Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17421 til 17440 af 36205
-
Idéer
ForumindlægHey folk. Vi er en gruppe fra 3g på HTX der mangler en idé til et Teknologi A projekt. Vi skal finde på et problem (emnet er fuldstændig frit), og (op)finde en virksomhed der kan producere vores produkt, som løser problemet. Vi skal være i stand til at kunne fremstille en prototype af produktet, ... -
hjælp til b) og c)
Forumindlæghej jeg har en opgave med ligningen f(x):=3*sin(2*x)+7|0≤x≤2*π -hvor jeg mangler at: b) løs f(x) =8,5 (det er simpelt men jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det i ti nspire) c) beregn rumfanget af det omdrejningslegme der fremkommer når M drejes 360 om koordinatsystemets... -
3 grads ligning
ForumindlægHar en opgave som lyder således: "En kvadratisk metalplade med sidelængden 1,2 m udskæres som vist på figuren. Det skraverede område kasseres og resten svejses sammen til en kasse med højden x (målt i meter), hvor 0 < x < 0,6" (Ved godt at det måske ikke giver mening, da jeg ikke ... -
karakter
ForumindlægHej. I går fik jeg min aflevering tilbage (C-fag). Jeg afslutter mine c-fag her om en månedstid. Det første standpunkt i dette skoleår har jeg fået 12 i det såkaldte c-fag, dog har jeg fået 10 i min aflevering. Er virkelig frusteret over dette og ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg græder inderst i... -
Basal humanbiologi
ForumindlægJeg sidder inde med nogle spørgsmål ift. pointfordelingen. Jeg kan forstå, at der gives 2 point for et korrekt svar og (...) minuspoint for et forkert? Hvordan er det lige det hænger sammen. Lad os antage, at X har svaret rigtig på 33 ud af de 50 spg. i basal humanbiologi. 10 ud af de 50 er besv... -
Skifte studie
ForumindlægHej :) Ja, som overskriften lyder, har jeg tænkt mig at skifte studie da mit nuværende studie ikke er helt mig alligevel. Jeg tænker at jeg søger ind så jeg kan begynde efter sommerferien. Men hvordan forholder det sig med SU i sommerferien så? - Jeg tænker nemlig IKKE at framelde mig... -
Metode i samfundsfag?
ForumindlægHej, jeg har i mit at forløb redegjort for og senere benyttet mig af nogle samfundsfaglige teorier i diskussionen. Jeg er dog i tvivl om hvilken metode det er? Er det den kvalitative eller kvantitative? Håber der er nogen der kan hjælpe -
SYNPOSIS HJÆLP!!!!?????????
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Integral i excel?
ForumindlægHej, Er der nogen her, der kender til en måde, hvor man kan integrere en funktion i Excel 2016? Nu ved jeg godt at, Excel egentlig ikke er egnet til den slags matematik, men jeg tænkte det kan være der er en måde. Jeg har prøvet at google mig lidt frem og læste at man kan tilføje tilføjelsespr... -
HJælp til problemformulering
ForumindlægHejsa jeg har virkelig et problem. jeg skal skrive en opgave om oplysningstiden, men kan simpelthen ikke komme på en problemformulering.. Nogen der har nogle ideer??? -
FSA SKR FREMSTILLING 2008
ForumindlægJeg kommer nok op i den fsa afgangseksamen fra maj 2008 i skr, fremstilling imorgen. Er der nogle af jer som har skrevet den som eventuelt kunne fortælle mig hvilke emner det er som man kan vælge mellem. Det ville nemlig være rart at være lidt forberedt :D -
Rejser - fysik og historie.
ForumindlægHej alle, er simpelthen løbet tør for ideer mht. emne til vores årsprøve i AT, hvor det givne emne er "Rejser." Størstedelen af min klasse har tænkt på rumkapløbet, og det har jeg også, men da jeg er løbet tør for materialer og da det egentlig ikke interesserer mig det store kunne jeg g... -
Selvstudie
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig at læse noget psykologi som selvstudie, bare på gymnasieniveau. Hvordan fungerer det, altså hvor skal jeg henvende mig osv.? Er der nogen der evt. kan hjælpe? Jeg ved ikke rigtig noget om hvordan det virker, så alt er velkomment! -
Analyse/fortolkning
ForumindlægHej alle Håber der er en der kan give hurtigt svar, sidder med en litterær artikel, analyse og fortolkning, som jeg skal aflevere i morgen og vil bare høre om man godt kan fortolke på en tekst samtidig med man analysere? Mvh. Anders Carner -
Hjælp til produkt
ForumindlægHej, min makker og jeg er begyndt på vores afgangseksamen i 9. klasse. Vores overemne er "vendepunkter" og vores underemne er "sikkerhedens udvikling efter terrorangreb i Danmark" Problemstillingen lyder på: "Det undrer os at der kunne ske et terrorangreb i Danmark på t... -
"Et dukkehjem" budskab/tema/fortolkning?
ForumindlægHej, hvad er budskabet, temaet og fortolkningen i "Et Dukkehjem" af Henrik Ibsen? -
Produktionsfunktion og optimering
ForumindlægHej jeg har en produktionsfunktion der ser således ud: 2K^(0,5)*L jeg skal finde de optimale værdier af K, L og Q, ved at holde omkostninger til 13800kr, hvordan gøres dette? w=300, r=200 jeg ved selv, at man skal finde mrts og sætte lig w/r, og bruge C=wL+rK, men ved bare ikk... -
Slaget Ved Dybbøl og Slaget Ved Fælleden. Nogle der kan give en forståelig forklaring?
ForumindlægJeg skal op til prøveeksamen i morgen i historie. Jeg kan endten komme op i Slaget Ved Dybbøl eller Slaget Ved Fælleden. Jeg har prøvet at søge på disse to, men der kommer kun sider op med svær tekst, som man kun kan forstå, hvis man har en historisk viden. Jeg har ikke så stor viden med historie... -
Kortfilm - Synopsis !
ForumindlægNogen der har trukket kortfilm i dansk og har valgt kortfilmen "kuppet"? Hvis ja, vil vedkommende gerne skrive til mig så vi kan udveksle idéer? :) Eller hvis nogen har analyseret kortfilmen, så vil gerne se på den til inspiration. På forhånd tak. -
Mundtlig matematik forberedelse?
ForumindlægHejsa, jeg skal op i mundtlig matematik en gang i næste uge. Tænkte på, hvordan kan man forberede mundtlig matematik? :)
