Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17921 til 17940 af 29788
-
Transiente forløb
ForumindlægHvad er transiente forløb? -
Gældssituation
ForumindlægAfbetaler med 99 kr/md. i 48 mdr. Kontantprisen er 3000 kr. Hvordan skal jeg udregne renten? -
Hvilken ordstilling har spanak oftest?
ForumindlægHejsa. Hvilken ordstilling bruger man mest i spansk? Omvendt eller ligefrem? Mvh Louse -
oversættelse.. rette lidt :)
Forumindlæghvor har du været? jeg har været hjemme. Karin har været i Berlin i 1980. Hun er meget begavet. De er meget begavede. Havde de været ved stranden. Det er ikke altid let at være alene. Tidligere havde huset været rød. Bilen var rusten. Bilerne var rustne. Det er skønt at være ung. Jens har været ... -
Skriftligt fravær
ForumindlægJeg kan ikke forstå, hvorfor jeg har fået skriftligt fravær eftersom jeg var syg i dag… Det er jo trods alt første gang jeg ikke har afleveret en opgave til tiden.. Synes det super træls! Har jeg ret til at klage? -
Hvor er fejlen?!
ForumindlægMit Word bliver VED med at sige at der er en grammatisk ukorrekthed i denne sætning, kan umiddelbart ikke se hvad det er: Primarily because the USA at the time, has some conflicts (war) with some countries in the Mideast. -
Tegneprogrammer
ForumindlægHej, der skulle ikke være nogle der kunne uddele af deres viden omkring alternativer til ACD-Lab's ChemSketch ? -
Blodtyper
ForumindlægForklar hvilken type donorblod, der kan gives til alle patienter. Blodtype 0 kan give blod til alle patiener fordi at den ingen A og B antigener har. Er der mere jeg kan tilføje?? -
Den stærkeste af August Strindberg
ForumindlægHej Er der nogen der har nogle noter til dramaet "Den stærkeste" som de har lyst til at dele? Jeg er gået lidt i stå med analysen.. :S På forhånd tak. -
Komplekse tal, opgaver
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering om komplekse tal. Desværre er jeg ikke så god til det, så håber der er nogen som har haft om emnet der kan hjælpe mig med disse opgaver. Jeg har desværre ikke lært latex, så kan desværre ikke skrive det pænere op. Håber alligevel i vil bruge lidt tid på det. Opgave 1:... -
Ekstrema + enhver værdi for c
ForumindlægEn funktion, f, er givet ved f(x)=3/4x^4+x^3-3x^2+3. a) Bestem de lokale ekstrema for f(x). b) Bestem for enhver værdi af c antallet af løsninger til ligningen f(x)=c. -
Word-Matematik
ForumindlægHvis man godt vil lave alle de "smart ting" til en matematik aflevering på computer, hva program skal man så bruge? Hva kan i anbefale a program og er word 2007 godt? -
Vandret Asymptote - Hjælp
ForumindlægJeg er i en opgave blevet bedt om at finde ud af om funktionen 3x^2+2x-4 / 5x^3+2x-8 har en vandret asymptote. Jeg er i tvivl om hvor jeg skal starte. Når tællerens "grad" er mindre end nævnerens går den mod 0, hvis x går mod uendelig, ikke? Anyway, leder bare efter hjælp til at kun... -
Blodtryk og puls
ForumindlægHej Jeg har en biologirapport for, og der står nogle spørgsmål i diskussionen, som jeg ikke kan finde svar på. 1. Hvad er afgørende for hvor hurtigt pulsen falder efter dynamisk arbejde? 2. Hvad sker der med det systoliske blodtryk under dynamisk arbejde, hvad med det diastoliske? Hvorfor? 3... -
Egenværdierne??
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg vil høre om der er nogen der ved hvordan man finder egenværdierne for en 4*4 matrice A. Er det så det karakteristiske polynomium man skal beregne????. Ved nemlig ikke helt hvordan man gør det! -
gode råd til grammatik.
ForumindlægHej alle jeg har problemer med genitiv, dativ og akkusativ tænkte på om der var nogen der kunne forklare på normalt dansk hvornår man bruger de forksellige, på forhånd tak -
Paragraf på engelsk??
ForumindlægHej Jeg har den aflevering hvor jeg skal oversætte en dansk tekst, men nu ser jeg lige ude i siden at der står: ry:§337, jeg kan ikke finde nogle paragraffer på engelsk som vedrører sproget. Håber nogen kan hjælpe mig skal afleverer fredag d. 12. oktober På forhånd tak -
Harddisk, mindre end angivet?
ForumindlægMin erfaring er at man altid har mindre harddiskplads tilrådighed end angivet. Jeg burde iflg. specifikationerne har 120 GB, men jeg har 107,2 GB. Hvad kan grunden være til det? -
Engelsk aflevering! 9. klasse niveau
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at skrive en engelsk stil. Det er ligemeget, hvilken form jeg skriver den i, men det skal bare have noget at gøre med mig om 10 år. Jeg har så gjort det at jeg har skrevet et brev til en ven, hvor jeg har indledning, hovedtekst ( hvad jeg laver) og så afslutning. Lin... -
Rødbeder og tis
ForumindlægIflg. min farmor tiser man rødbedefarvet, hvis man har smidt mange rødbeder :) Kan det passe? Hvis det gør, så gør jeg ud fra at kroppen ikke kan nedbryde det farvestof, der er i rødbeder. Er der nogen speciel grund til det? Hvorfor kan kroppen ikke nedbryde netop det farvestof?
