Søgning på: Fra barn til voksen novelle. Resultater: 17841 til 17860 af 18758
-
hvad er din ynglingssang
Forumindlæghej,jeg er lidt nysgerrig og vil gerne vide hvad folk derude egentlig høre af musik...så hvad er jeres ynglingssang... jeg er sådan blevet lidt træt af de sange jeg hører.. såååå måske kunne i anbefale nogle gode sange... jeg har en sang som jeg aldrig bliver træt af og det er Majids sang "m... -
Skr. fysikeksamen i dag
ForumindlægHej med jer.Jeg har været oppe til skriftlig fysikeksamen i dag, og jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om sættet?Jeg personligt synes at sættet var svært, især fordi der ikke var nogle "standardopgaver". Her mener jeg opgaver med f.eks. kraftanalyse eller henfald/radioaktivit... -
Hmmm???
ForumindlægMå en skole blande sig I vores fritid ???? Hvis de må det kreaver jeg at de også betaler vores sports hyggid...! -
tysk stil!
ForumindlægNogen som kan hjælpe med den opgave jeg forstår den ikke!http://peecee.dk/index.php?id=20838\nhttp://peecee.dk/index.php?id=20839\n\n -
2.g's historie opgave
ForumindlægNogen der ligger inde med en historieopgaven i 2.g (enmner:anden verdenskrig, gamle grækenland, danmarkshistorien, vikingetiden) alt under disse emner? -
Lavt gennemsnit
Forumindlæghej!Jeg er lige blevet færdig, men er kommet ud med et lavt gennemsnit nemlig 7,7. det triste ved det er, at jeg så gerne ville læse til odontologi (tandlæge). Et andet alternativ var farmaceut som er på 8,3. i begge linjer skal man have 8 i gennemsnit for de matematiske fag - hvilket jeg ikke ha... -
Tysk analyse!! Rettelser og tanker?!
ForumindlægJeg har stirret mig på det her i flere timer .. kan I finde nogen rettelser for jeg er fuldstændigt blind efterhånden!! . . Aner ikk hvad fanden jeg kan rette mere.. HJÆLP EFTERTRATGTET !! TAK Hast du 'Das Wunder von Bern' gesehen? Wenn du es nicht gesehen habt, sollt du es wirklich seh... -
meget kort spansk oversættelse
ForumindlægI indiandernes liv har dyrene en vigtig rolle: alle mennesker har en nahual. Det er en slags skytsånd i dyreskikkelse. Et menneskes nahual afhænger af fødelstidspunktet. Nahualer kan være gode eller dårlige. Den gode nahual hjælper og forsvarer mennesket, mens den dårlige modarbejder mennesket. ... -
Kan etnicitet sættes i flertal?
ForumindlægHej. Er der nogen, der ved, om man kan sætte ordet etnicitet i flertal, så det bliver etniciteter? -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
Øjenoperation
ForumindlægKender I nogle, som har fået en øjenoperation og hvis I har, hvad synes de så om det? Jeg skal nemlig selv have en om små to uger, så ville gerne høre lidt personlige meninger om det:) (og jeg gider ikke at høre om hvad I har set i fjernsynet el., da det ikke er neutralt synspunkt) -
Jehovas vidner - at takke "nej" !?
ForumindlægHeeey alle! Sidste uge mødte jeg tilfældigvis to damer på gaden. I starten havde jeg ingen anelse om, hvad de ville, da de sådan set stoppede min vandring, og bare begyndte at snakke om hverdagsting. Pludselig spørger en af damerne om min holdning til gud, osv., og jeg forklarer hende, at jeg i... -
Rettelse af stil
ForumindlægHeej:) Jeg har fået til opgave at lave en fransk sstil. Er der mon en der vil kigge den igennem for fejl?:) Qu’est-ce que le garçon, victime de mobbing, peut faire lui-même Je pense que il est un garçon impuissant, et je trouve c’est dommage pour lui.... -
Yahya Hassan - Analyse
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til at skrive min SRP, hvor jeg blandt andet skal analysere Yahya Hassans digtsamling. Jeg synes virkelig det er svært at komme i gang med at analysere hans lidt spøjse digte. Hvis der er nogen som har analyseret nogle af hans digte eller måske har nogle gode noter, vill... -
Er den danske gymnasieskole for rummelig?
ForumindlægDe sidste par år har der været stort politisk fokus på at øge optagelsen af elever på de danske ungdomsuddannelser. I den forbindelse er optaget på de danske gymnasier naturligvis også øget. Problemet er, at de optagne elever i alt for høj grad mangler de basale kompetencer, der må forvente... -
Rettelse af tysk stil!
ForumindlægHej! Jeg sidder med min færdige tysk stil (og har rettet hvad jeg kan), men tænkte om der var en venlig sjæl derude, som er god til tysk, der vil rette den igennem! Det vil virkelig være en stor hjælp! Tak på forhånd Ps: Den er lidt over en side, og jeg har den danske udgave skrevet under. -
Oversættelse til tysk !
ForumindlægHej, jeg har virkeligt brug for at nogle der kan oversætte det her til tysk :) Digtet handler om en pige der kalder sig selv Snehvide. Almindelige teenage ting som diskotek og biografen var blevet for kedeligt, hun ville prøve noget nyt. En dag mødte hun en Pusher som hed Joe, Joe introducered... -
Er følgende eksempel ironi?
ForumindlægHej allesammen Jeg blev lige i tvivl om, hvorvidt disse to sætninger indeholder ironi :) 1 ) Forfjamsket gav jeg ham pludselig hånden og tog en så fornem og formel afsked med ham, at jeg blev sygelig bevidst om, at jeg var på vej ind i risikozonen med 120 i timen. Jeg tænker det er ironisk for... -
Har mennesket en sjæl?
ForumindlægTror du, at mennesket har en sjæl? -
Hvad er din holdning?
Forumindlæg1. Bilerne skal ud af byen. 2. Den fri abort skal afskaffes. 3. Alle over 15 år skal have stemmeret. 4. Der bør indføres dødsstraf i Danmark. 5. Homoseksuelle skal have lov til at adoptere. 6. Den kriminelle lavalder bør sættes ned til 12 år. 7. Skoleelever skal have løn for at gå i skole. 8...
