Søgning på: srp samfundsfag og spansk. Resultater: 17661 til 17680 af 20599
-
Rettelse..:)
ForumindlægNogen der har lyst/tid til at rette mig opgave. er på ca 100 ord. det en opgave jeg selv skulle finde noget at skrive om. 1. Min meningen omkring Noelias situation er som 15 år så man et barn. Noelia bruger alle sin krafter på at arbejde som ekspedient i en butik, for at betale hendes del af le... -
SAMMENHÆNGENDE KORT TEKST PÅ SPANK I FØRNUTID
ForumindlægHar brug for hjælp og det haster, er der ikke en sød sjæl der vil hjælpe mig ???? Jeg skal skrive en sammenhængende kort tekst på spansk i førnutid og skal markere førnutidsformerne med fed – og markere BÅDE hjælpeverbet og hovedverbet. jeg skal på dansk forklare med mine egne ord, h... -
24 t. eksamen i Historie - Opdagelser, kolonisering og trekantshandel
ForumindlægHej med jer, Jeg skal til mundtlig eksamen i historie i morgen. Jeg har lige trukket følgende emne: Opdagelser, kolonisering og trekantshandel. Jeg har, ind til videre, opstillet følgende overordnede problemformulering og underordnede problemstillinger: Overordnede problemformulering: Hvorfor v... -
Den sidste rettelse
ForumindlægHej. Jeg har nogen sætninger for i spansk, og jeg har lavet dem, men ville høre om nogen måske kunne se nogle fejl i dem? På forhånd tak. Dansk: 1. For tiden bor Hr. Nielsen i et privat hus i Salamanca. 2. Han er altid på sit værelse. 3. I dag spiser han sammen med de spanske piger. 4. Christina ... -
Tilstand: Venter!
ForumindlægSidder oppe på skolen og venter. Overvejer pt. om jeg skal finde min ipod frem og høre noget musik inden næste time går i gang men tror jeg springer over nu. Skal alligevel lytte til musik i godt to timer efter skole når jeg skal ned og træne. Jeg synes jeg venter. Eller nu i dette øjeblik er det... -
Historie analyse af digt
ForumindlægJeg skriver SRP om Sparta og filmen "300" i engelsk og historie Jeg er i min SRP blevet bedt om at - På baggrund af en analyse af Tyrtaios’ og Simonides’ poesi samt afsnit 1.65-71 og 5.49-51 i ”Herodots Historie” ønskes en diskussion af i hvor høj grad film... -
Modeller i VØ og Afsætning, Pandora A/S
ForumindlægHey folkens Jeg er ved at forberede mig lidt på den SRP, jeg skal skrive til december, hvor i jeg vil skrive om Pandora. I den forbindelse kigger jeg på, hvilke modeller jeg kan anvende i opgaven. I min opgave vil jeg ikke kigge på konkurrencesituationen, da denne er meget svær at analysere fo... -
Fodnoter i bilag?
