Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17301 til 17320 af 25375
-
Må man pine folk?
ForumindlægTortur bliver både brugt til at fremtvinge oplysninger og tilståelser hos enkeltpersoner og til at sprede angst og rædsel blandt grupper af borgere. Er det i orden? Hvad synes du? -
narveren
Forumindlæghvad betyder dette ord -
Hjælp til højere karaktere
ForumindlægHej Håber der er nogle der kender nogle udenlandske skype venner son kan hjælpe mig til at forbedre mit engelsk. Jeg har virkelig brug for at der er en der kan hjælpe mig med at rette mine opgaver og forklare hvad jeg gøre forkert i engelsk. Jeg får for det meste 02 i engelsk skrifltig og vi... -
Tysk :)
ForumindlægHej Jeg ikke særlig god til tysk :) Når jeg læser en test, så er det at jeg nogen gange støder ind på så mange ord, som jeg ikke forstår og derved ikke får fat i meningen. I så er dygtige til tysk, har i en måde at grebe sådan en tekst an på, for sådan en som mig....? På forhånd tak -
Høj vækst.
ForumindlægHvordan kan vi forbedre vores samfund? Hvad mangler vi. Det går forrygende godt for vores økonomi. Men hvad mangler vi at forbedre. Der vil være flere ældre i fremtiden. Det er en byrde for samfundet. Kan i komme med flere problemer? Mvh. Camilla -
Sokrates' anklage
ForumindlægHvad var det sokrates belv anklaget for mht. ungdommen? Hvad gjorde han ved ungdommen som han blev dømt for? På forhånd tak .. SVAR HURTIGT SKAL OP I MORGEN :D -
Udtalelse af franske ord
ForumindlægHej Min datter er lige startet med fransk undervisning og vi har lidt svært ved at hjælpe hende med udtalen af de franske ord. Findes der et sted på nettet, hvor man kan få udtalt ordene eller er man nødt til at købe feks en cd eller lign? Hilsner leneboedker -
Hjælp til matematik søges.
ForumindlægJeg ved ikke lige, om jeg gør det her rigtigt, googlede lidt frem og tilbage, og fandt så frem til denne side. Men here it goes! Jeg er i gang med HF, hvor jeg har udelukkende kun naturfaglige og matematiske fag det første halve år, og så skal jeg aldrig have det igen! (heldigvis) Dog e... -
Differentiere e^-x
ForumindlægHej SP. Hvad er f'(x) for e^-x? Mvh. Fred -
Perfektum!
ForumindlægJeg er klar over hvor umådeligt let det her er, men man skal jo være sikker! :p Opgaven lyder således: Indsæt førnutid (perfektum) i nedenstående sætninger! Hvis jeg har følgende sætning: Ich… nur einmal in Berlin … Skal jeg sætte følgende ind? Ich habe einmal in Berlin gewesen? -
rettelse af mindre stil
ForumindlægAn increasing number of young people are skipping school ore is often truanting. I will describe what their can be done and how many who is doing it and what I think there can be done. 20 years ago it was “forbidden” to drop out of school ore just truant. It was a taboo. Today its “cool” and the ... -
Tysk Akkusativ og Dativ
ForumindlægHej alle. Jeg kan ikke huske endelserne i akkusativ og dativ. Kan godt huske forholdsordene, men ikke eine osv. Så skal have han, hun , intet køn + plural, i både akkusativ og dativ. -
Nogen der gidder at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDer kleine Tag Der kleine Tag erlebt viel, wenn er auf die Erde ist. Einige Erlebnisse sind besonders gut. Das erste, was er bemerkt, wenn er auf die Erde kommt, ist das gutes Wetter, das schöne Meer und die Strande, die hohe Berge und die schöne Landschaft. Er freut sich auch, wenn er einem ... -
Michael Jackson SRP
ForumindlægEr der nogle herinde der skriver om Michael Jackson til SRP:)? -
Hvem stemmer i op og hvorfor..?
ForumindlægHej alle på SP Jeg ville spørge hvilket parti denne portals brugere har tænkt sig at stemme på og hvorfor..? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl, men har tænkt mig at stemme på SF, fordi jeg synes om mange af deres holdninger -
Ansvar
ForumindlægHvilket ansvar mener I, at en forsker har? -
Sportslige Værdier i Rekalmer...
ForumindlægHej. Sidder her og kan snart se en ende på mit SRP projekt, men mangler lige at berøre et enkelt punkt.. Jeg skal diskuterer hvordan sportslige værdier kommer til udtryk i reklamer, og hvilken påvirkning det har på os.. Mangler lidt inspiration , nogen der kan hjælep ?? ;d -
nogle der kan hjælpe med at perspektivere det forsømte forår? med noget i har læst, set eller hørt om?
ForumindlægPlease hjælp hurtig.. jeg skal aflevere mig opgave snart og kan bare ikke komme i tanke om nogel der minder om den ... -
Glødepære!!
ForumindlægJeg skal i dag fremlægge om glødepæren, hvor vi meget gerne må tegne en tegning. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad man kan tegne?? Jeg har været hele Google rundt, men er ikke en gang sikker på hvordan det ser ud.. -
Dem/ eller den? -TYYSK ..
Forumindlæghar altid svært ved dem eller die, & svært ved, meinem, meinen, meiner, mein usw... Eksempel: Hedder det; Der Buch, Den Buch eller Dem Buch?, Det samme, passe det at det hedder 'Die Tür' (Den dør) . Hvis ja -hvorfor sætter man 'die' foran en dør, når 'die' er hunkøn ? .. ...
