Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 17841 til 17860 af 22366
  • Tsyk stil

    Forumindlæg
    Hej, jeg skrevet en tysk stil om en rejse til Amerika og ville spørge om i kunne se om der var fejl i min stil, og rette det til? da jeg ikke er så god til tysk og er blevet i tvivl med mange af mine sætninger. Tak på forhånd :) stilen er vedhæftet
  • Gym. Stilling?

    Forumindlæg
    Hvad er ens stilling når man læser mat. på et gymnasium?\nHar engang hørt et pænt ord for det.\nLigesom der er et pænt ord for folk der læser noget bestemt på universitetet.
  • Oxford Universitet

    Forumindlæg
    Hej Jeg har gået og tænkt på at prøve oxford universitet her på det sidste.. Men jeg kan ikke finde nogle adgangskrav? Skal man have et specifikt gennemsnit for at komme ind? therose
  • definition af a,b i lineær funktion

    Forumindlæg
    hej.Er der nogle venlige sjæle, der kunne fortælle mig hvad a og b er i en lineær funktion?
  • tabelværdi for luftens densitet ved 20 gr

    Forumindlæg
    Ved nogen det? Har googlet, men kan ikke finde ved 20 grader..
  • muy/mucho -hjælp det haster! skal snart til prøve!

    Forumindlæg
    hvornår siger man muy og mucho?
  • Én sætning, hjælp bedes.

    Forumindlæg
    Hvad er der galt med denne sætning? My sister have won a week's holiday in France. Have skal være has? Men hvorfor? Forstår det bare ikke :-S
  • 2 ligninger med 2 ubekendte opgave

    Forumindlæg
    Hejza :-) Er der en der kan regne denne ud: opgaven går ind under 2ligninger med 2ubekendte og lyder sådan: I sin bil har Nielsen en pose med 1-kroner og 5-kroner til parkometre. Ialt der der 27 mønter i posen med samlet værdi på 79kr. Hvor mange 1kr og hvor mange 5kr. er der i posen? Håber de...
  • ERIK MORSING

    Forumindlæg
    ERIK HVOR ER DU HENNE, JEG HAR IKKE DIN MAIL. KAN DU IKKE SIGE TIL EN ELLER ANDEN, AT JEG GERNE VIL HAVE DIN MAIL? JEG HÅBER DU LÆSER DET HER. ER DER NOGEN DER HAR DEN?
  • Manglende tabelværdi

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kender tabelværdien for frekvensen for en 137/56 Ba*-kilde?
  • Coulombs lov

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen forklar mig coulombs lov om gnidning
  • Projekt - VerdensFattigsteLand - ?

    Forumindlæg
    Hej det haster lidt, - hvad hedder verdens fattigste land? (hvis i IKKE kender det må det godt være det andet, tredje..) tak! Vær' søde og svar. (HVIS I KENDER SVARET)
  • Ørkendannelse

    Forumindlæg
    Hejsa. Vi har lige fået vores spørgsmål til NG eksamen. Et er spørgsmålene lyder: Hvorfor er der store ørkenområder i Nordafrika? bliver ørkenområderne større eller mindre? Hjælp :S
  • SRP om afhængighed?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der kender nogle gode kilder til en SRP om afhængighed i bio og psykologi? Eller endnu bedre: selv har skrevet en SRP om det, og muligvis vil kunne sende den? Vil betyde ekstremt meget og jeg sætter pris på enhver form for hjælp.
  • pH af trihydronsyre ved titrering

    Forumindlæg
    Hej, jeg er stillet følgende opgave:
  • Integrale af vektorfunktioner

    Forumindlæg
    Hej - Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik i morgen, og jeg mangler derfor et bevis under integralregning af vektorfunktioner. Jeg har lavet et projekt, hvor man skulle beregne arealet afgrænset af en vektorfunktion, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen steder, hvor jeg kan læse om bevise...
  • En opgave om harmonisk svingning

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp omkring disse opgaver og håber der er nogen der kan hjælpe mig. Mvh Isabella
  • Overgang fra barn til voksen/forandring

    Forumindlæg
    Hej SP, jeg er i gang med en prøve eksame i dansk. Vi skal annalysere enten en novelle, et digt, et essay, t eller en spillefilm. jeg har svært ved at finde noget jeg at analysere, og spørger derfor om der er nogen der har en god novelle eller andet.
  • formalistisk bevis af Lhospital

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har et formalistisk bevis for L'Hospital-reglen?
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej Jeg har forsøgt i lang tid at beregne denne opgave, og jeg håber på at nogen kunne hjælpe mig eftersom det ikke har lykkedes for mig. Jeg er nået frem til at der skal være 3,5 millioner bygninger, men hvor meget de skal bruge hver især tillagt gaderne, kan jeg desværre ikke finde ud af.