Søgning på: To keep the faith. Resultater: 17921 til 17940 af 18613
-
Keynesiansk og Monetarisme?
ForumindlægHej Derude Jeg sidder lige nu med en opgave hvor jeg skal fortælle lidt om forskellen og hvad disse to går ud på: - Keynesiansk finanspolitik - Montaristisk finanspolitk Har det noget med ekspansiv og kontraktiv finanspolitik at gøre, tror jeg blander det hele sammen... Nogle ... -
Problemer med graphicx i Windows Vista
ForumindlægHejsa, jeg vil høre om nogle kunne hjælpe mig med dette problem. Jeg har et Maple-plot at en funktion som jeg har eksporteret, både som jpeg og som eps fil. Jeg vil gerne have en af dem ind i mit LaTeX dokument jeg har anvendt koden nedenfor men der kommer ikke noget billede. \documentclass[12p... -
pKs og pKb-værdier
ForumindlægHej Er pKs for en syre eller pKb for en base noget, man bestemmer eksperimentielt, eller er det muligt at udregne det ved at kigge på stoffets opbygning e.l.? Kan man fx vurdere på baggrund af stoffets opbygning, om HNO2 eller HNO3 vil være den stærkeste syre? -
Differentiabilitet og kontinuitet
ForumindlægJeg har et lille problem med følgende spørgsmål. Spørgsmålet er uplodet i vedhæftet filer, tak på forhånd! -
Jurauddannelse England vs DK
ForumindlægHej! Jeg netop flyttet til Bournemouth, England, hvor jeg er startet på jurastudiet på uni. Faget er virkelig super spændende, men er på det sidste begyndt at tvivle på studiet og hvor stort et udbytte jeg får ud af at læse jura i England i stedet for Danmark. Jeg ved at jura i England og DK er t... -
Sp. vedr. etik
ForumindlægHej alle studieportals brugere :D Jeg har brug for hjælp til et arbejdsspørgsmål vedr. etik, som er følgende: 1. Hvad vil det sige at handle etisk? Det jeg har svaret: Når man sætter mennesker på første prioritet... Men jeg er lidt i tvivl om jeg har svaret rigtigt... det vil være til stor hjælp... -
11. september 2001
Forumindlæghej allesammen jeg skal have projektopgave om 11. september 2001, og jeg skal lave et produkt. Er der nogen der har en idé til hvad det kunne være? på forhånd tak -
Nadine Gordimers "country lovers" og "city lovers"
ForumindlægSidder med srp - og har fået til opgave at analysere og fortolke Nadine Gordimers "city lovers" og "country lovers". Derunder skal jeg give en grundig karakteristik af novellernes væsentlige personer samt en disskussion af forfatterens måde at bruge skønlitteratur til at bes... -
Meningen med livet
ForumindlægHvad eer meningen med livet`? Saitre siger at man selv skal danne meningen med livet. Dalai Lama siger at den allerede er besmemt; meningen med livet er at leve lykkeligt, og fremme lykke.. -
Spansk?
ForumindlægJeg er rigtig dårlig til Tysk, da jeg bestemt ikke interesserer mig for det, men jeg haft det fra 7. klasse og pt. går jeg i 9. klasse og skal snart til at vælge gymnasium. Så mit spørgsmål er hvordan er spansk på gymnasiet? Jeg elsker spansk og jeg kan godt lide spansk musik, og jeg kan ... -
AT boycottes
ForumindlægHey jeg har hørt at 21 gymnasier boycotter Almen studieforberedelse har i hørt noget? -
X-Factor
ForumindlægGodaften alle sammen! :D I ser forhåbentlig (størstedelen, eller i hvert fald nogle af Jer!) X-Factor. Jeg synes i givet fald, det er et spændende program. (og sjovt) Mit spørgsmål lyder følgende, hvem synes I er bedst, og skulle vinde? Hvordan ser I på det indtil videre? Huhu, jeg, selv blev m... -
Dilemma
ForumindlægHej alle. Jeg er lidt forvirret. Og har brug for jeres idéer og hjælp. Jeg er "forelsket" i en fyr som er ven til min søsters mand. (Svoger) De er begge to kunstnere og er derfor kendt af mange mennesker i DK. Vi har et hemmeligt "forhold". Vi ser hinanden privat engang imel... -
Maple!!! Matematik opgave
ForumindlægEr der nogle her som er rigtig gode til maple og muligvis kan vejlede mig i hvordan man kan løse følgende opgave på maple? Er ret i tvivl.. -
Red Queen hypotese
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare hvad Red Queen hypotesen er og betyder -
Adgangskoefficient medicin 2010
ForumindlægHej derude ! Tænkte på, om der var nogle der havde større indsigt end mig, i at spå hvorledes adgangskvotient vil ligge i 2010. Grunden er at jeg SÅ gerne vil ind og læse medicin. Mit snit er på 10,3, men det var adgangskvotient også i 2009 på KU. Håber nogle kan give mig indsigt i hvordan det ev... -
Integral
ForumindlægHej alle. Jeg har lidt svært ved opgave 7 i vedhæftet fil. Jeg har prøvet at skrive x^Tx som men kan ikke rigtig komme videre derfra. Tak på forhånd -
Karen Blixen -Brev
ForumindlægJeg har fået en aflevering for om at Karen Blixen skal skrive et brev til Denys som er hendes ''kæreste'' Jeg har så skrevet to breve en fra Karen og en fra Denys. Jeg håber at i lide vil læse den og skrive hvis der er noget som jeg kan rette og opbygningen hvis der er fejl.. D... -
Valg af uddanelse efter 9.kl
ForumindlægJeg går i 8.kl og er efterhånden begyndt at tænke lidt over hvilken ungdomsuddannelse jeg skal tage efter folkeskolen. Jeg vil helst en af de gymnasielle uddannelser(STX, HHX ell. HTX), og jeg har også karaktererne til det. Jeg kan bare ikke vælge hvilken en af dem det skal være :S Så derfor vil ... -
Panik over eksamen
Forumindlæghej Jeg har skrevet noter til alle fag og jeg er meget panik over at jeg ikke kan det hele. Jeg kan kun sige noget hvis jeg har mine papir hos mig ellers kan jeg ikke noget af det. Dårlig til huske. Hvad skal jeg gøre.. mv Fassos
