Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17761 til 17780 af 163702
-
HJÆLP
ForumindlægHej folkens :) Næste år skal jeg i 3.g og har derfor inderligt brug for en privatlærer. Jeg ønsker at komme ind på en universitet, som kræver et virkeligt højt gennemsnit og har af denne grund brug for hjælp. Derfor skal jeg bruge en matematik-hjælper og en person der muligvis kunne rette min op... -
3. års opgave! Forslag?
ForumindlægHej jeg er i den position at jeg snart (i December) skal skrive 3. års opgave. Problemet er at jeg er absolut blank hvad angår gode og fyldige emner! Derfor vil jeg gerne høre om der er nogle kloge hoveder som kan give nogle forslag til bøger eller historiske perioder der ville være gode at skriv... -
Hvorfor hedder det fireogtres og ikke tresogfire
ForumindlægTænker over, hvorfor det skal være så besværligt at nævne ciffre på dansk, end det er på engelsk. På engelsk nævner du sixty-four og ikke four-sixty (som på dansk fireogtres). Det hedder sextiofyra på svensk altså på samme måde, som på engelsk. Mit pointe er, at det er besværligt fordi at vi læse... -
Essay om musik og sangere
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive et kort essay om musik, sangere og dets (deres) påvirkning på mig som person. Jeg håber, nogen vil tage sig tid til min korte tekst og se for eventelle fejl? På forhånd mange tak. Teksten kommer her: I don’t really think I’ve favorite music or a f... -
Hvad hedder essay?
ForumindlægHvad hedder den danske genre "essay" på engelsk? -
IRA og konflikten
ForumindlægJeg skal skrive på engelsk noget om IRA, nogle der vil fortælle mig lidt om det? -
Fysik årsprøve
ForumindlægHvad er den bedste metode at læse op til fysik mundtlig årsprøven? -
spørgsmål angående stx..
ForumindlægJeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g -
Hvordan foregår matematik B
ForumindlægHej folkens! Vil lige spørge om man kan komme op i de ting man har lært i 1.g eller er det lun det man lærer i 2.g hvis man skal til eksamen og hvis Man nu ikke har følgt med igennem året kan man stadig få gode karakter end 00 og hvordan fåeegår det plz hjælp mig Går på 2.g handels - hhx -
Hjælp?!
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en disposition på engelsk til min engelsk eksame. Det skal afleveres her på onsdag. Men jeg har et lille "problem", jeg kan ikke huske hvad "læst" - read, ved det, men .. Altså: we have readen a lot of papers, ville jeg sige. Men i engelsk korekturr... -
Rettelse af stil.. Håber der en der vil hjælpe
Forumindlæghåber der er en der vil hjælpe, med at rette en engelsk stil. Hilsen Louise -
Perspektivering af 2 forskellige malerier
ForumindlægHej! Jeg har valgt oplægget "Fattigfolk. I dødens venteværelse." til mundtligt dansk og jeg har et andet maleri som jeg vil perspektivere mit maleri til. Det hedder "Den Waagepetersenske familie", og er helt anderledes end mit, så hvordan kan man perspektivere? Det ville vær... -
En oversættelse som nu haster
ForumindlægJeg har tidligere haft dette indlæg men ingen svarede så nu prøver jeg igen: Er der nogen som vil rette denne oversættelse: Dansk version Jeg er en ganske almindelig pige på 17 år, som altid har været rimelig tilfreds med tilværelsen. Men nu har jeg fået det vanskelige problem, når jeg er i sel... -
Dansk FSA ?
Forumindlæghvordan forgår en Dansk Fsa mundligt ? :P vores lærer kommer ikke med meget info omkring det så jeg tænkte der nok var nogen her inde der vidste noget :) -
nogen kan forklare?
Forumindlægnewtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :( -
formlen for tangentligningen
ForumindlægHej Folkens... Jeg har mundtlig prøve imorgen. Og jeg skal finde formlen for tangentligningen.. Det kan jeg slet ikke forstår... Håber at I kan hjælpe... Tak! -
Novelle om ondskab
ForumindlægHej. Jeg har trukket en novelle om ondskab, som jeg skal analysere i dansk mundtelig eksamen 9. klaase. Nogle der har gode ideer? -
rettelse til en kort spansk resume
ForumindlægElisa er spanier og bor i Madrid. Hun er 39 år og er gift med Fernando. Sammen har de en dreng der hedder Fernandito. Elisa arbejder som statsansat på det offentlige ministerium. I fritiden beskæftiger hun sig med familien, men tager også til koncerter, teatre og biografer. Indimellem studerer hu... -
Trigeometri
ForumindlægJeg har problemer med en trekant, som jeg skal tegne beregne side a, b og c på samt siderne.Jeg har fået følgende informationer:vinkel A = 80 deghøjde a = 45 mmvinkelhalveringslinie a = 50 mmJeg håber, der er nogle, der kan hjælpe mig igang, da jeg ikke lige kan se,... -
vektor
Forumindlæghej det er nogle opgaver fra engelsk som jeg har oversættet på dansk. en reference system vektor a=(3) og b=(-3) (4) (2 ) vi finder vektor c ved liging a+b+c=0, hvor 0=(0) (0) a. finde vinklen mellem vektor a og b b. vis at vektor c har kordinate...
