Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 17541 til 17560 af 19441
-
Meget svær kemi opgave
ForumindlægHej alle.. Jeg har en opgave som jeg synes virker umulig.. Jeg har flere af sådanne opgaver, så ville bliver meget glad hvis i kunne skrive hvad jeg skal gøre under de forskellige punkter i denne opgave: Phosphorsyre, H3PO4, er en trihydron syre, der kan indgå i følgende tre hydronolyseligevægt... -
Giver det mening? Hjælp
ForumindlægComme loisirs, j’aime écouter de la musique, et être avec mes amis et amies. Je peux aime aussi le danse mais je ne passe pas beaucoup de temps là-dessus parce que je suis occupé à faire ses devoirs, à l'école et au travail. Je ne vais pas à quelques ... -
AB0 systemt Nogle der kan hjælpe med de 4 spørgsmål
Forumindlæg1. En mand med blodtype A gifter sig med en kvinde med blodtype B. Hvilke blodtyper kan deres børn få? 2. Et forældrepar har følgende genotyper: IBiDd og IAiDd. a. Hvilke fænotyper har de? b. Hvilke genotyper kan deres børn få? c. Hvilke fænotyper kan deres børn få? 3. På en f... -
sætninger
ForumindlægHvilket ord skal være ved de tre prikker i de følgende sætninger, hvert ord må kun bruges én gang. Angrily Longingly Cheerfully Uproariously Hopefully Wearily Impiously Worriedly 397. ‘Is he waving at us?’ he asked... 398. ‘Why, it looks like a boat,’ he said... 399. ‘What do you supp... -
Havstigninger
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke forstå- hvorden disse skal regnes ud??? 1 I dag er der bundet 0,05 mio. km3 is som isbjerge – hvor meget vil verdenshavene stige hvis de smelter? 2. I nogle klimamodeller forudser man risikoen for at den grønlandske indlandsis smelter. Der er bundet 2,7 mio. km... -
Matematik B eksamen December 2016 i dag - facit???
Forumindlæghey alle sammen. jeg var op til matematik b eksamen i dag, er lidt i tvivl om det er gået godt. nogen der evt kan hjælpe lidt, eller som også har været oppe og har facit på opgaverne. opg. 1) En trekant ABC er givet A=60grader, C=90grader og b=4 a) bestem længden af trekantens hypotenuse ... -
Second openion :)
Forumindlæghey, jeg har skrevet følgende: Ayer, a las tres y veintiuno de la tarde, tres personas huyeron son celda en la ciudad, Acuña. Uno de los fugitivos es el criminal infamo, Azul. Los dos otros fugitivos son matones de Azul y ayudan Azul en la escapa. En la cárcel abandonada hay m&aacut... -
TYYYSK Oversættelse (8) ..
ForumindlægHej .. 8 korte sætninger, som muligvis trænger til rettelse :) ? 1. Brødrene udgav i 1812 en eventyrsamling, som alle børn kender. => Die Brüder ausgaben 1812 eine Abenteuersammlung, die jedes Kind kennt. 2. Heksen giver Snehvide et æble. => Die Hexe gibt Schneewittchen einen Apfel. 3. B... -
Haaaster liiidt - Kigge på lidt tysk Plz?
ForumindlægJeg har 8 korte sætninger som skal oversættes fra dansk til tysk : 1. Brødrene Grimm udgav i 1812 en eventyrsamling, som alle børn kender. => Die Brüder Grimm gaben 1812 eine Märchensammlung heraus, die alle Kinder kennen. 2. Heksen giver Snehvide et æble. => Die Hexe gibt Schneewiitchen... -
sprogproblemer!!!!
