Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17701 til 17720 af 75430
-
OSO karakter
ForumindlægJeg tænkte på om man godt kan klage angående en oso karakter. Jeg har fået 7 i min oso, men jeg mener at jeg burde få 10. Der er flere fra min klasse, der ikke gjorde den bedre indsats end jeg, men de har fået højere karakter. Er en OSO karakter på 7 godt nok? Og er det godt, hvis det står på en... -
Please - nogle der kan finde den?
ForumindlægHejsa jeg vil gerne have hjælp til hvad bogen The boogeyman (Stephen King) hedder på dansk. Den er nemlig også oversat til dansk som jeg skal bruge, men kan bare ikke finde på nettet hvad den danske version hedder. I vil gør mig rigtig glad hvis i ffinder hvad den hedder, for jeg kan ikke se noge... -
Beståelse af eksamen
ForumindlægHej Hvis man nu har bestået alle sine eksamner pånær dansk er man så stadig blevet student? Altså hvis jeg nu har afsluttet alle mine eksamner og mit gennemsnit ligger på 5, kan jeg så stadig blive student selvom at mit gennemsnit i dansk kun ligger på 1,2? Har hørt at dansk SKAL beståes, el... -
Plzz
ForumindlægNogen der har en opgave (Dansk) jeg må rette på (Min. 2 sidder) -
eksamen?
Forumindlægjeg skal op i dansk i morgen. er det nødvendigt at læse sit pensum igennem inden man skal op? -
binomialfordelingens middelværdi?
Forumindlæger der nogen der ved hvor jeg kan finde beviset/udledningen af binomialfordelingen på dansk? -
DERIVE 6.
ForumindlægHeej... Nogen som har en vejledning til programmet Derive 6, på dansk?? På forhånd Tak :) -
oversættelse
ForumindlægHej jeg ville spørger om der er nogen som kunne oversætte en tekst fra dansk til engelsk? tak på forhånd -
monotoniforholdene for funktionen
ForumindlægBestem monotonoforholdene for f(x)=-x^3-3x^2+9x jeg har valgt at gøre således: differentier og find f9;(x) = 0 er ligningen differentier rigtigt ? -3x^2-6x+9 derefter vil jeg sætte den lig 0 således: f 9;(x)=0 -3x^2-6x+9=0 -3x^2-6x=-9 herfra kan jeg ikke komm... -
ln(4x) − ln(x −1) = 2ln(3)
ForumindlægSkal regne ln(4x) − ln(x −1) = 2ln(3) ln (a) - ln(b) = ln(a/b) så ln(4x/x-1)=2ln(3) ln(4x/x-1)=ln(9) 4x/x-1 = 9 4x/x-1-9=0 a = 4 b = -1 c = -9 er det rigtig som jeg gør? så skal jeg bare finde d = b^2-4ac ... o.s.v.... -
Andengradspolynomium
ForumindlægNu er det lang tid siden jeg sidst havde om andengradspolynomier. Sidder med en opgave omhandlende det: Om et andengradspolynomium oplyses, at det har rødderne 5 og 9, samt at punktet (7, 4) ligger på dets graf. Opskriv en forskrift for polynomiet. Jeg ved, at formlen hedder a (x - x1... -
Invers permutation
ForumindlægJeg har en permutation som er sammensat af to permutationer, denne sammensatte permutation er ikke surjektiv, og jeg skal finde en invers permutation til den, hvad gør jeg med de elementer i min billedmængde som ikke bliver ramt, når jeg skal finde en invers? altså f.eks. rammer den første permu... -
Kvote 1 2006
Forumindlæghttp://www.ku.dk/sa/optag/statistik/Kvotienter i kvote 1 ved Københavns Universitet 2006Tabellen viser antallet af ansøgere, antallet af studiepladser og grænsekvotienterne (optagelseskvotienterne) til de enkelte optagelsesområder ved optagelsen i 2006. Tallene kan hentes som pdf.Du skal være opm... -
Programmering
ForumindlægEr der nogen, som kan skrive et program som løser følgende: Udtrykket "9 +4a+3b+2c+d" skal være delelligt med 11. a,b,c og d er hele tal fra 0-9. Så skal man bestemme antallet af løsninger (a,b,c,d). På forhånd tak! -
haster opstilling Nul reglen
Forumindlæghar en ligning hvor jeg skal bruge nulreglen til at finde svaret, Jeg ved godt hvordan jeg skal finde svaret men ved ikke hvordan jeg skal skrive det op, jeg skal nemlig bruge det til min aflevering... Vil være glad hvis nogen kunne vise det med denne ligning (selvfølgelig er det ikke nogen f... -
ligninger
Forumindlæghej, nogen der kan hjælpe mig med disse ligninger? har vildt svært ved ligninger, så kunen være rart mednoget hjælp..:) -39 = 2 (4x - 4) + 9 -4x + 46 = 3 (2x + 2) 5 (3x - 5) = -10 2 (4x + 3) + 8 = -4x - 22 -
3 grads polynomium help plz.
Forumindlægopgave. 3 grads polynomium f med lokale ekstrema (-3,9),(3,-9) Det alt hvad der stå men læreren sagte at ud fra det skal vi findle ligningen for polynomium der kommer flere opgaver efter det men dem kan jeg godt løse hvis jeg for ligningen. har prøvet nogle metoderer men gik helt i stå, håber at... -
går man op?
ForumindlægTil eksamen i 10. klasse går man op i grupper eller alene ?? -
fs10 mundligt
ForumindlægNå 10 klasser.. har i også været oppe engelsk, og hvordan gik det? -
mundtlig
ForumindlægHvordan kan man blive bedre til at være mundtlig på klassen? :)
