Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17381 til 17400 af 25375
-
lyskompensationspunktet
ForumindlægHej SP Jeg ved, at lyskompensationspunktet fortæller noget om, hvor stor lyskildens lysstyrke skal være for, at respiartione og fotosynten i en plante er lige store. Men hvilken indflydelse har lysstyrken? Hvad betyder det for lyskompensationspunktet, hvis lyskildens lysstyrke er for høj eller ... -
Ligning
ForumindlægHej med jer Jeg sidder og skal løse nogle ligninger, men jeg er sådan lidt i tvivl om hvordan man gør. Her er bl.a. et stykke vi skal lave: 8-1/2(4x+2) og også (4+x)(3x-3) Hvis nogle kunne vise udregningen og resultatet til disse stykker ville jeg blive meget glad! :-) tak på forhånd! ... -
Hjælp til en boganmeldelse i psykologi :)
ForumindlægHalløjsa Jeg går på HF og har psykologi, jeg skulle lave en boganmeldelse af en selv valgt bog (bare den gåt ind under faget psykologi) Jeg havde helt gklemt at sidste frist er imorgen, da jeg har haft så travlt med at læse op til alle de andre eksamer .... Håber der er nogen der kan hjælpe mig S... -
SPANSK STIL 12-TAL?
ForumindlægHey alle, Da jeg har spansk på A-niveau, ville jeg høre om der var en der gad at kigge min spanskstil igennem og se om der var nogle fejl/ om der er noget der kan formuleres eller i det hele taget gøres bedre ved den :-) På forhånd tak -
STX matematik a juni 2010
ForumindlægOpgave 14 En linje l har ligningen: y=-2x+1 Det oplyses, at linjen l er tangent til grafen for funktionen f(x)=x^2+bx+c i punktet p(1,f(1)). Gør rede for, at f'(1)=-2 og f(1)=-1, og bestem tallene b og c. Håber I kan hjælpe? -
Vil adgangskvotienterne stige igen i år?
ForumindlægHej allesammen! Tror I, at adgangskvotienterne vil stige igen i år, og i så fald hvor meget? Jeg tænker ikke kun på de eftertragtede studier som medicin, jura etc, men også på de mindre eftertragtede så som folkesundhedsvidenskab? Hvad tror I?:) -
Samfundsfag Danmark i EU
ForumindlægHeej Jeg har et spørgsmål vedrørende Danmark i EF/EU. 1. Hvad talte for og imod optagelsen i EF i 1972? Hvad menes der med spørgsmålet? Er det hvor mange der var imod og for det? Eller hvem var for og imod? Eller det tredje? Hvad talte ????? -
METODE
ForumindlægHej alle Hvis jeg har været inde og kigge på en paradise hotel-deltagers facebook profil, og kigget på hvordan hun iscenesætter sig selv, og kigget på hendes billeders kommentare for at se hvilke kommentare hun får der blandt andet lyder ala "eej hvor du smuk, misunder dig, ser op til dig!&q... -
Udtalelse af sews
ForumindlægHej Mega dumt: hvordan udtaler man egentlig "hun syr" på engelsk?' "she sews"¨ Når jeg vil have en udtalelse er det på "amerikansk engelsk" og ikke "britisk engelsk". Udtaler man "sews" som "sivs" eller "sose" -.- LATT... -
Titel forståelse
ForumindlægHej. Jeg skal analyser teksten: Der Froschkönig oder der eiserne Henrich også bedre kendt som Frøkongen eller jernhenrik af Brøderne Grimm Problemet er at jeg ikke fortstår hvad titlen skal betyde i forhold til teksten. Er der nogen som kan hjælpe mig med det ? :) -
Ved Frokosten
ForumindlægJeg skal finde noget fristelse i Ved frokosten.. Nogen der kan hjælpe? -
Flytte hjemmefra - budget
ForumindlægHej, Har planer om at flytte til Århus for at studere efter ferien, for at være sikret et sted at bo meldte jeg mig til boliggaranti og er lige blevet tilbudt en bolig; huslejen ligger på 3300 om måneden incl el og varme, hvilket er en del højere end de kollegieboliger jeg egentligt var skrevet o... -
Kender til EF?
ForumindlægNogen som har prøvet det ? Jeg tænker lidt på at tage et Sprogkursus i udlandet via EF, og derudover få et Arbejde i USA eller Australien, ved nu ikke helt hvor det bliver, men hørte noget med at det ikke var godt at arbejde i udlandet, især udenfor Europa ? -
Simpel oversættelse, 2 linjer
ForumindlægHejsa. Er der nogle der kan oversætte det her fra engelsk til dansk for mig? "Only the things that you truly love will you pursue with that energy, and for me my family, my friends, and skiing, that’s it for me, that’s my life. The joy I get from skiing…that’s ... -
Hvorfor vil så mange læse medicin?
Forumindlægse ovenover -
appelformer
Forumindlægforklar appelformen ´´pathos´´ -
Hvor mange går med tørklæde?
ForumindlægSkal skrive lidt om tørklæder i DK, og kunne vildt godt bruge et tal, en procent, et kvalificeret bud på hvor mange kvinder der går med tørklæde? Herunder hijab, niqab, burka osv osv. -
pædagogstuderende
ForumindlægKære pædagogstuderende Hvilke bøger er godt at læse op til inden man starter på studiet som pædagog, sådan man er lidt forberedt til start. mvh rixer.. -
De hvide mænd
ForumindlægNogen der der ved hvordan man kan fortolke de hvide mænd? :-) tak på forhånd! -
Politik
ForumindlægHej! Nogen der kan forklare mig de enkelte partier som Venstre, konservative osv.. Er helt vild dårlig til samfundsfag :(
