Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17521 til 17540 af 42938
-
Historieopgave
ForumindlægHej med Jer. Jeg skal meget snart i gang med min historieopgave og står lidt blank angående hvad det er jeg skal skrive om. Jeg må selv bestemme hvad det skal være, dog skal hændelsen være sket i tidsrummet fra og med 1700-tallet til i dag. Tilsvarende skal jeg opstille en problemformulering til... -
Spørgsmål i fysik
ForumindlægJeg har afleveret denne rapport til min lære i fysik om Co2 og drivhuseffekten samt vands udvidelse. Nogen der gider læse den igennem og Hjælpe mig med et par spørgsmål? Min lære spørger om hvad hældningskoorficienten står for i min linære regression, altså 0,569. Der bliver også spurgt om alt va... -
Hjælp
ForumindlægHej :) er der en der vil hjælpe mig med lidt fysik teori, (give mig nogen forkalringer til, hvad de forskellige ting bruges til ? fx Hvad bruges syre og baser til i dag ? -
Udtale: volontaiu ?
ForumindlægHvordan udtales J'ai volontaiu? :) Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Bedst anvendeligt sprog?
ForumindlægHey guys. Hvilket sprog mener I, er bedst at lære? Hvilket sprog kan man mest få gav af i fremtiden? Også med hensyn til det mest udbredte.. -
Dansk-Engelsk ordbog
ForumindlægNogen der kan anbefale en dansk-engelsk ordbog på nettet?Jeg skal lave en engelsk oversættelse, og jeg kan desværre ikke finde min ordbog! -
Landbrug
ForumindlægHvad er det som kendetegner dansk landbrug i dag? ... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægEn fredag kommer Stéphanes far og henter Stéphane, der skal tilbringe weekenden hos ham. Før han går ud, spørger Stéphane forældrene, hvorfor Josette ikke kan komme med dem. Josette forklarer ham, at hun har noget arbejde – men det er en dårlig forklaring, og barnet forstår ikke den situation han... -
Hvordan husker I svære ord?
ForumindlægHejsaJeg så netop noget på DR1 om hvordan man kan huske svære ord.Jeg er ikke ordblind, men bare til tider en klovn til at stave ord - men heldigvis er word opfundet og med syn. ordbogen kan man skrive et ord der betyder det samme, og der ved få den til at vide, det ord man ikke kan stave til.Det... -
integration hjælp!!
Forumindlæghej\n\njeg har en funktion jeg skal integrere..\n\nkvadratroden af x divideret med x^2+1\n\n\nsådan her:\n\nkvadratrod af x/\n(x^2+1)\n\nhvad for en metode skal jeg bruge har prøvet men kører sur i den.. -
Oversættelse
ForumindlægKan nogen give en oversættelse på følgende sætning: "Kommentiere ausserdem folgende Aussage/ folgenden Kommentar: Es gibt auch eine Rückseite der Medalje. Die Bundesrepublik ist nicht nur eine Wohlfahrtsgesellschaft." -
Opfatter I dette som værende truende?
ForumindlægEn 11-12 årig kostskoledreng i 1940'ernes Frankrig siger til sin nye klassekammerat:Mit navn er Julien Quentin, og hvis man leder efter mig, finder man mig. Skal det opfattes som en trussel? -
Projektopgave
ForumindlægHej! Vi er 3 drenge som skal have projektopgave i uge 5. Selve opgavens hovedemne er forandring og konsekvens. Vi vil gerne spørge om i har nogle gode emner som kan omhandle både forandring og konsekvens. Set i lyset af både flygtningekrisen og folkeskolereformen som begge berører os vil g... -
oversætelse
Forumindlæghvordan siger man det her sætning på sapansk? De er meget lykkeligt i sit liv. Han har en god familie. Hun er tilfredes af sin mænd. -
Traktat....
ForumindlægHvad mener de med den nye traktat? Mvh. Camilla -
snyd
ForumindlægHej Jeg har et stror problem nu. Jeg havde afleveret en biologi rapport også fik jeg hjælp af en her fra. men han brugte så store ord også sagde han jeg skulle skrive det sådan som han skrev også aflevere jeg det. Også fik jeg den tilbage så skriver min lærer at det er (afskift)!! kopi! Nu har j... -
Perioder
ForumindlægHej. Er der nogen som er klar over hvad kom før guldalderen? -
Min første filosofi opgave
ForumindlægHej alle. Som kom den tid hvor jeg skulle skrive min første filosofi opgave. Jeg har valgt at skrive om den fri vilje, og jeg vil nu høre om nogen har forslag til citater jeg kan inddrage. Indtil videre har jeg kun 2 citater fra Satra der viser hans holdning til den fri vilje, men jeg har ikke k... -
"Store" projektopgave
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og har om nogle uger det "store" 9.klasses projektuge. Vores klasse har valgt overemnet KONFLIKT, men jeg er ikke så sikker på hvilket underemne jeg skal vælge. Der er jo så meget, så det er ret svært..! Nogle idéer? Tak!! -
hvad betyder de ord...
Forumindlægredoble= reetablere= refusere= kyras= fataslimse= ufortrøden= Taak på forhånd :D
