Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 17301 til 17320 af 117955
-
snit på 7 .
ForumindlægEr det godt? svar det til 9. ? -
international økonomi
ForumindlægHej folkens.. Jeg ville spørge om der er nogen som har en gammel eksamens opgave i IØ niveau B.. vil meget gerne se hvordan sådan en ser ud.. og så prøve at arbejde med opgaven.. vil blive meget glad hvis der bare er én som kan hjælpe ... På forhånd tak :) -
Mundtlig matematik
ForumindlægHey!Jeg skal op i mundtlig matematik b-niveau er på 2. år HH, og vil lige hører efter jeg har læst de tidligere tråde ang. den mundtlige eksamen om der er nogen der har nogle eksempler på de opgaver der bliver stillet, vi har nemlig ikke rigtig fået ret meget af vide af vores lærer.Så det ville v... -
Kokain - karsammentrækkende
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor kokain har karsammentrækkende egenskaber? Jeg har søgt omkring det, og jeg finder kun, at kokain ER karsammentrækkende, men ikke hvorfor. Nogen, der kan hjælpe? :) -
Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej alle Jeg skal op i AT i emnet doping. Mine fag er Dansk og Idræt hvor idræt benyttes som et naturvidenskabeligt fag / fakultet. Jeg analyserer Jesper SKibbys bog og har godt styr på min humanistiske del, og selve biologien i doping har jeg også styr på. Men jeg ved at lærerne går meget op... -
Hjælp til idrætseksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i idræt/B på mandag. Dertil har jeg nogle spørgsmål: En af de cases, jeg kan trække er en "bevægelsesanalyse af ketcherarmen" i badminton, nogle der har lavet en sådan tidligere? En anden case omhandler idrætsskader. Nogen, der har nogle gode notater? En tredje... -
matematik i musik?
ForumindlægJeg skal skrive speciale om matematiske sammenhænge i musik? Er der nogen der kan anbefale noget godt littratur eller hjemmesider? -
Fysik - Lyd
ForumindlægHej Hvad er emnebegrundelsen i lyd og hvad skal jeg perspektivere til? Håber på en smule hjælp På forhånd tak! -
blodkredsløb
Forumindlæghey alle sammen =) sidder her og skriver min bio opgave, men ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme omkring følgende, håber i kan hjæpe mig: Redegør for blodkredsløbets betydning for levering af ilt til muskler under arbejde?? på forhånd TAK :) -
Karakteren 7?
ForumindlægSelve titlen siger sig selv. Hvad synes i om karakteren 7? Argumentere gerne hvorfor. Tak. -
Er det dårligt
ForumindlægEr et snit på 7,0 dårligt? Hvad kan jeg blive? -
medicin??
ForumindlægHej alle Jeg er i tvivl ang. valg af uddannelse og ville høre om nogle havde erfaringer herinde. (hvis du ikke orker den lange tekst, så bare gå ned og se spørgsmålene under linjen) Jeg står mellem medicin og farmaci, og ved ikke rigtigt hvad jeg 100% - har undersøgt næsten alle uddannelser og ... -
OHH NOOOOOOOOO
ForumindlægHej kommer man 100 % op i eng, Hvornår er det man afgøre hvad man kommer op i , såsom kristendom? -
selvstuderende under 18 år ?
Forumindlæghej. jeg er 16 år og går i 1g på det almene gymnasium (STX). mit spørgsmål lyder: kan jeg være selvstuderende selv om jeg er under 18? jeg vil gøre det fordi jeg dyrker idræt på højt niveau - er allerede under team danmark - og pga sygdom i familien. altså har jeg brug for selv at styre mit skem... -
FSA GEOGRAFI!
ForumindlægEr der nogen af jer, der har været oppe i geografi i går eller i dag, ? hehe :D -
Protein syntesen step by step
ForumindlægHej, Jeg har alvorligt brug for en hånd mht. til at forklarer proteinsyntesen. Håber nogen kan hjælpe! Vh Anna :) -
Bakterier
ForumindlægHJÆLP HJÆLP! Gør rede for formering og overførsel af arvelige egenskaber hos bakterier. Nogen der ved noget om dette, eller kan henvise til internetsider / bøger... -
Gode råd til at huske at huske indholdet af en tekst i alle fag.
ForumindlægHej Nogle der har nogle gode råd til bedre at kunne huske indholdet af en given tekst, hvad end det er en novelle der skal analyseres eller mave-tarm kanalen der skal forklares. Er der en måde at læse på der er mere effektiv, jeg tænker på, skal jeg fokusere på detaljerne, altså slå alle de fag... -
sommereksam
Forumindlæghej vil lige spørge hvis jeg nu ikke består i en fag kan man godt tag om igen her til sommer så jeg efter sommerferie kan tag på b niveau -
regression på lommeregneren
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg har fået opgivet en række x- og tilhørende y-værdier for en eksponentielt aftagende funktion. Jeg skal nu bestemme en forskrift for denne funktion. Normalt plejer jeg at indtegne på enkeltlogaritmisk papir og herefter finde a og b og til sidst forskriften. Men vores læ...
