Søgning på: spansk noter. Resultater: 17421 til 17440 af 20423
-
Hjælp til disse korte spørgsmål inden for IØ?
ForumindlægHej alle Da jeg snart skal op til eksamen, vil jeg gerne forberede mig. Jeg vil derfor gerne have nogle noter. Her er 11 korte spørgsmål, som jeg håber at nogle af jer kan svare på. I behøver ikke at svare på dem alle, dog ville det være dejligt hvis i gjorde. 1. Forklar begreberne højkonjunk... -
Rettelse af sætning
ForumindlægHej alle sammen :D er der nogle som kan hjælpe mig med at forklare fejlene i følgende sætninger , hvor man knytter nogle grammatiske ord til , da jeg synes det er vanskeligt :) tak på forhåndsætning 1. When they lose both jobs and homes are their possibilities ruined. 2. The most interesting abo... -
Oversættelse
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at oversltte det her: This church was chosen for several reasons: (1) The building was already naturally southerly oriented, so as to receive unobstructed exposure to the sun; (2) the height of the walls allowed for a long line to measure the sun's progress through ... -
Hjælp til engelsk grammatik - find fejlene
ForumindlægHej Alle, Vi har et opgavesæt for, hvor den første opgave hedder at rette fejlene og forklar på dansk dine rettelser. Men det er bare sådan at jeg godt ved hvad der er galt men kan ikke finde ud af at forklare det. Håber på lidt hjælp. Skriver sætningerne neden under.. 1) Would you mind to tell... -
Metallers egenskaber.
ForumindlægJeg sidder her og skriver mine noter rene til min eksamen på mandag. Jeg har fundet en forklaring på metallers egenskaber på nettet der er meget mere kompliceret end den i mit hæfte. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvilken en der er rigtig - de lyder nemlig forskellige? 1. "Metaller ha... -
Ligningsløsning- matematik c
ForumindlægSkal til eksamen i morgen i matematik c. Skal have dispotitioner klar, men har meget svært ved nogen af dem. F.eks hvordan laver man en dispotetion for rentesregning? det er jo en masse forskellige formler, det kan ikke gå over et eksempel? - Ligningsløsning? Kan overhovedet ikke komme videre,... -
Sekularisering og Nietzsche
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal have et udkast på en problemformulering til i morgen om mit emne i AT, som hedder "Sekularisering og Nietzche" i henholdsvis religion og samfundsfag. Jeg er lidt blank og vil gerne høre, hvilke spørgsmål popper op i jeres hoveder, når i hører dette emne. Mit v... -
Hjælp til oversættelse;)
ForumindlægJeg forstår godt hvis folk ikke gider oversætte denne tekst, men hvis der er en eller ander engelsk elsker der sidder og keder sig må i da meget gerne hjælpe teksten skal være oversat til den 12.06.08! :) "Virksomheden kalder sig rygraden i det danske it- og kommunikationssamfund, og målsæt... -
den moderne gennembrud? eksam
Forumindlæghej er der nogen der gider kigge på min noter´, om det er rigtig. og put mere på , for synes ikke den er læng nok det moderne gennembrud: - 1870 - 1890 startede med Georg Brandes forelæsninger i 1871 naturvidenskabelig synsvinkel på mennsket og samfundet pga. industrialisering kvinders frigøre... -
Oversættelse (:
ForumindlægHej allesammen. Har brug for lidt hjælp, da jeg virkelig er faldet af på den i engelsk. har selv læst den igennem 3 gange, men tror virkelig godt jeg kan bruge nogle andres rettelser, da jeg er god til at stirre blindt på det jeg selv skriver. På forhånd tak. My trip to Verona was an exciting and... -
Sådan foregik eksamen
ForumindlægJeg svarede en person den 11. juni, at jeg nok skulle skrive tilbage når jeg havde haft min eksamen. Det fik jeg ikke gjort og det er jeg meget ked af. Håber at pågældende fandt ud af det! Men: 1. Jeg trak en tekst (kendt) samt et kunstværk. 2. Jeg analyserede teksten, ud fra de noter jeg havde ... -
STX (B)- eksamen - vurder tak
ForumindlægSection A 1. Introduce the subject by giving a brief account of the insight into the mind-body relationship outlined in the texts. The days are passed! The time when surgery and drugs was for those who were ill has passed. Surgery, medicine and medical technology are no longer simply for those w... -
Rette oversættelse
ForumindlægJeg har oversat TV-2's tekst "Der Går Min Klasselærer" fra dansk til engelsk og ville høre om I vil kigge den efter for fejl. På forhånd tak. Der Går Min Klasselærer Han sagde: Vanilla, hva nu, forstyr mig ikke lad mig være i fred hvis du vidste hvad du kan sætte gang i af u... -
Rette min oversættelse
ForumindlægNogen der gider at rette min oversættelse? Præsident I USA Ja, lyt engang Jeg har skrevet dig en lille sang Den er ikke særlig lang Nej, du vil sikkert protestere Og måske brokke dig og hade mine klicheer Men jeg, syntes at stjernerne bli'r små, når jeg ser i dine øjne Tag min hånd og... -
oversættelse
ForumindlægHej derude. Er der ikk nogen af jer der vil rette min oversættelse igennem for fejl.. Synes den er svær. :S - men har gjort det så godt jeg kunne. Never in his life colonel had Griffin has such like a difficult passenger than Miss Simpson</o:p> Aldrig I hele sit har Oberst Griffin haft... -
Rette en sætning der driller.
ForumindlægHej - Jeg har haft meget besvær med at oversætte denne lange og komplicerede sætning. Er der en der gider at rette? Hvis man kunne overbevise kvinder - og mænd med for den sags skyld - om, at de som forbrugere udgør en meget stærk pressionsgruppe, som burde nægte at købe noget produkt, der er af... -
rettelse af essay.
ForumindlægAll was catered, everyone has draw there paper no one has still won The Lottery. There was one last man, who was going to draw the last paper, everyone was nervous all was still; in the air you could smell the anxious. Suddenly Mr. Summers says “All right, people. You can now open your pape... -
Regneforskrift for funktion!
ForumindlægHejsa! jeg er i dyb krise her! mine noter er forsvundet og min aflevering her skal afleveres imorgen. jeg er nået til sidste opgave, men jeg sidder lidt fast! håber I kan hjælpe: For fugle er der en sammenhæng mellem vingelængden, målt i mm, og antal vingeslag pr. minut. For kollibrier er grafen ... -
Mødepligt under lockout?
ForumindlægHej alle, Lockouten er fortsætter jo. Jeg har ca. 1-2 timer om dagen, men i dag har jeg 4: først to dansktimer, og så to idrætstimer. Jeg er virkelig træt i dag, jeg trænger bare til at sove. Jeg kunne godt klare dansktimerne, men jeg vil gerne undgå idrætstimerne lige i dag. Resten af mi... -
adam smith
ForumindlægHej derude, Jeg sidder lige og abejde rom adam smith. Altså det jeg ved om ham er: (nogle noter) Adam Smith er kendt som liberalismens fader, og derfor går han stærkt ind for kapitalismen udvikling, igennem industrialismen. Adam Smidt = ”den usynlige hånd” på markedet dirigere resu...
