Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17181 til 17200 af 75430
-
censor bedømmelse!
ForumindlægPå et tidligere indlæg læste jeg, at man kunne finde ud af, hvem sin censor til eksamen var...så ville jeg bare lige høre, om der var nogen, som kender til mine censorer.. Altså om de er sure, dumme, søde eller hvordan de skal takles?Kom med nogle gode råd, hvis I kender personen!Erling Hansen fr... -
Hvordan skriver man historie? - DHO
ForumindlægHalløj, mit navn er Mads. Jeg er lige flyttet til Danmark, jeg har tilbragt 8 år i udelandet så det danske skolesystem er stadig meget nyt for mig. Jeg går i 2.g og skal til at skrive min DHO. Jeg valgte at skrive historie, specifikt om Manhattan-projektet og begyndelesen af den kolde krig. Min p... -
HJÆLP TIL LIGNINGER!
ForumindlægHej allesammen, nogle der kan hjælpe mig med at løse disse ligninger, og forklar hvordan man gør? eller vise mig for det mindste hvad man gør? Så jeg kan lære det, da jeg ikke fatter det. - tak på forhånd :) a) x^2= 256 b) x^3=1.3298 c) 3x^4=9 d) kvadratroden af x= 12 e) ^3 kvadratr... -
giv mig et svar!
ForumindlægHvad driver jer?! Jeg FATTER ikke hvorfor Mathon, Daniel TA, Sherwood og andre hjælper med de SAMME opgaver. Det er jo det samme trivielle matematik I vader rundt i. Det er ikke et negativt indlæg om jer. Jeg synes, at det er godt, at I hjælper andre. Respekt for det :) Men HVORFOR gør I det? -
fysik
Forumindlægb? jeg fik det til 1,37217*10^-9 s , men tror ikke at det er rigtigt. -
løsning af andengradsligning
ForumindlægHvordan løses denne andengradsligning: vis og forklar -x^2 + 6x = 9 -
Cosinus- og Sinusrelationerne
ForumindlægJeg skal i niende klasse skrive en større skriftlig opgave à la den i 3.g :~) Denne skal skrives i løbet af første halvår i niende klasse, og skal altså afleveres lige inden juleferien, hvorfor forventningerne til denne opgave er stor, idet der forventes at den er er overordentlig gennemarbejdet ... -
Køretursdagen
ForumindlægHejsa, ville lige høre hvad der egentlig skal ske den dag man besøger hinanden.Skal man bare en og se hvordan man bor, skal der være SMÅ taler????::2835:: -
Kombinationsmuligheder
ForumindlægHej folkens jeg har virkelig brug for noget hjælp til at finde ud af hvor mange kombinationsmuligheder der er i opgaven. Opgaven står vedhæftet i nedstående bilag. Opgaven siger: * Undersøg antal kombinationsmuligheder for en hesteklasse ved et stævne. -
Valg af fag (IB)
ForumindlægJeg er blevet optaget på en UWC-skole, og skal derfor til at vælge fag til min IB. Jeg er dog lidt i tvivl, da to faktorer spiller ind: 1) Hvilke krav stiller de gode universiteter bagefter? 2) Hvordan får jeg de bedst mulige karakterer? Til 1) skal det lige siges, at jeg regner med, at studere ... -
3.g Fjollebillede
ForumindlægVed godt at dette egentlig ikke har noget med lektiehjælp at gøre, men håber alligevel det er ok at søge hjælp her - Ved jo at der er mange studerende herinde. Vi skal have taget 3.g fjollebillede på onsdag, og jeg vil høre om der er nogle herinde som har en god ide til et tema eller andet sjovt... -
hjælp til forklaring og forståelse af matematik opgave
ForumindlægHej, jeg vil gerne have hjælp og forklaring til 2 matematik opgaver. Jeg har også vedhæftet opgaven. I opgave 1 punkt a står der: find ud af hvad der skal stå i de to manglende felter. Jeg har fundet ud af, at der i første felt skal stå 1. Men kan ikke forstå og finde ud af hvordan man løser fe... -
Sandsynlighedsregning ?
ForumindlægNogle der kan hjælpe med denne opgave: Til spillet " Bloodbowl " benyttes to symmetriske terninger, som kastes, hvorefter øjentallene adderes. Vi betragter derfor først det eksperiment, der består i at kastet to symmetriske terninger og addere øjentallene. Opgave 1: Angiv det udfaldsr... -
Genitiv - Engelsk assignment
ForumindlægHej jeg ville værdsætte hvis i gad og se om det jeg har lavet er korrekt, hvis ikke så evt. skriv hvilken fejl jeg har lavet så jeg kan forstå det forbandedet genitiv en smule bedre, på forhånd tak. Dette er s- eller of Genitiv. 1. bogens sider 2. kattens ører 3. Japans industri 4. Husets vindu... -
hjælp
Forumindlæghvordan kommer adgangskvoitener til at se ud til sommer? især medicin,tandlæge,farmaceut..hva tror I ? -
opløselighedsprodukt
Forumindlægnogen som kan finde bly(II)iodids opløselighedsprodukt....kan ikke selv finde det i databogen :( -
Hjælp til statistik !
ForumindlægJeg har sat et vedhæftet et dokument ind. Der er bl.a. en opgave med noget boksplot og med at man skal finde kvartilsættet osv. Det kan jeg bare ik finde ud af -.- ! Det er opgave 4001. Håber i vil hjælpe ! mvh Patricia -
kombinationer???
ForumindlægHej... Hvis nu jeg har en kombinationslås med 4 cylindre med tallene fra 0-8 på hvordan regner jeg så ud hvor mange komb. der er at lave???? På forhånd tak -
Isoler y
ForumindlægJeg har formlen:(4x/5)^2 = (6+10x/3)^2+y^2Denne stammer fra cirklens centrumsligning. Når jeg prøver at isolere y kommer min grafregner med vildt mange formler (selvfølgelig) og dette kan jeg ikke bruge til noget! Jeg skal bruge én formel for det y, som ligger i første kvadrant. Hvordan finder je... -
Volumen
ForumindlægEn der kan hjælpe med hjemmeopgaven nederst på side 1, den handler om volumen?
