Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 17781 til 17800 af 63755
-
Sværhedsgrad på HA Almen
ForumindlægHey Jeg går på 3. år på HHX, og går lige PT, og overvejer min fremtid. Er kommet frem til at HA, kunne være en mlighed for mig. Det lyder spændene, og eftersom jeg har en ide om at blive selvstændig landmand, på en større gård, syntes jeg den passer godt. Hvis eksamenerne går vel til sommer, tr... -
Spring fra folkeskolen til gym
ForumindlægHej. Er der nogle, der kan give mig svar på, hvordan springer fra niende klasse til gymnasiet er ( karaktermæssigt. ). Altså hvis man har et godt karaktergennemsnit i folkeskolen, vil det så falde eller stige på gymnasiet osv. -
Læse medicin, men undlade at blive læge
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, om man er forpligtet til at blive læge, hvis man læser medicin? Hvis dette ikke er tilfældet, vides det så også, hvor stor en procentdel af de medicinstuderende, der undlader at blive læge og vælge en forskerkarriere? Mvh. Emil -
The Exorcism of Emily Rose?
ForumindlægEr der nogen af jer, der har set denne film? I så fald, er den ikke bare uhyggelig. Jeg synes virkelig den er, i og med, den er baseret på en virkelig hændelse. Ja det gør det jo ikke sjovere. Jeg synes I skulle se den. Og jer der har set den, hvad mener I om den? -
12 på Gymnasiet ?
ForumindlægHej. Det ikke ret længe siden jeg blev færdig med mine mundlige prøver i 9 klasse. Jeg fik både 12 i dansk, engelsk og religion. Er det så muligt at få 12 i gymnasiet ligesom i folkeskolen eller er det lidt umuligt ? Skal nemlig starte på gymasiet efter sommerferien. -
Jura på AAU eller AU?
ForumindlægHej alle. Jeg skal til at søge ind på jurastudiet i enten Århus eller Aalborg - problematikken lyder sådan: Jeg bor i Randers, skal bruge off. transport, jeg har kæreste og to små børn. Jeg er i tvivl om det skal være AAU eller AU, da AAU ikke har mødepligt, altså at jeg selv kan tilrettelægg... -
Golfkrigen - film?!
ForumindlægHvilke film er lavet over den persiske Golfkrig, og hvilke skildrer den bedst? -
Sabbat år eller ej?
ForumindlægHej! Jeg overvejer kraftigt, at tage et sabbat år til næste år. Men jeg er kommet i tvivl, hvorvidt jeg skal det eller ej. Nogle af mine tvivlsspørgsmål er: 1) Vil eleverne fra den nye reform få et højere snit generelt end eleverne fra den gamle? (forudsagt at de gamle karakterer er konverteret) ... -
Jobansøgning
ForumindlægHei Nu sidder jeg - færdig med 3.g og skal søge job. Problemet er bare, at jeg slet ikke kan finde ud af at skrive sådan en, uden den bliver for kliché-agtig :(. Er der nogen som kunne hjælpe mig med at skrive den? Nødvendig info: Færdig med 3.g for 1 uge siden. Søger job i børnehave. Elsker bør... -
uppsale modellen
ForumindlægHej.. Jeg er ved at lave 3. årsopgave (studieretningsprojekt), og jeg er kommet lidt i problemer med uppsale modellen. Jeg har valgt at skrive om eksportmarkedsføring, hvor jeg har valgt Danmark og Kina. Min virksomhed er Arla Foods. Er der nogen, som kan foreklare, hvordan det er jeg skal br... -
Medicin 1. semester KU bøger
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvilke bøger, man skal bruge til 1. semester på medicin på KU? På forhånd tak -
Oversættelse til tysk
ForumindlægJeg vil gerne have en oversættelse til TYSK på Jeg har valgt at skrive om Frankrig, fordi jeg synes, at det er et spændende land. Min mor og jeg lejede en bil. Venlig hilsen Lone -
Hjælp til opgaver
ForumindlægJeg kan forstå, at der en lang ventetid på, at få publiceret opgaverne. Årsagen skal naturligvis findes i manglen på folk, men den kommer ikke naturligt af sig selv, hvis ikke Studieportalen selv gør en aktiv indsats for at finde de her folk. Hvis der ikke reklameres for denne mangel, og hvis ikk... -
MacBook Pro eller MacBook Air?
ForumindlægHey, Jeg har lige pt en MacBook, men har nu bestemt mig for at købe mig en ny bærbar - og det skal enten være MacBook Pro eller MacBook Air, men spørgsmålet er, hvilken en af dem? Jeg synes de ser vildt fede ud begge to og kan derfor ikke afgøre det - så: Hvad synes du jeg skulle købe for en (be... -
Definer lykkelig for dit eget vedkommende
ForumindlægJeg synes 'lykke' er et fantastisk abstakt begreb, derfor synes jeg det er lidt sjovt at se, hvad forskellige mennesker lægger i betydningen af 'at være lykkelig' eller bare 'lykke' - Er det når du sover længere? ect. Hvad er lykke for dig? Hvornår er du lykkelig? Har du n... -
Lidt glemt matematik!
ForumindlægHej. Jeg har lige glemt lidt meget nemme småting, som jeg håber i kan svare mig på. Helst hurtigst muligt: 2 ligninger, hvor jeg ikke kan huske reglen: (a+b)(a+b)=? (2a-3b)(2a+3b)=? -
SU - Hjælp, er på den!! Fuld SU?
ForumindlægJeg skulle ifølge min studievejleder og få fuld SU grundet særlige forehold. Men så fik jeg i dag et brev hvori der rigtig nok stod at mine forhold var ændret, i brevet er min SU angivet til at være ca. 2500 kr.?? Jeg har snakket med studievejlederen og skolens kontor 3 gange uden resultatet, h... -
At dumpe reeksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg dumpede min reeksamen i dag, og ville høre hvor ofte dette skete. Hvis nogen har en succeshistorie, må i meget gerne dele den med mig, jeg har brug for noget der opmuntre mig :) -
HDL-Kolesterol i blodet
ForumindlægHej vi er igang med at skrive AT, og vores overemne er alternativet. Vi har valgt at skrive om alternativet for HDL-kolesterol i blodet. Hvorfor er det ikke godt at have HDL-kolesterol i blodet? Der er åbenbart nogle forskere på KU, der er kommet frem til at alt for højt niveau af HDL i blode... -
STX matematik-samfundsfag
ForumindlægHej folkens, jeg overvejer Matematik A på STX. I den forbindelse tænker jeg, hvilke døre vil blive åbnet op for mig?
