveau, som så er en af mine sidste eksamer inden jeg bliver matematisk student. Jeg søger derfor noget lektie hjælp mod betaling selvfølgelig. Mvh. Maria -
Mulighed for klagesag?
ForumindlægHej! Jeg var forleden oppe i Historie, og havde under voteringen til eksamen en god fornemmelse af at jeg skulle have 10. Da jeg kommer ind i lokalet og får min karkter at vide, bliver jeg ret så skuffet, da de siger at jeg får 4. Jeg har snakket videre med min lærer om karakteren, og begrundels... -
Antal fag? (stx)
ForumindlægHalløj! Jeg går i 2g, og vi har lige valgt valgfag for næste år. Jeg har valgt at opgradere samfundsfag til A-niveau, så jeg har 5, og samtidig vælge et ekstra c-niveau fag i form af filosofi, da jeg synes det lyder meget spændende. Jeg overvejer dog om det er muligt at vælge et sidste fag, nem... -
bevis for skalarprodukt formlen
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med spørgesmålet? Giv et bevis for skalarproduktformlen ->^a · ->^b = |->^a||->^b| cos(v) -
Lektie hjælp søges!!!
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 18år, som søger hjælp i matematik på A niveau en til to gange om ugen. jeg går i gymnasiet og skal starte i 3.g efter sommerferien. jeg får brug for hjælp til mine afleveringer og lektier i skolen. jeg bor lidt ude for Odense, og håber der er en som kan hjælpe mig :) Man... -
Sociologi(KU)
ForumindlægJeg har et afklaringsspørgsmål angående om muligheden for at blive optaget på Sociologi-studiet på KU(her til september) http://studier.ku.dk/adgangskrav/sociologi/ Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B, matematik B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie ... -
Lægedrøm okay karakter
ForumindlægGoddag, Jeg er en dreng på 15 år. Jeg går i 8. klasse og jeg har en lægedrøm... Jeg vil sige at mine karakter er okay. Jeg knokler ekstremt hårdt for at opnå mine mål, men selv med min store viljekraft er det svært for mig at få gode karakter i nogle fag. (F.eks Matematik og Dansk) Jeg har aldri... -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
?andengradsligning hvor a=2 og b=-5 ligningen er 2x^2-5x+c=0 den ene løsning x=4 hvilken værdi har c? (er c=-12 ?)
Forumindlæg -
Bøger fra 0-A
ForumindlægHej Jeg er pt. på et suppleringskursus, hvor jeg tager matematik fra B-niveau til A-niveau. Det er længe siden, at jeg har haft B-niveau, og jeg ville høre, om der er nogle, der kan anbefale nogle C-niveau og B-niveau bøger, så jeg kan få opfrisket nogle ting og få rettet op på nogle løse ender....
