Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17801 til 17820 af 321608
-
Irlands økonomi . offentlige finanser.
ForumindlægSidder med en tabel over Irlands offentlige finanser, nogle som kan hjælpe mig med at svare på de nedenstående 2 spørgsmål i forhold til tallene ? Tak .. 1)Hvad betyder de offentlige finanser for et land? 2)Hvorfor er præcis denne tabel så vigtig? 3)Hvordan har udviklingen været i de ti år? Of... -
centrifugal- og tyngdekraften
Forumindlæghvordan vil man inddrage newtons love når der er tale om centripetal- og centrifugalkraften. :) HHHJJJÆÆÆÆLLLPPP -
Uforståelig opgave
ForumindlægJeg har store problemer med at tolke en opgave fra en norsk lærebog. Jeg skal løse opgave a og forstår ikke, hvad opgaven går ud på. Der står, at jeg fx skal tegne grafen til xn for x0=0,01. Betyder det, at jeg skal indsætte i ligningen: Det er jo bare en ret linje, og jeg forstår derfor ik... -
Studere kriminologi
ForumindlægHej ! Jeg går lige pt. på gymnasiet og har en drøm om at læse kriminologi. Problemet er bare, at man i DK ikke kan læse kriminologi som bacheloruddannelse, kun kandidatuddanellese. Jeg har overvejet at studere i usa/canada/england, men da det er alt for dyrt og jeg har ikke mulighed for at give... -
Islamisk madkultur
ForumindlægHej derude Jeg skal til at finde et AT emne, under Mad og mennesker. Jeg har tænkt lidt på islamisk madkultur, i Dansk A og religion C. Jeg har bare lidt problemer med at finde ud af hvilket materiale jeg kan bruge og hvor jeg finder en relevant indholdsmæssig god kilde. Jeg synes en dokumentar ... -
Essay maj 2009
ForumindlægEr det her et essay? Jeg er nemlig i tvivl om, hvordan man skriver et essay. Jeg forstår, at man skal reflektere over den tekst man har fået udleveret og skrive sine meninger om det der står. Jeg er endnu ikke færdig med mit essay, men det vil være rart, hvis I vil fortælle mig, om det er et ess... -
Samfundsfagsopgave
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med en samfundsfagsopgave, hvor jeg skal sammenligne tre artikler med hver deres opfattelse af den danske velfærdsstats udvikling. Jeg er gået lidt død, og vil høre om der nogle som kan hjælpe mig??? evt. give nogen kommentarer!! M.v.h Josefine Artiklerne er understående: ... -
pH og Bakterier
Forumindlæghey kloge mennesker, jeg har siddet og grublet over disse i noget tid og søgt på det, men kan ikke finde noget der kommer i nærheden.. nogle ideer? a) Hvordan kan bakterien ændre pH-værdien på f.eks. et fast substrat? b) Hvordan kan en bakteries evne til at ændre pH-værdi i et substrat u... -
Skal man gå i udfordrende tøj, for at score en høj karakter
Forumindlæghvad synes du? er det rimeligt -
Penge til udannelse
ForumindlægHvor får man dem henne?Jeg vil igang med tandplejer uddanelsen efter sommerferien og jeg har fundet ud at køb af bøger, kranie og diverese ting og sager kommer til at koste ca. 12000! Og ved udannelsens start skal man af med omkring 8000. Så var det lige det jeg tænkte, hvor i alverden skal jeg h... -
Hurtig spørgsmål :)
ForumindlægGodaften :) Et hurtigt spørgsmål: Kan man regne med ALLE brøker? Hvorfor/Hvorfor ikke? :i På forhånd, tak ;) -
oversættelse
ForumindlægDen danske tekst skal oversættes til engelsk..OversættelseStadig flere unge i de rige lande dyrker livsfarlige, vilde sportsgerne. Måsske skyldes det, at disse >>legeEller måske har fænomenet blot noget at gøre med unge menneskers angst for at blive voksne - angsten for at føle, at de lever... -
Hjælp til fransk oversættelse
ForumindlægNogle der har mod på at hjælpe med en fransk oversættelse? \n\nDansk tekst: \nForfatteren, som er flyver, befinder sig i ørkenen. En motorskade har tvunget ham til at lande, og han er i færd med at reparere sin mototr, da han møder den lille prins. \nDen lille prins siger til ham at han skal tegn... -
Matematik vektorer
ForumindlægHej jeg vli lige se hvordanm amn kan løse den opgave..opgaven lyder således: /a/ betyder længden af vektoren To vektorer a og b opfylder at, /a/=2 og /b/=5 og a . b= -4.. bestem tallet så /a+tb/=2 og bestem tallet t, så vinklen mellem ta-b og at+b er 90 grader... hvad gør man?? -
HASTER!!! Logaritmeregneregl 1 og 3 - HJÆÆÆLP
ForumindlægHey allesammen! Vi er nogle stykker som sidder og læser til mat-årsprøve og er lidt lorst på logaritmeregneregler, så vi har brug for hjælp ... Vi skal finde eksempler fra hverdag hvor man bruger logaritmeregneregl 1 og 3 ... Nogle som kan hjælpe ...eller bare give et hint til hvilke eksempl... -
((5)/(3)):(−4) hjælp
ForumindlægSidder med et opgavesæt (1.g, matematik B) og har problemer med en enkelt opgave, så håber i kan hjælpe! :) ((5)/(3)):(−4) .. Altså 5 i 3 (en brøk) divideret med -4 (ingen brøk). Resultatet skal være i brøk. Har koget over det i 10 min, man kan simpelthen ikke kommer frem til svaret. Sk... -
Danmarks BNP og tiden
ForumindlægJeg har fået en opgave der lyder: Tabellen viser sammenhørende værdier af Danmarks bruttonationalprodukt (BNP) og tiden. I en model antages det, at BNP er en funktion P af tiden t (m °alt i antal °ar efter 1994) af typen År 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 BNP ( i mia. kr.) 1090 1124 1156 ... -
AKUTHJÆLP I FRANSK
ForumindlægHej Jeg har formuleret disse franske sætninger omkring skolen, som jeg håber at du vil rette for mig og forklar mig gerne fejlen :)) Il y a du monde dans ma école= der er mange mennesker i min skole J `aime la école parce que c`est tres intéressant et instructif = jeg kan lide skolen fordi de... -
Dresscode i Gymnasiet
ForumindlægHej! hvad er jeres mening om dresscode på gymnasiet? Hvad er iorden eller ikke iorden? Er det elevens eget ansvar, eller burde kammeraterne være voksne nok til st tolere fx åben ryg og lårkorte shorts? -
celledeling i væv
ForumindlægJeg er igang med at skrive en biologi rapport og har fået stillet spørgsmålet: Hvilke væv i den voksne organisme indeholder celler i deling? Jeg har ikke nogen ide?
