Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 17501 til 17520 af 73261
-
Do-omskrivning
ForumindlægMin veninde siger, at man kan bruge do-omskrivning til at lave datid med, så hun for eksempel i stedet for slept siger did sleep. Kan man godt det. Og er det normalt at gøre hele tiden? -
Volumen af en gas
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp med en opgave, der lyder: ''Hvordan vil voluminet af en specifik gasprøve ændres, hvis dens tryk og temperatur (i Kelvin) blev fordoblet?'' Jeg har sagt, at den vil forblive uændret? Jeg tænker, at trykket, men forklaring er meget ringe, og det er næ... -
Session
ForumindlægJeg har fået brev fra forsvaret, og får at vide at jeg skal udfylde en helbredsskema online. Herefter vil jeg blive indkaldt til session ca. 3 uger før mødedagen. Bliver jeg her vurderet egnet og inkaldt til værnepligt, vil denne finde sted indenfor perioden 1. januar - 31. december 2014. Pr... -
Hjælp til beregning af to ligninger
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til disse to ligninger ((8+5x)/(2))+7x=-5 2-((4x-6)/(5))=9 I må også gerne bruge andre tal istedet, hvis det er, bare jeg ved hvordan de skal regnes ud. Det er meget vigtigt for mig, skal aflevere Se vedhæftede fil, hvis det er nemmere :) ... -
Hjælp.. Opgave 1
Forumindlæga. Read these nouns aloud and write a sententhece with each of them.... the bird-the sea-the book-the eye-the frog-ththee pillow- the-answer-the srewdriver-the worm-the apple-the idea.... Nogen skal være The. Og andre skal være Thi men staves The... man skal lave alle sammen ... -
hjælp til en lille opgave...
Forumindlæghvis der nogen der har tid, kan de så ikke kigge på den tekst som jeg har oversætte til engelsk. oversæt til engelsk: Hvorfor er min familie så tåbelig, tænkte hun. de vil altid give mig gode råd: hvis du køber nyt tøj, så køb noget, som vil være moderne også næste år. hvis du tjener så mange p... -
hjælp
Forumindlæghvordan løser man denne ligning 4x-6=3-2(x-3) -
Oversættelse fra dansk til korrekt engelsk
ForumindlægHej En der vil rette disse sætninger? (Jeg har selv lavet begge versioner, men det er den engelske ordstilling der skal rettes, evt. omformuleres, så det lyder mere engelsk - håber det er til at forstå, hvad jeg vil med sætningerne) 1. The last thing we have to keep in mind is that we need to ... -
Hurtig - Rette mit essay?
ForumindlægHej, er der nogle som har tid til at rette et lille kort essay?? -
tangent udfra graf
Forumindlægjeg har fået gvet lgnngen f(x)=x2-3x, og jeg skal tegne en tangent med hældnngen 1. jeg aner ikke hvordan jeg gø.. nogen der kan hjælpe? -
problemstillinger til AT om ID
ForumindlægHej alle mand.. Jeg skal skrive AT-opgave om Intelligent Design i religion og biologi..-endelig har jeg valgt! Men så er problemet lidt den her problemformulering! er der nogle der har nogle gode ideer? evt. ved en masse om dette emne? Mine egne 1. problemstillinger lyder ca. sådan: Hvordan udfor... -
fremskrivningsfaktoren
ForumindlægNår jeg skal beregne fremskrivningsfaktoren i henholdsvis Kina og USA, og ikke kender vækstraten, kan jeg så godt stille det op på følgende måde? Kina Start kapitalen: 246779 Slut kapitalen: 10409000 246776(1+r)31 = 10409000 USA Start kapitalen: 2768900 Slut kapitalen: 15831... -
\captionsetup
ForumindlægJeg vil gerne placerer caption over tabeller, men kan ikke få det til at virke. Jeg bruger \usepackage{caption} \captionsetup[table]{position=top} min preable ser således ud http://www.fys.ku.dk/~jesperro/latex/preable_til_projekter.tex og jeg laver mine tabeller med \begin{table} \caption{n... -
Hvordan siger man egnet til gymnasiet?
ForumindlægHvordan siger man: "Jeg er egnet til gymnasiet" -
statistik
ForumindlægOpgave 2 punkt 2 og 3. Hvordan laves den? -
Bestem basis for span
ForumindlægI R4 er givet vektorerne v~1 = (1, 0,−1, 0), v~2 = (1,−2,−2,−1), v~3 = (1, 2, 0, 1), v~4 = (−2,−2, 1,−1) (a) Bestem en basis for span(v~1 ,..., v~4 ) der indeholder v~1 og v~2 . Opskriv vektorerne v~1 ,..., v~4 som linearkombination af de fundne basi... -
Areal af trekant
ForumindlægJeg har en trekant med areal 540 og grundlinje 120. hvordan skal jeg beregne højden? -
lektiehjælp til at skrive stil
Forumindlæghej.. Jeg skal skrive en stil pg jeg ved ikke hvordan man helt gør. Jeg har foldet et papir hvor jeg har venste side og højre side så har jeg, skrevet i venstre side: satisfactorily, young, strong, unensiness, Jasper, money, good freind, Grace, Gilbert and Mack. og i højre side: Duncan, god sales... -
Help 6 linjers oversættelse
ForumindlægHej, jeg håber I vil læse den nedenstående oversættelse igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. På forhånd mange Tak. Tekst: Først som vagabond, blandt samfundets laveste, senere som beundret debattør og forkæmper for de hjemløse og fattigste. I de mellemliggende 44 år havde han gennem si... -
tangentens ligning
Forumindlægjeg har funktionen f(x)=7lnx-2x^2 hvor jeg skal bestemme ligningen for tangenten for i punktet p(1,f(1)) kan det passe at resutatet bliver y = 28*x+30
