Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 17441 til 17460 af 23877
-
de olympiske leje
ForumindlægHeej :) Nogen som kan hjælpe? Skal skrive en stor opgave okring De Olympiske Leje. Er der nogen som ved hvorfor folk demostrere over fakkel som der er nogen som løber med? På forhånd tak.. -
op og nedture i økonomien
ForumindlægJeg sidder her med en opgave, og jeg har lidt problemer med at finde frem til hvad jeg kan skrive. derfor tœnkte jeg måske der var nogen venlige folk her på amino som ville hjœlpe med lidt ideer. min opgave er 1.what are the courses of the booms and slumps in the financial system?... -
Forståelse af spektre
ForumindlægHej Er igang med en spektroskopi opgave. Men sidder lige fast et sted. Hjælp gerne. Se vedhæftet dokument. -
Spøgelset Mule Killers
ForumindlægHej, I de 40 dage, jeg har været på Studieportalen, er det spørgsmål, jeg oftest er stødt på, spørgsmål der handler om engelske stile om "Mule Killers" Jeg har hidtil prioriteret IKKE at gøre noget ved spørgsmålet, fordi der ligger så meget i forvejen. Men nu fortæller Ayazaman mig, at ... -
Hjælp, haster meget!!!
ForumindlægHei Jeg skal op til en dansk synopse til afgangseksamen den 24. juni, men vi skal aflvere synopsen på fredag. Jeg trak emnet sagprosa, så jeg ville spørge, om der er nogen her inde som har prøvet at lave en synopse for sagprosa, for så vil jeg gerne have hjælp til at opstille en synopse. Jeg har... -
AT eksamen - designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op på mandag til AT eksamen, men synes det er yderst forvirrende. Jeg har tænkt mig at gøre følgende: starte med en præsentation af emnet og min problemformulering, og derefter komme ind på mine delkonklusioner fra mine delspørgsmål, og så derefter ind på, hvad jeg har fundet ud af... -
Synopsis skrivning om Arbejdsmarkedet ( Arbejdsløshed)
ForumindlægHej. :) Jeg står og skal skrive en samfundsfaglig synopsis om arbejdsløshed. Men kan ikke finde på en problemformulering. HJÆLP MIG!!! :D tak knus Rikke -
HJÆLP - Skal jeg klage over min karakter?
ForumindlægJeg har fået 02 for denne opgave, jeg kan virkelig ikke BEGRIBE hvorfor?? Jeg er SÅ ked af det.... Opgaveformuleringen lyder(SAMF/HIS): Redegør for udviklingen i det danske skolesystem fra 1800-tallet og frem til i dag. Inddrag herunder selvvalgt samfundsfagligt materiale. Undersøg et s... -
snaaaaaaaaaart eksame[noooo waaaay]
Forumindlæghej allesammen, der er snart eksame og ved i hvordan jeg kan forbedre mig, så jeg får høje gode karakter? taaak for hælpen dejlige mennsker!:) -
retorik?
Forumindlæghej hvad er en retorik -
Er jeg snotdum?
ForumindlægKanon overskrift til en debat! -
Samfundsfagseksamen 24 timers
ForumindlægHej.. Jeg skal op i samfundsfag på c-niveau. Jeg har 24 timer til at forberede mig, men er i tvivl om, hvordan jeg skal bære mig ad. Jeg har fået 7 bilag om emnet EU og den irske spænding. Skal jeg bare skrive et talepapir og lave en problemformulering og derefter redegøre for artiklerne eller hv... -
Aflevering
ForumindlægHej, har brug for hjælp til at få min aflevering rettet igennem for fejl. Er der en som har mulighed? Hilsen Caroline -
større skrftlig ider?
Forumindlæghej allesammen vil lige høre, skal snart beslutte mig en emne til, større skriftlig opgave. derfor vil jeg høre hvad i synes der er en god ide at, skrive om som kan give god karekter. tak på forhånd -
planer
ForumindlægHej. Er der nogen der lige vil sætte mig igang med den her opgave? bare en forklaring på hvad man kan gør ? " I et koordinatsystem i rummet er givet tre planer med ligningerne x+y+z=6 2x-y-z=1 x+y-2z=3 Gør rede for, at de tre planer har netop ét punkt fælles, og bestem koordinatsættet til ... -
Flertal?
ForumindlægHvis man nu vil skrive, de har fået en masse kritik. Vil man så skrive: Sie haben viele Kritik bekommen. Eller vil man skrive: Sie haben vielen Kritiken bekommen. Hvad er reglerne for endelser på fx viele ?? Tak på forhånd! -
Udviklingen af en partikulær løsning
ForumindlægJeg har fundet frem til en differentialligning ved hjælp af struktursætningen og har fået følgende til at være den fuldstændige løsning: c[1]*exp(t)*cos(2*t)+c[2]*exp(t)*sin(2*t)-(2/3)*exp(t)*sin(t)+(1/5)*exp(2*t)*cos(t)+(1/10)*exp(2*t)*sin(t)+10*t+4 (Med Maple formatering) Nu er jeg interesseret... -
AT EKSAMEN MIN SYNOPSIS DÅRLIG!? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal (uheldigvis) op i AT her om en uges tid, dog grundet dette års AT-emne er jeg lidt på spanden, for ikke at sige meget.. Jeg har skrevet om Reformisme - Socialdemokratiets opstående i DK, hvor mit "videnskabelige" gennembrud er Gimleprogrammet, Socialdemokratiets første partipro... -
Vekselspænding
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvad vekselspænding er ? En definiton. Og hvilke forsøg man kan lave med vekselspænding? Kan man gå ind i andre emner?? evt nogle opgaver/link På forhånd tak. -
Hjælp til Samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket til samf A eksamen, og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis. Vi sidder i forberedelsesgruppen, men er kommet i tvivl om hvad der skal indgå i fremlæggelsen - dvs. der skal selvfølgelig være en synopsis, men skal man perspektivere til tidligere emner, og hvis ja,...
