Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17701 til 17720 af 25465
-
download wikipedia
Forumindlægheej alle. Nogle der ved hvordan man downloader wikipedia? vi fik afvide at det var godt at have til de skriftlige eksamer, nemlig . Eller evt. et andet godt encyclopedia? -
rettelse af fransk stil
Forumindlæghejsa. På onsdag skal jeg aflevere en fransk stil, og det ville være super hvis en eller anden ville rette den igennem, og lige markere fejlene... tak på forhånd... Pourquoi apprendre le français ? J’ai choisi le français comme langue étrangère à l’... -
Oversættelse dan-eng
ForumindlægHej! Her er nogle "oversæt fra dansk til engelsk" -sætninger. Håber der er nogen, der vil rette op på mine sætninger i tilfælde af fejl. a)Jeg har lige fået et brev fra min onkel I Amerika I have just got mail from my uncle in America. b)Han skriver, at han har tjent mange penge for... -
Løs Differentialligningen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne her opgave og håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe :) Opgaven skal afleveres imorgen.. Løs Differentialligningen (1 + x2 )yy' = x (1 + y2) med hver af begyndelsesbetingelserne: y(3) = -3 y(3) = 2 y(3) = 7 - opgaven skal løses ved seperati... -
kvadratsætning !
ForumindlægHej. Jeg er ved at repetere noget matematik for skal op til skriftlig matematik i morgen. Har læst at der bl.a. forventes at eksaminanderne skal kunne anvende kvadratsætningerne og reducere udtryk. Er der nogen herinde som kan komme med et eksempel på en kvadratsætning? Jeg kan slet ikke huske... -
korrekt form
ForumindlægIndsæt den korrekte form (adjektiv/adverbium) af ordet I parentes: 1.The young man shouted …. at the policeman (angry) 2.He stumbled …. towards the door (blind) 3.He bought a …. expensive car (real) 4.My uncle had worked awfully …. his whole life (hard) 5.His first novel was not a ….. success (co... -
HJÆP NG RAPPORT !!!!!!!!!!
ForumindlægHej, er der en flink person derude som har lyst til liiige at rette til og evt. kommentere på min korte besvarelser til spørgsmålene? 2) Da jorden blev tilstrækkelig stor ændrede overfladen udseende/temperatur. Hvordan og hvor¬le-des? Jorden var en flydende masse i 1,5 mia. år og på... -
Haster!
Forumindlæghej. jeg har nogle problemer med at forstå disse spørgsmål. håber der er nogen som vil hjælpe. - på forhånd tak 1) Dans la chambre de bonne il y a un locataire et non pas une bonne. Pourquoi ? 2) Décris au présent le travail d´Anne 3) Comment, à la fin du texte, Anne expliquet-elle le ref... -
Æneiden
ForumindlægHej, Er der nogle der ligger inde med nogle noter til 2. sang i Æneiden? :) -
krisen i Mellemøsten?
ForumindlægJeg sidder og læser til historie eksamen, og sidder lige i øjeblikket med emnet mellemøsten. Jeg vil gerne kunne fortælle lidt om hvad der sker i mellemøsten for tiden, men har ikke fulgt med i nyheder og kan ikke rigtig finde noget på nettet. Er der nogen der kort kan informere mig om dette, ell... -
Hjælp til fysik B søges!
ForumindlægNogle der ved hvad Messings varmekapacitet er? -
Noteteknik
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder som mange andre og læser til studentereksamen, og er færdig om 2 uger. Men jeg ønsker at høre jer: Hvordan er jeres noteteknik? For når jeg skriver noter, så kommer jeg meget til at skrive af, fordi jeg ikke lige kan finde den bedste formulering... -
English Gramma...
ForumindlægHej... jeg har brug for hjælp ... Ret fejlene og forklar på dansk dine rettelser... jeg kan ikke rette alle, da jeg ikke ka se nogle fejl i nogle sætninger. Der er én fejl i alle, men de ikke lige alle jeg har fundet ... jeg kan heller ikke forklare rettelserne på dansk. Håber at få noget hj... -
Materiale til SRP
ForumindlægJeg skriver om identitetsdannelse gennem sociale medier, og jeg mangler en novelle at kunne analysere. Er der nogle der kan anbefale en novelle, der handler om identitetsdannelse gennem sociale medier, og som vil være god at analysere? -
til imorgen! resten pronominer svært:(
Forumindlægååh! jeg forstår stadig ikke helt det med pronominer!! vil meget gerne have en rettelse af dette: Hvor er min taske? -din taske? den har jeg ikke set i mange dage, min er her, vil du låne den? ¿Dónde está mi bolso? ¿-tu bolso? No tengo el mira en muchos días, m... -
hjælp til eksamen...
Forumindlæghej jeg vil gerne spørge om jeres holdning til at få hjælp ude fra. I mange fag får man 24 timer til at udarbejde en synopsis om det emne man har trukket dagen i forvejen. men synes I det er okay at få hjælp i fx. tysk hvis man kender en der bare kan det shit? for en af mine venner fik 12 i bi... -
Hvornår får vi skriftlige karaktere?
ForumindlægJeg har søgt lidt på det, men synes der kommer lidt forskellige svar... er der nogen der ved hvornår de skriflig karaktere offentliggøres, altså for alm. gym. -
tysk hjælp oversættelse please kig igennem for fejl!!
Forumindlæghjælp!!! -
Hjælp:)
ForumindlægDu skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle. nogen der kan hjælpe:)? -
En der lige kunne hjælpe:-)?
ForumindlægDu skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle.? Men er helt blank hvilken fag jeg skal vælge, eller problemformulering... Håber nogen der gider at hjælpe)