ForumindlægHEY.. jeg går på gymnasium.. 2. g.. jeg har været meget flittig siden jeg starte på gym. har altid lavet lektier.. osv.. men jeg har det bare sådan.. jeg det jeg siger er forkert.., men jeg tænker rigtigt.. men kommer aldrig frem med min mening..jeg kan ikke sige, det jeg tænker.. altsååå.... je... -
Haster hjælp hundehus
ForumindlægJeg skal bruge N-spire lommeregner Min opgave lyder. Et hundehus er opbygget af en terning med bund, men uden låg. På to modsatte af de 4 lodrette sider sættes to ligesidede trekanter med samme sidelængde som terningen. Der sættes tag på. I fronten skæres midt på et cirkulært hul i diameter ... -
UNI uden forelæsninger og øvelsestimer?
Forumindlæghej sp-medlemmer, ville høre om nogen har erfaringer med et studie, hvor de hverken tager til forelæsninger eller øvelsestimer? og alligevel klarer sig godt? altså jeg begyndte på mit studie i år i september, og har mødt op til undervisningen 5-6 gange i alt....ud af rigtig mange timer. når... -
Tryk og opdrift
ForumindlægNendenfor ses en række opgaver, nemlig 3 opgaver, som omhandler tryk og opdrift, men har svært ved opg. 3. Jeg har, for at gøre det lettere, sat hele opgaven ind, så I kan få en god forståelse for, hvad vi er inde i. Nederst ville I kunne se, at jeg har markeret opg. 3 med fed, da det er den opga... -
HJÆÆLP
ForumindlægEngelsk har aldrig været min stærke siden :( , nogen som vil hjælpe mig med at oversætte følgene sætninger: Vi starter ikke timen, før alle er kommet Har nogen set min cykel Da vi kom, var festen allerede begyndt Før jeg fik hr. olson, havde jeg haft tre andre kørelærere Er i begyndt at spille i... -
matematik A-niveau, opklarende spørgsmål
ForumindlægHej Kloge-Åge typer! Vi er tre piger der desperat har brug for din hjælp. Vi sidder nemlig i den situation at vi har læst matematik A på et turbo-hold de sidste 3 måneder, og på tirsdag er det den mundtlige eksamens tur.. Da da daaam.! Vi er nu kommet igennem pensum men der er 2 grundlæggende tin... -
Præpositioner
ForumindlægHejsa. Nogen der gider rette følgende sætninger om forholdsord? 1. Min fødselsdag er den 12. august. My birthday is on the 12 August. 2. Vi så kometen ved midnat. We saw the comet at midnight. 3. Om vinteren tager jeg på skitur. I go skiing in the winter. 4. Jeg vågnede ved klokken syv. I wo... -
Hjælp til Jura
ForumindlægHej allesammen, Sidder her med 5 spm til jura. har allerede svaret til 4 af dem, mangler at svare til en og kan ikke finde svaret. Kan I hjælpe mig? skal afleveres i morgen... Her er hele teksten Kristine har tegnet en rejseforsikring, som uden afvigelser fra reglerne i Forsikrings¬afta... -
Er dette et Abstrakt (skrevet på dansk)
ForumindlægDenne rapport går ud på at redegøre for koffein, samt de andre sekundære indholdsstoffer i kaffe for at finde ud af hvilke fysiologiske virkninger disse stoffer har på den menneskelige krop. Samtidig analyseres kaffens historie i Danmark igennem opgaven med vægten specielt lagt på hvornår man be... -
Idræt B?? Forskel fra C
ForumindlægHej Jeg går lige pt i 1g, men er begyndt at overveje, hvilke(t) fag, jeg gerne vil hæve i 3g. Lige nu er min studieretning: Eng A, samf B, mat B, tysk B, billedkunst C + alt det sædvanlige på lavest mulige niveau. Jeg regner med at hæve enten samf eller tysk til A (matematik interesserer mig ik... -
Analyse af ukendt stof
ForumindlægVed en kvalitativ analyse af et rent, fast stof findes følgende komponenter: kalium, kobber(II) ogchlorid. Der udføres en kvantitativ analyse for indholdet af de tre komponenter.Molær masse/g·mol–1: K: 39,10; Cu: 63,55; Cl: 35,45; H2O: 18,02. 6a) EDTA-titrering af kobber(II). 129,2...
