Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17281 til 17300 af 321608
-
Fra komplekst udtryk til reelt
ForumindlægHejsa, er der nogen måder hvorpå jeg kan omskrive det her komplekse udtryk til et reelt y(t)= A * eit På forhånd tal -
Karl marx og hans politiske filosofi
ForumindlægHej Jeg er i gang med mit SRO opgave i 2.g og jeg har det som om jeg har 10 bolde i luften i med informationer, men jeg mangler bare lidt at samle dem.. så håber i kan hjælpe mig med at samle dem :) Jeg skal redegør for hovedelementerne i karl marx politiske filosofi : Er det ikke det med at han... -
Vise at en mængde er overtællelig
ForumindlægHej jeg skal vise at mængden: "{x i de reelle tal : x*(x-2)<0}" er overtællelig. Min umiddelbare løsning vil være at skrive mængde om således at x er et reelt tal i intervallet (0,2), også ved jeg at en mængde af de reelle tal er overtællig, men herfra er jeg gå... -
Vektorer
ForumindlægJeg skal bestemme om punkterne A,B og C ligger på linie.A(4,5,8) B(2,1,7) C(8,13,10)jeg har overvejet følgende: at undersøge om vektorerne er parallelle og i så fald skal afstanden være lig 0.For at undersøge om to vektorer ( a og b) er parallelle gælder der, at der findes et tal k således, a... -
kernefysik
Forumindlægjeg har fået denne her fysik opg: På en fabrik, der fremstiller aluminiumplader, kontrollerer man pladernes tykkelse med en radioaktiv kilde. gamma-kilden udsender gamma-fotoner med energien 0,662 MevV. Halveringstykkelsen for denne stråling i aluminium er 3,5 cm. Geiger-Müller røret registerer ... -
Brøker, potenser og rødder
ForumindlægHar brug for meget hjælp! Er helt blank. Udregn følgende tal: a=8 2/3 Hvordan og hvorledes? -
DE
ForumindlægJeg har vedhæftet en differentialligning. Hvilken type er det? Er der ikke tale om en første ordens lineær? -
hjælp til 2sætninger i tysk
Forumindlæghej :) sidder og er igang med at lave en aflevering til imorgen, og har brug for en der kan oversætte følgende for mig: Filmen ender med at Husseyin rigig skulle holde en tale for gæstarbejderne i tyskland, men da husseyin er borte er dette ikke muligt, så hans barnebarn Cenk holder tal... -
er det rigtigt? hurtigt!
ForumindlægHeej. jeg hr et problem med denne opgave. jeg hr brugt 2 timer på den, men kan ikke fatte den :S Opgaven siger: Istratosfæren kan trykket (målt i mb) for højder mellem 11 og 25 km beskrives ved en funktion givet ved regneforskriften: p(h) = 226*e^-0,157(h-11) hvor h angiver højden i km. Best... -
procent regning
ForumindlægHej!Jeg vil gerne have hjælp med den opgave.Jordens befolkning er i øjeblikket ca. 5 mia. og vokser med 2% om året.Hvor mange mennesker vil der være om 25 år, hvis udviklingen fortsætter uændret?På forhånden tak. -
phosphorylases virkning
ForumindlægSkal forklare hvorfor phosphorylasemangel medfører nedsat muskelfunktion...Herefter skal jeg give en forklaring på den manglende stigning i laktat i blodet og hvordan mennesker med denne stofskiftesygdom skaffer sig energi til bevægelse...???? -
1-chlor-ethanol og E,Z-isomeri.
ForumindlægJa, jeg har 2 spørgsmål.. Først og fremmest hvordan ser 1-chlor-ethanol ud? den funktionelle gruppe -ol har højere prioritering end chlor, så den side hvor -ol gruppen er, nummeres som 1, så vi tæller fra OH-gruppens side. C - C - OH 2 1 men så er der som sagt... -
SRP - valgsystem (USA/DK)
ForumindlægEr i gang med SRP. Jeg skal vurdere retfærdigheden i den danske valgmåde (v. folketing) sammenlignet med den amerikanske valgmåde ved præsidentvalg.. Er der nogen, der har nogen idéer? Må gerne være noget omkring, hvad der rent demokratisk er retfærdigt bl.a. På forhånd tak! -
Engelsk
ForumindlægHej søde mennesker Jeg har skrevet en engelsk stil. Jeg vil bare høre, om der ikke er en tilfældig sød person, der vil rette den? Har virkelig brug for det. Engelsk er ikke min stærke side, men har virkelig gjort noget ud af det.Vil blive utolig glad for det! Det er selvfølgelig helt i orden, hv... -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har en tysk oversættelse i einfach so side 128 nr. 3, som jeg har meget svært ved.Nogen der kan hjælpe? -
SRP Emne
ForumindlægHej Jeg skal begynde og tænker over SRP-fag + emne Jeg skal skrive i enten Samfundsfag eller Engelsk og vil klart helst samfundsfag Jeg vil helst skrive Samfundsfag, Psykologi og har fået fortalt, at det er en god ide at fokuserer på politik i samfundsfagsdelen og ikke sociologi, fordi psykol... -
tryksvage og trykstærke
ForumindlægNår man taler om digte, kan man f.eks analysere digtets rutme/metrik/versmpl.. Her tale rman om trykstærke og tryksvage stavelser.. Jeg forstår det ikke.. Hvad afgør om en stavelse er t.stærk eller t.svag? -
Jesu opstandelse - hvorfor?
ForumindlægHvorfor kunne han ikke bare have haft sin himmelfart med det samme? Hvorfor genopstå som menneske først (og vente 40 dage)? -
hjælp.........
Forumindlægjeg skal aflever den her stile imorgen er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min grammatik fejl please... Den er ikke særligt lange Læsevaner Jeg kan godt lide at læse. Det kan for eksempel være gyse bøger tegneserier , kærlighedsromaner og faglitteratur. Folk læser ... -
Matematik Rapport - Forudsætningen for at få det på B-niveau
ForumindlægHey Folks! Skal aflevere en matematik rapport om eksponentiel udvikling, men fatter seriøst ikke hvad det går ud på. Her kan i se det: Opgave 1 Eksponentiel udvikling Besvar følgende spørgsmål om eksponentielle udviklinger. Du skal både give et generelt svar og derudover også finde på et talekse...
