Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 17281 til 17300 af 141690
-
Ligning
ForumindlægHvordan regner jeg opgaven, billede vedhæftet. -
Calciumiodat - en iodkilde i dyrefoder
ForumindlægHej. Nogen der kan hjælpe med opgave c). -
kemi
Forumindlægi opgave 4c hvor har de −8,314 og 298 fra -
Delmængder
ForumindlægNogen der ved hvad denne opgave går ud på? Hvordan løser man den? -
Er ikke sikker...
ForumindlægHej Der er 3 opgaver i PDF´en som jeg har spørgsmål til. På forhånd tak -
Integralregning
ForumindlægHej, er gået i stå ved denne opgave. Nogen der kan hjælpe? -
eksamensopgave 3.031
ForumindlægHej. Vil bare lige høre om der er en som har lavet denne opgave? Skal bare have at vide hvordan man kommer i gang med den. -
Rekursionsligninger
ForumindlægHey folkens, er der nogle der kan hjæpe med denne opgave? -
Vejledende eksamensopgaver 5008 og 9026!
ForumindlægHar brug for hjælp til disse to opgaver især 5008. På forhånd tak:) -
Eksamensopgave
ForumindlægJeg har to opgaver jeg ikke helt forstår håber der er en der vil hjælpe mig :) -
Graf - modellering /Peter Lind Jensen
ForumindlægHer ligger grafen til opgaven jeg har sendt til dig herre :) -
stofmængde hjælp
Forumindlæghej jeg skal bruge hjælp til opgave 4 og 5 i vedhæftet fil det er dem der er dem der er røde -
Teknologihistorie
Forumindlæghej, jeg skal lave en eksamensopgave i teknologihistorie. så vil bare vide om hvad man skal have med i sådan en opgave.??:) -
opstil funktion:Energiproduktion
ForumindlægNogle bud på følgende opgave? Jeg kan ikke gennemskue det. -
maksimum for f. og Bestem tallet k, så funktionen g har netop ét nulpunkt.
ForumindlægJeg ønsker mig, nogle kan hjælpe mig. det opgaven. Tak forhånd -
Kloghoveder, har brug for hjælp..
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af opgave 3.1.. Nogle der vil hjælpe? -
Syre/base/pH
ForumindlægGoddag Kan jeg få lidt hjælp til de to vedhæftede opgaver? -
Fp9 hjælp :=)
ForumindlægHej Kan jeg få hjælp til opgave 3.1 og 3.2? Tak på forhånd :) -
Held og lykke med skr. eksamen
ForumindlægTja, held og lykke til jer andre som også skal op i mat A skr. i morgen. lad os håbe at opgaverne er lette og der ikke er så mange af de irriterende forklaringsopgaver samt statistik-opgaver - kedeligt!! nåh, men knæk og bræk. -
Astronomi
ForumindlægHej allesammen Jeg kan ikke komme i gang med den vedhæftede opgave, fordi jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvordan jeg skal gribe det an... A) Jeg kan ikke rigtig se betydningen af de givne længder? Jeg kan se hvad de angiver, men ikke betydningen af dem. Så er der det med vinklerne i treka...