ForumindlægHej alle. Jeg er netop nu i gang med at skrive min SRP - afsætning og VØ. Fagene og emnet er sådan set ganske irrellevant - da dettte handler om formalia. Problemstillingen er, at jeg simpelthen har for meget med i min SRP, så noget af det skal i billag. Det jeg har gjort er, at hele min regnsk... -
International Business på CBS via. kvote 2
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der er nogen som har erfaringer med at søge kvote 2 på IB? Jeg startede ud på gymnasiet med et snit på 4,6 og har nu arbejdet op mod 9,5, men fik dsv. en ikke så god SRP karakter tilbage på 7 og nu ser det ikke særlig positivt ud.. Jeg har derfor indset, at det er umuligt... -
Afsætning A/Psykologi B - HASTER
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg er midt i SRP forløbet og syntes ikke det går så godt. Jeg er rigtig nervøs over denne her opgave fordi den tæller så meget som den gør på ens gennemsnit og jeg har desperat brug for en god karakter i SRP fordi mit gennemsnit er utroligt dårlig (mellem 02-4) Jeg ville ege... -
SRO om Kopernikus
ForumindlægHov! Jeg kom til at skrive SRO, det var SRP jeg mente! :) Hej alle. Jeg skal aflevere en skriftlig formulering om hvad jeg gerne vil skrive om i SRP. Jeg har valgt fagene Fysik A og historie A som fag og emnet er det heliocentriske verdenbillede. Jeg har indtil videre skrevet dette: Jeg vil... -
Integration og separation
ForumindlægTil min SRP: Jeg har fået kastet følgende i hovedet og jeg ved _intet_ om separation (har fået at vide, at jeg skal anvende denne metode). Jeg har prøvet selv, men nu bliver jeg nødt til at appellere til jer SP'eres bløde side: Er der nogle der, skridt for skridt, vil løse og forklare (bare ... -
Hvad sker der lige?
ForumindlægJeg har som den ENESTE i klassen fået karakter for min SRP langt før tid! Så går jeg ind på vores online karaktersystem og ser at jeg har fået 7, til trods for at jeg har været meget omhyggelig med opgaven. Dagen efter går jeg ind igen og karakteren er væk, der står intet? Mon mit 7-tal bare var ... -
Forslag til modeller
ForumindlægJeg sidder her og er igang med at skrive SRP i fagene IØ og tysk (begge på A-niveau) og min problem formulering lyder sådan her: 1. Give a short description of the situation in Germany after the second world war. 2. Describe and analyze the economical effects of the American Marshall loans given... -
Kulturforskelles betydning - oplevelsesøkonomi.
ForumindlægJeg har nu ramt muren, og ved ikke hvordan jeg skal komme videre med min SRP. Jeg har SRP-bogen, og den kan ikke hjælpe mig til dette.. Nå, men min vurdering lyder således: Vurder hvorvidt kulturforskelle kan have en betydning for virksomheders brug af oplevelsesøkonomi. Her vil jeg gerne komme ... -
Stressede over at jeg måske gliver anklaget for snyd. *HJÆLP*
ForumindlægHej, jeg har afleveret SRP og synes selv den er god, men så begyndte jeg at blive bange for at jeg vil blive anklaget for snyd, på grund af at jeg har om et emne, som der er mange andre der også har. Så derfor begyndte jeg at blive paranoid og gik ind og downloadede nogle opgaver og har set at e... -
Mellemstatslig og overstatslig samarbejde, brexit
ForumindlægHej alle. I min SRP har jeg fået følgende spørgsmål: "Redegør for EU’s overstatslige og mellemstatslige samarbejde, med fokus på hvilke politikområder der har været centrale i britiske debat om Brexit". Selvom der kun er få dage til SRP-deadline, må jeg ærligt indrømme at jeg ik... -
Projekt
ForumindlægIdet jeg i denne juleferie har tænkt mig at skrive hele min projektopgave har jeg oprettet dette fora, i den forhåbning, at folk der skulle være i stand til at hjælpe, vil gøre dette :~)Hvad jeg i dag beskæftiger mig med er mine kildekritiske overvejelser med hensyn til anvendte avisartikler, hvo... -
SU'en bør forsvinde
ForumindlægSU'en, som også bliver kaldt for "cafee-pengene" bør forsvinde...Jeg er ikke helt sikker på de nøjagtige årstal eller tal, men jeg mener at siden 70´erne er skatten steget til cirka det dobbelte. Dette er naturligvis fint nok, hvis bare servicen var blevet forbedret, men den viser s... -
Stx eller Htx
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at læse medicin, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX. Jeg elsker fagene fysik/kemi og biologi. HTX lyder spændende, men jeg har hørt at matematik niveauet er meget højt, så mon ikke det bliver for svært for mig, nu når jeg kun klarer mig mi...
