Søgning på: fransk noter. Resultater: 17661 til 17680 af 19217
-
Eksponentiel udvikling og logaritmer... :S
ForumindlægNogen med tiden, der gider forklare mig helt igennem hvad logaritmer og eksponentiel udvikling er..? Min bog er virkelig elendig og jeg skal til eksamen på mandag og tirsdag Er der en sammenhæng mellem en eksponentiel udvikling og hvis man tager log til enten x eller y?Jeg har en måling af en tem... -
Lær Tysk på nettet?
ForumindlægHei der!Er det muligt at lære tysk på nettet og er der nogle der har nogle links til hvor?Skal til at læse igen og skal have tysk forsætter, men vil gerne genopfrisket det inden tæppet går op!På forhånd tak-La Capitan. -
Salg af div...tjek ud
Forumindlæghey....mangler lidt penge og vil gerne sælge nogle ting:1) GTA SAN ANDREAS PC SPIL (HELT NYT) 250 kr. og andre spil haves FIFA 2000 og FIFA 2002 sælges 50 kr pr. stk. andre spil haves spørg endeligt..2) LOMMEREGNER TI-83 (Sælger pga. studiestop) 400 kr.3) Magickort haves alt sælges 50 kr.skriv en... -
Vil nogen hjælpe en nybegynder i gang med LaTeX?
ForumindlægHej, alle!Da jeg nu er begyndt i 1.g på mat-fys-kem linjen tænkte jeg, at jeg hellere må til at lære at bruge programmet latex, da det vel kan være lidt af en fordel, når jeg senere skal i gang med de større opgaver.Jeg fik en gang hjælp af en herindefra til at komme i gang (mener, det var peden)... -
HC ANDERSEN
ForumindlægEr der nogen der kan huske hvilke eventyr HC ANDERSEN skrev der egentlig handlede om sit eget liv? Var det ikke den grimme ælling? -
Ablativ?
ForumindlægVi har fået en latin tekst for, hvor vi skal finde kasus->ablativ. Men hvad er det liiigee ablativ er? -
Gymnasium spørgsmål! :)
ForumindlægJeg skal starte på gymnasium i aarhus efter sommerferien. Jeg vil gerne spørger jer, for at være lidt forberedt, hvor mange timer i bruger på lektier om dagen, og hvor mange afleveringer I har om ugen? Synes I det er/var hårdt at gå på gym, og hvordan prioterer I bedst, når I også fx har sport ... -
Sammenhæng mellem talfølger
ForumindlægHejI en geometrisk følge er forholdet mellem to efterfølgende tal konstant.I en aritmetisk følge er differensen mellem to efterfølgende tal konstant:G: 1 2 4 8 16 32 ...A: 0 1 2 3 4 5 6 ...Produktet af to tal i den geometriske følge, fx 2 og 4, kan bestemmes således: Summen af de to tal i den ari... -
hjælp
Forumindlæg -
Fældning af salte (modificere)
ForumindlægJeg er igang med en rapport om overstående emne. Jeg mangler bare lidt for at skrive Teorien bag?... Det må vel bare være, at se hvilken af Nitrat/Natrium kombinationerne, der er henh. tungt -og letopløselige - Yderligere og mere omfattende teori kan jeg ikke komme op med.\n\nI forsøget kombinere... -
Lars Løkke ny statsminister
ForumindlægSå oprandt den store dag for Lars Løkke, han blev vores nye statsminister. Der har været talt og skrevet meget om hans bilagsfusk m.m., blandt andet hans møder med venstre som skatteborgerne måtte betale. Det er vel ikke den store synd. Hvad jeg bare ikke forstår, er hvorfor der ikke har været sk... -
1. ordens prædikatlogik
ForumindlægJeg er i gang med at skrive et projekt om n^2-1 puslespillet. I den forbindelse skal vi inddrage 1. ordens prædikatlogik, hvilket jeg har et ganske kort spørgsmål til.Hvis p er et udsagn, så siges p at være et lukket udsagn, ikke sandt?Hvorimod p(x) er et åbent udsagn?Hvis vi har p(x) => q(x),... -
SARS opgave
ForumindlægHej jeg har fået en aflevering for. Den store opgave handler om SARS, er der evt. nogen der selv har lavet den, som kunne tænke sig at hjælpe mig. Synes den er svær og kan ikke lige hitte ud af den. -
Læse mindre oversættelse igennem:)
ForumindlægHey alle.. Nogen som lige vil læse denne oversættelse igennem og evt rette for fejl.Der deutsche Journalist Axel Hacke arbeitet für „süddeutsche Zeitung“, wo die Artikelserie „das beste von meiner Leben“ ihn berühmt getan hat.Kurze Zeit nach dem Fall der Mauer, begann er Geschichten und Fotos für... -
dårlig karak´ter :((
ForumindlægHej Er der ikke nogen som vil rette min engelske stil. Det er bare grammatikken der skal rettes. det ville være super godt. Det behøves ikke at være detaljeret men også bare overfladisk. Mange tak på forhånd. -
Værdipolitik eller fordelingspolitik?
ForumindlægHej Jeg sidder og er i gang med at skrive en opgave og bliver pludselig i tvivl om dette er et værdipolitisk spørgsmål eller et fordelingspolitisk spørgsmål: Skal de grønne afgifter på benzin sættes i vejret? Håber nogen kan hjælpe På forhånd tak Mvh Rothe97 -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?! -
Karakter
ForumindlægHej! Jeg vil bare spørger om hvordan, jeg får min karakter til at stig i historie og samfundsfag. Jeg har ikke så meget baggrundsviden pga. Jeg ikke dansker. Min lærer dømmer os på hvor meget vi siger i klassen. Vi har slet ikke fået nogle test noget i den stil, hvilket jeg synes er noget lort... -
medicin på SDU
ForumindlægHej SP, Jeg er interesseret i at vide, hvor meget engelsk der indgår på medicinstudiet i Odense? Kan nogen fortælle mig noget om det? Jeg tænker nærmere på, om alle bøger er på engelsk, eller måske de fleste, eller ingen? Hvad med de foredrag der vil finde sted? Vil de være på engelsk? Alle?... -
Buens bredde
ForumindlægI en model, hvor alle enheder er målt i meter, følger buen den positive del af grafen for funktionen f(x)=211,4885-104801·(e0,0329x+e-0,0329x) Hvordan finder jeg buens bredde?
