Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 17641 til 17660 af 18642
-
Aktionspotentiale
ForumindlægHej! Er der nogen der har en let og forståelig forklaring på aktionspotentiale? Jeg har prøvet og læse noget om det på div. sider, men jeg forstår det stadig ikke. På forhånd tak! -
Novelle
ForumindlægGo aften :) er der en som gider læse min novelle igennem og måske rette mine fejl og give respons ? Den er på en a 4 side . -
STX eller HTX
ForumindlægGoddag Jeg er en ung dreng på 15, der snart skal til at vælge en ungdomsuddannelse. Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge, enten venner og skole eller bare skole og færre venner der går på gymnasiet. En del fra min klasse har valgt STX, men jeg hælder mest til det tekniske gymnasium. I 8. klass... -
Oversættelse
ForumindlægHej! Er der nogle der kan lære mig at oversætte latinske sætninger til dansk? :-) -
elektra kompleks
Forumindlæghej. jeg har i øjeblikket lidt om freuds spykodynamisketeori på c niveu. de følgene spørgsmål handler om nogle af de ubevidste tanker eller følelser som freud mener der finder sted i løbet af den ødipalefase. hvorfor begærer pigebarnet penis? hvorfor er det moderens skyld? er det nogle pr... -
Hjælp til samf!!!
ForumindlægHvad er forskellen på Adam Smiths og Keynes økonomiske teori? samt forskellen på markedsøkonom, planøkonomi og blandingsøkonomi Hvad er de fremtidige problemer det danske velfærdsmodel står overfor? -
Tjekning af sport sætninger
ForumindlægHejsa :) Jeg skal aflevere de her sætninger og har selv rettet dem så meget som jeg kan. Hvis nogen vil hjælpe må i meget gerne skrive en rettelse og gerne en begrundelse til rettelsen. Sætningerne er skrevet uafhængigt af hinanden. 1. Die Olympische Sommerspiele war in 1936 in Berlin ausgetrag... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej allesammen! Nogle ideer til hvordan man kan forbedre sit gennemsnit før man har afsluttet gymnasiet? Sådan at man "ikke lukker og låser" sit eksamenbevis? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at forbedre mine karakter i nogle af de fag jeg har trådt i spinaten i.. Hvordan gør man? Dro... -
dho
Forumindlæghej er der nogle, der kunne være interesseret i at rette min dho for evt. fejl? -
Rette stil
ForumindlægHej med jer :-) Jeg går i 3.g og har brug for at få en til at læse en stil igennem, bare lige for at se om sproget er flot og om jeg har sat komma og punktummer de rigtige steder :-) Det er en litterær artikel om Yahya Hassan på ca. 3½ side. Vil gerne give penge, hvis det er .. :-)) Mvh... -
Kritik af Studieportalen
ForumindlægDet undrer mig at studieportalen er så benyttet, som den er. Skyldes det folks dovenhed eller måske deres manglende faglige kompetencer? Hvorfor skal forummet overfyldes med ligegyldige, trivielle spørgsmål, der er på et så lavt niveau at selv din kat vil kunne forklare det? Ideen bag en forum ba... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Spørgsmål omkring farmacistudiet
ForumindlægHej, Er der nogle farmacistuderende, der kan fortælle mig lidt om deres studie ift. hvad de lærer og hvilke fag de har? Jeg er lige startet på medicinstudiet, men jeg overvejer stærkt at skifte studie grundet min store interesse for kemi og produktionen af lægemidler. -
"Unge og holocaust"
ForumindlægVi har i min klasse fået stillet den opgave at skulle besvare en af de seks udleverede opgaver i eksamenssættet "FSU maj-juni 1999". Jeg har imidlertid valgt opgave nr. 5 med overskriften "Unge og holocaust". Opgaveformuleringen lyder således: "I 1998 var der i Folketinge... -
Svar til nogle spørgsmål omkring velfærdssamfundet
ForumindlægHej, det ville være så dejligt hvis der var nogle der ville svare på følgende spørgsmål med en grundig forklaring. Skal bruge svarene i morgen, så helst hurtigst muligt. Her kommer de: Er det rimeligt, at der stilles andre krav til invandrere? Hvad er forskellen på efterløn og pension? Hv... -
Herr Witzak, bitte können sie Mir helfen? Vil de være meget søde at kigge min stil igennem for fejl, knuser XXXXX
ForumindlægEs war einmal eine Frau. Sie und ihrem Mann wollte sehr gern ein Kind haben, aber es war unmöglich. Sie hatten für lange zeit versuchten ein Kind zu bekommen ohne Glück. Die Mann und Frau hatten nicht viel Geld und sie mussten jeden Tag arbeiten um Essen zu bekommen. Sie arbeiteten beide in dem W... -
Slap-af-fag
ForumindlægVille lige høre, hvilkee fag, I mener, er de største/bedste "slap-af-fag"? Tænkes primært på valgfag på B niveau, som skal kunne aflaste to A-niveau fag i 3.g.Self vil nogle mene, at et fag som musik er et slap-af-fag, men det vil dem der ikke har en tone i livet modsige.Hva er et slap-... -
Det athenske demokrati
ForumindlægHey har her skrevet min foreløbende indledning og problemformlulering:IndledningVi lever i nutidens Danmark (samt en masse andre lande) efter en masse normer og principper. Vi lever i et samfund hvor den enkelte har sine rettigheder og indflydelse på hvordan samfundet skal fungere. Dette finder v... -
ekstemporaltekst til spansk eksamen. Gode råd søges!!
ForumindlægHej..Jeg skal til eksamen i spansk til sommer.. Er rigtig nervøs. Jeg er ikke god til at gå til eksamen, går fuldstændig i baglås. Men egentlig synes jeg at jeg har fint nok styr på de tekster der bliver opgivet til eksamen. Mit problem er virkelig ekstemporalteksten. Er der ik nogen der kender e... -
psykologi lavt snit?
ForumindlægHej. Med et snit på 8,5 er der så ingen chancer for at komme ind??
