Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17641 til 17660 af 45491
-
Folkeskolens skriftlige eksamener!
ForumindlægHejsa studerende og hvad der end måtte være herinde, Jeg sidder her og pepper en stemning i vejret over de her kommende eksamener, som der jo er mindre end en uge til,og jeg håber lidt på, at nogle herinde kan hjælpe lidt til. De skriftlige prøver starter her d.2 Maj, og jeg skal personligt o... -
Retskrivning - staves vikingetiden med stort v?
ForumindlægStaves vikingetiden med stort v? Min dansk lærer siger nej, min historie lærer siger ja! What to do? -
Hjælp til opgave
ForumindlægHej Har brug for hjælp til denne opgave (vædhæftet), og den er uden hjælpemidler. På forhand tak -
Georg Mohr opgave
ForumindlægJeg har vedhæftet et billede af opgaven. Det har med nogle cirkler det tangerer på én stor cirkel at gøre, man skal finde afstanden imellem røringspunkterne P og Q. Dette er en ekstra opgave, som jeg har fået udleveret, og kunne godt bruge lidt hjælp til den :) Tak på forhånd -
sansynighedsregning
ForumindlægHej nogen der ved hvordan man kan undersøge påstanden i opgaven? -
Irene Holm
ForumindlægHej Alle Jeg skal skrive en litterær artikel om Irene Holm, og i den forbindelse skal jeg bl.a. fokusere på betydningen af slutningen. nogen der kan hjælpe -
opg-->varmekapacitet
ForumindlægSe fil -
FP9 matematik december 2020 Opgave 6. Figurfølge
ForumindlægHej, jeg har lidt brug for hjælp til en matematik aflevering. Jeg har prøvet at vedhæfte en word fil med billeder af opgaverne. Jeg har brug for hjæl til opgave 6.3, 6.4 og 6.5 :) -
Trigonometri - vinklerne
ForumindlægEn trekant har sidelængderne 4, 7 og 9. a) Beregn de tre vinkler. Jeg er nået frem til, at jeg skal bruge formlen: vinkelmål i DEGREE Define f(x,y,z) = cos-1((x2+y2-z2)/(2*x*y)) f(4... -
Residualplots og funktioner
ForumindlægHej har brug for noget hjælp til følgende to opgaver der er vedhæftet under. Tak på forhånd -
potensfunktioner
ForumindlægHej, Jeg vil lige høre om det her er korrekt udregnet. -
Tricks og tips til FSA Læseprøve i dansk
ForumindlægHej! Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle tricks eller tips til FSA prøven i dansk. Altså, hvad gør Du? Læser du de bagerste sider først eller? Hej hej. -
Velfærdsmodeller - bog/ kilde
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive SRP, hvor jeg gerne vil beskrive USA's velfærdsmodel. Jeg har ved godt, og har også på internettet fået bekræftet at USA har den residuale model. Mit problem er jeg ikke har nogen kilde. Og når jeg leder på google finder jeg kun andre gymnasieelevers noter etc. Er d... -
Forsøg til emnet Energi
ForumindlægHej folkens :) Jeg vil bare lige høre, om nogen af jer kender et godt, og nemt fysik forsøg på 8kl. Niveau? Jeg tænker ikke nogen speciel slags energi. Mvh Andreas -
Kompleks løsning?!
ForumindlægHej SP Jeg sidder og skriver SRP og har været nødt til at bruge en kompleks rod til angive en løsning til en differentiallignings karakterligning. Betyder det noget matematisk/fysisk set at løsningen er kompleks? I så fald hvad betyder det? Den komplekse rod bruger jeg til at komme frem til en ... -
HJÆLP TIL FORSTÅELSE AF BESÆTTELSEN
ForumindlægHej Nogen der ved noget om den kollektive fortælling om, at danskerne stod sammen mod den tyske besættelsesmagt, er retvisende? Og måske også noget om myten om det nationale sammenhold under besættelsen. Hvis nogen ved noget, så bare skriv. Det ville være en massiv hjælp til min stil, da jeg... -
Mundtlig eksamens opgave
ForumindlægJeg skal forberede en mundtlig fremlæggelse omkring ligninger. Jeg skal redegøre for løsningsmetoder for ligninger og andengradsligninger. Nogen der har nogle ideer, skabeloner eller kan jeg komme med input til inspiration? -
Science Fiction novelle! - det haster!
ForumindlægHej med jer! Jeg er i lidt af en krise. Vi har fået til opgave, at skrive en Sci-Fi novelle.. Normalt elsker jeg at skrive historier og noveller, men det er fordi jeg selv har en idé. Her har vi fået til opgave, at skrive om, hvis vi var blevet frosset nede i en boks i 200 år, hvordan verden så ... -
Vurdering af karakter i forhold til en SRP.
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har lige fået min SRP tilbage, og er letter utilfreds med den givne karakter, og jeg har 14 dage til at indgive en klage, såfrem dette er hvad jeg vælger eller ikke vælger at gøre. Jeg ville hører om der er nogle som ville prøve at vurderer den, eventuelt med en karakter... -
trekanter
ForumindlægHej jeg har følgende opgaven som er uden hjælpemidler for at finde siden IBCI kan man så ikke bruge pythagoras sætning?
