Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 17701 til 17720 af 20009
-
Bedømmelse udfra aktivitet
ForumindlægHej alle :-) Jeg har fået en karakter hvor jeg føler jeg er blevet fejlbedømt. Min lærer mener åbenbart at jeg ikke har været nok aktiv i timerne og har således trukket mig ned fra 12 til 10. Jeg har været uenig med vedkommende i denne bedømmelse, men vedkommende har gjort det klart, at dette ha... -
Forklaring af opgave formulering
ForumindlægHej jeg skal eksamen her om ikke så længe, og jeg kan ikke forstå spørgsmålet. Jeg har to der ligner hinanden, et for eksponentiel og et for potens: Eksponentiel: Bevis, at der for eksponentielle funktioner gælder: Hvis der til x ligges et tal k, så ganges funktionsværdien med ak Potens: Bevis,... -
historie
ForumindlægHejsa.Jeg har besluttet mig til at jeg vil skrive SSO i historie, men det første emne jeg lige kom på var den Amerikanske borgerkrig...MEN, jeg synes det er lidt for orginalt, så jeg ville høre om der var en,som har en kanon god idé til,hvad jeg skal skrive om? -
Kunne godt bruge hjælp til at få rettet min oversættelse fra dansk til fransk!
ForumindlægIndirekte tale: Spørgebisætninger Oversæt- husk: s´il (-s) si elle (-s) 1. Fortæl mig, om du har lyst til at komme. 2. Jeg må vide, om de er blevet forhindret. (avoir un empéchement). 3. Det er svært at sige, om han gjorde ret i (bien faire de + inf) at betale. 4. Det er nødvendigt at fastslå (ét... -
ingeniør - anerkendt?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre, hvor anerkendt og respektiv en ingeniøruddannelse er blandt unge. Hvad er jeres opfattelse af en ingeniør?Er det bare toppen af poppen eller er det bare det værste i kan forestille jer... -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
Matematikvej
ForumindlægHermed en opgave til nørderne: http://opgaver.dagsberg.dk/ Vælg "Matematikvej" i Diverse-menuen til højre - og så brug din fantasi - Held og Lykke Henrik -
Om at slette mails
ForumindlægHej Jeg har nogle oldgamle mails fra 17-hvidkål, hvordan får jeg slettet dem? De, der har sendt mig dem, må nærmest være blevet bedsteforældre nu. -
Karakterskala
ForumindlægVed I, hvad karakterskalen i matematik uden hjælpemidler 2018 er? -
Kasus og Verber, hjælp til 7 sæt.
ForumindlægHej, Jeg skal oversætte de følgende sætninger, men er rigtig meget i tivivl. Er der en venlig sjæl, der har lyst til at kigge dem igennem for mig? 1. Vi sender regningen til firmaet. Wir schicken der Firma die Rechung. 2. De har sendt en pakke til niecen. Sie haben der Nichte ein Paket gesc... -
Bevis: f(x)=sin(x) er f'(x)=cos(x )
Forumindlægjeg meldte mig lidt for hurtigt til at skulle fremlægge dette bevis, og sætter stor pris på al hjælp! jeg har understreget de dele fra formlerne jeg ikke forstår Bevis: Differenskvotienten er: (?y) / h = (f(x+h)-f(x)) / h = (sin(x+h)-sin(x)) / h Der står efterfølgend... -
Nogen der kan hjælpe????
ForumindlægEr der nogle søde mennekser som kan rette fejl for mig. Jeg er ikke så god til engelsk så har virkelig brug for hjælp. Det er til en fremlæggelse imorgen. 1738 Jan. 31 My servant told me, about seven o'clock at night when he closed the shop. 2 men had been stable for almost an hour. I t... -
Lineær vækst - deltax deltay
ForumindlægHej alle!! er igang med en fremlæggelse om linenærvækst. skal forklare hvad det er. men har fået et tip om at jeg skal tage fat i to ting. for det første at reducere denne sætning: f=f(x+deltax)-f(x) tror det bliver gjort sådan her:f= f(x +delta x)- f(x)= a(x+delta x)+ b-(ax+b)= a*delta x. ... -
Ideer til perspektivering
ForumindlægHej, alle! Jeg går i 9. Klasse og skal snart til at gå ud af skolen. Jeg skal op i Dansk Mundtlig, hvor jeg skal fremlægge ud fra en synopse. Jeg har trukket det fordybelsesområde, der hedder: Besættelsen og efterkrigstiden. Ud fra mit fordybelsesområde har jeg så valgt at snakke om Tove Dit... -
Arbejdsår inden HF
ForumindlægHej. Jeg har netop afsluttet min 9. klasses afgangsprøve, og prøver nu at finde ud af hvad jeg skal efter sommerferien. Min oprindelige plan var at starte på STX, men i Juni fik jeg besked om at jeg ikke kom ind på nogle af mine 4 prioteter, og derfor blev jeg sendt til et gymnasium med et rigti... -
Gitterligningen
ForumindlægHej folks Jeg skal fremlægge i fysik om bølger i morgen, og som udgangspunkt forstår jeg godt, hvad det handler om. Der er dog et par illustrationer jeg ikke helt har styr på, og derfor håber jeg at I kan hjælpe mig. 1) I min bog er der følgende to illustrationer: http://peecee.dk/upload/view/... -
AT - Almen studieforberedelse. Biologi og dansk metoder?
ForumindlægHej alle! Det er min første AT uge og mine to fag er valgt; dansk og biologi. Overemnet er mad og mennesker og derfor har min gruppe og jeg valgt spiseforstyrrelsen anoreksi og derfor har vi problemformuleringen; Hvordan kan det være at så mange, unge især, udvikler sig en spiseforstyrrelsen ano... -
Uddannelses parat
ForumindlægHEEEEJ!! Jeg går i 8 klasse og mine lærer snakker altid om hvis man er uddannelses parat for at blive egnet til gymnasiet de siger altid hvis man er uddannelses parat skal man møde til tiden, lave sine lektier, være aktiv i timerne, være social med andre, ved ik helt hvordan det er med karakt... -
Metoder i min AT-opgave
ForumindlægHej.. Jeg ville høre om der var nogen der kunne tænke sig at bekræfte mig i at det er de rigtige metoder jeg bruger til min AT. Jeg har fagene Engelsk og Samfundsfag og skriver om Latinamerikanernes immigration til USA. Herunder mest Mexicanerne da det er dem der har sværest ved at assimilisere ... -
har virkelig brug for hjælp ang. AT!
ForumindlægHej! Pludselig er det ikke bare indholdet i synopsien man skal fremlægge har jeg fået fortalt, men de fokusere også på man kan fortælle noget UDOVER sit emne, og som man IKKE har sagt noget om i synopsen. Jeg har om ekstremsport, og har bare tænkt og tænkt og tænkt - men ved ikke hvad jeg skal si...
