Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17381 til 17400 af 170365
-
Oversættelse
ForumindlægHej,Jeg har lavet følgende oversættelse, vil bare høre om der er en der gider læse den igennem for mig?Den danske statsminister åbnede årtusindets sidste folketingssamling med en tale, hvor han sagde: "Vi er godt på vej mod et internationalt informationssamfund, som har en enorm centrifugalk... -
Bekræftelse fra undevisningsminiterium
ForumindlægEr der nogen der kan bekræft fra undevsnings ministerium hvor meget ens skriftlig karakter vægst til eksamen i stx. Her er der tale om A niveau. Tak på Forhånd -
Bevis at den harmoniske svingning f(t)=A·sin(ω·t) er en løsning til differentialligningen for en svingende fjeder m·x^''=-k·x
ForumindlægHej, jeg skal bevise følgende sætning https://ibb.co/yyfm1zJ f(t)=A·sin?(ω·t)+d Bevis, at den harmoniske svingning f(t)=A·sin?(ω·t) er en løsning til differentialligningen for en svingende fjeder, m·x^''=-k·x Hvordan gør jeg det? -
Forvirret!
ForumindlægHejsa, Jeg går i 1.g og er begyndt at se efter universiteter i England. Det har altid været min største drøm, at studere i England :) Jeg har bare et spørgsmål:" Jeg vil gerne læse medicin, men forstår ikke helt hvad det er de kræver af mig--> karaktere". Der står fx ved medicin (ABh... -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el... -
Ren matematik på uni.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har søgt på videregående uddannelser på ku, min 1. priotet var aktuar uddannelsen , 2.priotet matematik-økonomi og min 3. priotet var ren matematik, men er ikke sikker på mit gennemsnit bliver nok til at komme ind på aktuar uddannelsen chancen for at komme ind på matemati... -
Delprøve
ForumindlægHej Hvor kan man finde delprøve 1 fra 2014? -
Andengradspolynomier - a) Bestem forskriften for omsætningen i kr. R(x), de samlede omkostninger, C(x) og overskuddet i kr. h(x). - SIMPEL OPGAVE
ForumindlægHej allesammen. Jeg står lige nu med en emneopgave som jeg skal afleverer imorgen. Jeg har dog denne opgave jeg ikke kan finde ud af. Opgaven lyder følgende: Omsætningen R(x) fås ved Omsætning = afsætning · pris De faste omkostninger ved produktionen er 5000 kr. pr. måned. De variable omkostn... -
USA's magt på retur
ForumindlægDiskutér, i hvor høj grad det vil være en fordel eller en ulempe for det internationale samfund, a tUSA's magt er på retur. du skal anvende teorier om international politik. -
idealisme, realisme
Forumindlæget måske simpelt spørgsmål, men alligevel svær at besvare (synes jeg).. In case en censor/eksaminator spørger om, hvad man kan bruge realisme og idealisme til... hvad kan man så svare? -
Engelsk engelskeksamen
ForumindlægEr det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække? -
Veldfærd
ForumindlægHjælp til disse to spørgsmål a. I hvor høj grad skal civilsamfundet sikre borgernes velfærd? b. Hvilke muligheder og begrænsninger ser I ved at ligge mere ansvar ud til civilsamfundet? -
Benyt modellen til at beregne antallet af Facebook brugere i 2008, og gør rede for hvad tallet a fortæller om udviklingen af antallet af Facebook brugere.
ForumindlægHej Hvad gør jeg -
Methyl isocyanat -> hydrogen cyanide
ForumindlægKan methyl isocyanat nedbrydes til hydrogen cyanide? Hvordan og med hvilke andre reaktanter? -
IHK or DTU
ForumindlægI have been accepted in to IHK in Electronics and Computer Engineering, it was my first chose. I also applied to DTU - IT. Is it possible to change from IHK to DTU? If it is, should I? DTU campus look really nice and it is larger than IHK but I don't know much about either of them.... Could ... -
hjælp historie
Forumindlæghej allesammen skal lave en femlæggelse om 1 maj men ander slet ikke om det og kan jeg få gode hjemmesider som jeg kan kigge -
Udveksling i 1g?
ForumindlægHej. Jeg skal på efterskole i 10.klasse og tænker at jeg tager en STX efterfølgende. Ved i om det er muligt at man i 1g f.eks tager til USA, og så efterfølgende starter i 2g hjemme i Danmark? -
Karakterer...
ForumindlægJeg har her ved første karaktergivning i 1.g fået et snit på 8,6. Jeg er matematiker og har fået 8 i engelsk, kemi, fysik, idræt, 7 i musik og så 9 i resten. Endvidere er det min klare ambition at blive student med et snit på 10,0 eller over - dels på grund faglig interesse, og dels på grund af f... -
Hvordan er studierne på CBS? Hvilke jobmuligheder er der efter?
ForumindlægHej Er der nogen herinde som går på Copenhagen Business School, eller har gået, eller ved noget om det? Hvordan er det fx at gå der? Hvordan er eksempelvis studierne International Business, International Business and Politics eller studiet Erhvervsøkonomi og projektledelse? Hvad handler det s... -
Dansk skr eksamen HHX - Forsøg med IT - Opgave 1 "Tre på en motorcykel"
ForumindlægJeg skrev om denne opgave til eksamen, men kunne godt tænke mig at høre hvordan andre der valgte den samme opgave, har anlyseret den. Jeg synes ikke hovedpersonerne var særligt postmoderne.. Er jeg helt forkert på den? Og har i fundet ud af budskab eller lign?
