Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 17661 til 17680 af 156338
-
HJÆLP LIGE NU!!!
ForumindlægHeej folkens nogen der kan hjælpe med denne opgave plss!!! jeg har en aflevering som skal afleveres iaften ...sååå du må godt skynd diiiiiiiiiiiiiiiig :// Forkort brøken (12x+18y)/(12x-18y) -
Samf - 24T - Demokrati og Parlamentarisme
ForumindlægHej derude. Jeg håber der er en venlig sjæl som måske kan hjælpe mig. STX - Mundtlig årsprøve 1.g Jeg har været oppe og trække samfundsfag´s emne idag, og jeg trak emnet "Demokrati og Parlamentarisme" Der er ikke noget konkret spørgsmål, men jeg har fået 2 bilag med. Det ene er T... -
Hvilken lommeregner bruger du?
ForumindlægHvilken lommeregner bruger du? Ti82 Ti84 Plus Ti89 Eller ???? -
Nogen som er rigtig gode til engelsk??
ForumindlægHvis der er nogen som er gode til engelsk så send mig en pb. Så skriver jeg hvad det drejer sig om. Der modtages betaling -
personlig fortælling - HASTER
Forumindlægikke sikker på om det rigtigt.. Personlig fortælling - ”flyt jer, her kommer kongen”. Det lyder som om han begik den samme fejl som dengang jeg var ude og fiske. Det var en mandag morgen i sommerferien, hvor jeg skulle ud og fiske sammen med klubben. Tre dage før havde jeg været sam... -
SRP- Mat og Hist?
ForumindlægHej Jeg skal til og igang med SRP og jeg har tænkt mig at vælge matematik og historie. Er der nogen som har nogle gode idéer til emne? -
Omregning med 10^
ForumindlægHej alle. Jeg har lige et kort spørgsmål, fordi jeg er blevet i tvivl om, om jeg har omskrevet det nedenstående korrekt. Det er i forbindelse med betydende cifre: 4,4491788 * 10-7 Kan omskrives til 4,5 * 10-13 ? -
Sam-bas vs. Hum-bas
ForumindlægJeg står mellem et stort valg her til sommer. Jeg vil gerne starte på RUC, men er fuldstændig i vildrede om jeg skal vælge det humanistiske basisstudie (Hum-bas) eller det samfundsvidenskabelig basisstudie (Sam-bas). Mit umiddelbare valg lå på Hum-bas, da jeg synes fag som Kulturstudier, filosofi... -
eksamenangst for alle mundtligt eksamen?
ForumindlægHej alle, Jeg kan ikke gå til mundtlige eksamer pga. af sindssyg angst om er kommet gennem de sidste års tid. Nogen der ved eller har kendskab til om man et eller andet sted kan tage ens hf eksammer skriftligt i alle fag. Jeg kan godt gå op til en eksammen hvis det er skriftligt, det kan jeg li... -
Grammatik Hankøn/Hunkøn
ForumindlægHejsa, Hvordan ved man om det er hankøn eller hunkøn? Vh.Martin -
Hvad er q-værdi
Forumindlæghej er der nogen der vil forklare mig hvad q-værdi er for noget. og hvad det bruges til?? på forhånd tak:D -
PLEASE HJÆLP ! Tysk eksamen i morgen
ForumindlægHej :) jeg skal til tysk mundtlig eksamen i morgen, jeg har 24 timers forberedelse og har været i gang hele dagen. jeg har lavet nogle danske sætninger, som jeg har oversat til tysk, som jeg har tænkt mig at sige. eller gå ud fra. derfor er det vigtigt at det er nogenlunde korrekt grammatik osv... -
Hvor kan jeg finde Kim Fupz novelle "Hunden"
ForumindlægHej er der nogle der ved hvor jeg kan finde Kim Fupz novelle "Hunden"? På forhånd tak :-) -
Bestået fag?
ForumindlægHej jeg har et simpelt spørgsmål! Hvis man f.eks. får 4 i årskarakter i Kemi, men derimod dumper med 00 til eksamen!!! Har man så bestået faget? -
Jura som enkeltfag/kursus?
ForumindlægKan man vælge Jura som et enkeltfag eller et kursus eller lign.? Overvejer at læse jura efter HF, men får nok ikke højt nok gennemsnit til kvote 1, så kunne jo være dejligt og skrive man har læst Jura/ el. lign, eller taget nogle kurser inde for jura, på sin ansøgning til kvote 2 .. På forhånd tak -
algebra reduction
Forumindlæger det her lavet rigtigt? har ik helt styr på reglerne 2x-(3x-y)-5(-x+5y) 6x-y-5x+5y 11x-6y -
kemisk opbygning hjælp?
Forumindlægkan nogle fortælle mig hvad den kemiske opbygning af en kartoffel er? -
SOS:Hvordan analysere man i historie - opgave?
ForumindlægHello Folks:) Jeg er i gang med at skrive en historie - opgave i 2.g og jeg er nået til den del med at analysere (Bloom's Taksonomi), men problemet er bare at jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe det an. Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal analysere. Jeg ved at ens analyse skal gå ud fra ens ... -
Terminsprøve / forberedelse
ForumindlægJeg er ved at gøre mig klar til terminsprøve osv. og har i den henseende fundet gamle eksamensprøver. Jeg forstår dog simpelthen ikke, hvad/hvordan jeg skal svare på disse og det virker lidt til at min lærer og jeg taler forbi hinanden. Nogle der kan komme med lidt indspark med Eksempler på svar... -
Opbygning af essay?
ForumindlægJeg skal i gang med at skrive et essay i engelsk. Den skal dog bygges op på en lidt anden måde end jeg har prøvet før, og kunne ikke rigtig finde noget om det herinde - så prøver lige, om ikke en eller anden har prøvet dette? Essayet skal bygges op med en indledning, og dernæst skal man finde 3...
