Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17201 til 17220 af 40404
-
:( ked af det
Forumindlæger der nogen der godt kunne tænke sig at hjælpe mig med tyk, engelsk eller andet, hvis de har lyst, håber i/du vil? -
Hvad synes I?
ForumindlægAfterskiing, se vidoen til CD'en her: http://www.youtube.com/watch?v=rtJgYl8dmNg ...nogen der har hørt den? Og hvad synes du? -
Kæreste?
ForumindlægPå engelsk kalder fx en homoseksuel sin kæreste for "boyfriend", så vi ved at det er en dreng. Det kan man ikke høre på dansk, idet man kalder sin kæreste for, ja "kæreste". Nu er jeg ved at rette en tekst, og jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare, at drengens kæreste er en... -
er gået i stå (igen)
ForumindlægNu har jeg fået skrevet om Hitler og hvordan han indtog det ene land efter det andet, men efter han besatte Frankrig, hvad gjorde han så? Han prøvede på at få fat i Storbritannien, men lykkedes det også var der også noget med Rusland? Er der ikke en der kan hjælpe mig tak? -
Pleas hjælp mig med at rette til kasus
ForumindlægLieber Freund. Ich hoffe, alles ist gut mit Ihnen, hier geht es vorwärts, sich anzupassen. Ich habe vor allem viel getrunken von Coca Cola, wie ich Schwäche für haben. aber wir fast nicht erkannt, wenn er, um uns abzuholen zurückgegeben. es war die Hussin die, dass wir alle hatten, nach Deuts... -
Risikosætning for natriumoxid?
ForumindlægEr der nogen der ved, hvilke risikosætninger der hører til natriumoxid? Google giver mig ikke rigtig nogle brugbare hits ;-) -
Hjælp! Skal afleveres i aften!!!
ForumindlægHej. Jeg har brug for noget hjælp til nogle logaritmeopgaver. Opgaven lyder som følgende: Parvis er nedenstående udtryk lig med hinanden. Angiv, hvilke der hører sammen og vis ved hjælp af omskrivninger, at det er rigtig. Et eksempel er disse to: Jeg ved at de parvis hører sammen, fordi d... -
Super vigtigt sprøgsmål
ForumindlægHey, kan jeg droppe tysk, nu hvor jeg har haft det i 3 år, og skal til at starte i 10 kl. ønsker at starte i gym. lige efter men er det muligt at droppe tysk og stadig kom på gym (stx).. nu hvor tysk er mit hade fag og trækker mig virkelig virkelig voldsomt ned i gennemsnit.. -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen som gider oversætte det her for mig? Du skal være uddannet tømrer, gerne med nogen erfaring. Du skal være glad for udendørs arbejde. Du skal kunne arbejde selvstændigt og have overblik (der kan påregnes oplæring og instruktion i starten). Du skal have et godt humør og være service ... -
Seks linjer.
ForumindlægIch bin Meghna und ich bin 16 Jahre alt. Ich wohne in Nyborg mit meiner Eltern, meinem Brüderchen und meinen zwei Schwestern. Ich gehe auf Nyborg Gymnasium, da habe ich in fast einem Jahre gegangen. In meiner Freizeit spiele ich Badminton mit meiner Mutter und ich schwimme mit meinem Bruder. &nda... -
Rigtig? - Hurtig
ForumindlægEr disse sætninger rigtige: Tysk: 1. Elisabet ist Schauspieler geworden. 2. Sie ist in Amerika gewesen. 3. Die Pferde waren müde geworden. 4. Die Bananen hatten frisch gehabt. 5. Jetzt waren Sie verfaulen geworden. 6. Der Briefträger ist Vater geworden. 7. Das Fest ist Spaß gewesen. 8. Haben S... -
Korteste afstand ml. punkt og linje
ForumindlægEn cirkel C og linje l er givet ved C: (x-3)^2 + (y-4)^2 =16 l: x= -3 +t*1 y= 3 + t*-1 Bestem det punkt på cirklen C, der har den korteste afstand til linjen l. -
ingegralregning - har ingen ide om, hvordan jeg regner det ud
Forumindlægen funktion er givet ved: ), 0 x 16 En snurretops ydre har form som det omdrejningslegeme, der fremkommer, når man drejer punktmængden M 360 grader rundt om førsteaksen. Enhederne på begge akser er i cm. Bestem volumenet af snurretoppen. Bestem volumenet af snurretoppen. er vitterligt ... -
Problemregning Please hjælp
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med det her to opgaver de er fra FSA problemregning 2011 december på fladskærme er forholdet melem den længste side og den den korteste side 16:9 den korteste side på en fladskærm er 27 cm 3.2 Hvor lang er den længste side på denne fladskærm ??? 3.3 På en 42 fla... -
brøker
Forumindlægarghh jeg har simpelthen glemt det, når man trækker et tal fra en brøk, hvordan gør man det? Jeg sidder med følgende problem.. 16/4 - 16 ?? Jeg har virkelig bare glemt det, så håber i kan hjælpe -
Problem med ligning
ForumindlægHej, jeg sidder og har et problem med en ligning og ville meget gerne få lidt hjælp. Ligningen ser sådan ud: 4<x+4<16=? Håber nogen kan hjælpe mig. Tak på forhånd! -
HJÆLP
Forumindlægfind værdien af udtrykket: (x - 8) (y+7) når x=14 og y=16 plzzz har virkelig brug får svar og udrening -
Smarte 'hvis-jeg-nu-går-i-stå'-sætninger
ForumindlægHeysa :)Jeg ska til mdt tysk eksamen (har tysk på a-niveau, puha!!), og jeg er super nervøs for at gå i stå og ik ka komme videre... Er der nogle gode forslag til, hvordan jeg kommer videre, hvis jeg går i stå, og måske også nogle sætninger til, hvordan jeg kommer i gang med perspektiveringen... ... -
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHJÆLP!!!!!!!!!!Jeg skal op i tysk fredag...!Jeg er simpelthen så nervøs..Nogen der har nolge gode råd eller andet?Både mht nervøsiteten og fif til en go tysk eksamen??ALT kan hjælpe, bare ved at tænke på det ryster jeg..Og det er så åndssvagt.. for til daglig er jeg helt okay til det..men mig og ... -
stil på 160 ord
Forumindlæghej jeg ville bare høre om der var nogen der gad hjælpe med at rette min stil??!! er nemlig ikke så god til tysk:-(Meinen UrlaubIn meinem Feiertag haben ich das Arbeiten und gewesen mit einigen Freunden am Strand. Aber die größten Erlebnis sind wenn ich sah meinem Schwester Nahrung meinem Neffe. ...
