Søgning på: amish folket. Resultater: 17941 til 17960 af 19974
-
Nervøsitet!
ForumindlægOkay, jeg er ramt. Det er slemt! Jeg skal til eksamen i overmorgen. Og jeg har læst flittigt og følt jeg har styr på tingene. Jeg går i 3.g og skal op i religion som det første. Har aldrig haft nervøsitet som et kæmpe problem.Men nu er det slemt. Jeg har glemt alt. ALT!!Andre??? -
essay hjælp ?
Forumindlægjeg skal skrive om et essay hvad meningen med livet er. nogen som kan hjælpe ? -
Det nye regler om hjælpemidler!
ForumindlægHej!Jeg vil lige spørger om de hjælpemidler som er tilladte at bruge under forberedelsen i oldtidskundskab om de også kan bruges ved selve ekseminationen. Altså om vi godt må tage vores notater og bøger hjemmefra med ind til selve ekseminatonen. og det samme vil jeg spørge hvad der angår matamat... -
Folkeskole-eksamen..
ForumindlægHej..Skal op i fysik/kemi-eksamen på onsdag og er igang med at skrive noter til kapitlet "Jordens skatte" i vores bog..Mine spørgsmål er:Er der en der kan forklare mig (skære ud i pap) hvad en elektrokemisk reaktion er?Forklare hvad "korrosion" er for noget?Forklare noget om ... -
Overvejelser om fremtiden
ForumindlægHej allesammen, Nu har jeg gået på HTX i tre år, og i dag har jeg fået mine årskarakterer samt en liste over de fag jeg skal op til eksamen i. Mine karakterer igennem disse tre år har været nogenlunde, men jeg synes godt jeg kunne have gjort det en del bedre, specielt i de første to år. Derudove... -
Kultursammenstød
ForumindlægHvad har været de største kultursammenstød fra år 1000-2000? På forhånd tak :) -
HJÆLP TIL ENGELSK OPGAVE
ForumindlægHej Er der nogen, som er rigtig god til engelsk og har tid til, at rette en engelsk opgave? Det er en opgave, som jeg har lavet til min engelsk mundtlig eksamen FSA. Jeg vil rigtig gerne have gode karakter til den her sååååå pleeeeaaase hjælp mig!!! The Aboriginals and the Europeans The abo... -
Fejlbedømt skr. dansk
ForumindlægTil skriftlig dansk fik jeg et 8-tal, hvilket jeg ikke brød mig om, da jeg fik 10 i års-karakter. Min dansklærer har så lige ringet til mig, og hun fortalte mig at hun synes, at jeg var blevet meget hårdt dømt. Hun ville råde mig til at skrive en klage, idet hun mener, at jeg mindst ligger til et... -
Den ”oversete” elite?
ForumindlægGymnasiet har traditionelt været en institution forbeholdt de 5-10 % mest bogligt egnede af en ungdomsårgang. Denne situation har ændret sig. I dag optager det – mere end nogensinde før – ”almene” gymnasium hele 30 % af en ungdomsårgang. Og hvordan har gymnasieskolen mere eller mindre bevidst oms... -
Udeboende SU
ForumindlægHej.Jeg spekulerede lige over hvad man får i SU -
Myter og udefra/indefra...
ForumindlægEr alle religiøse tekster myter? -eller er det kun de af dem som bla beretter om skabelsen, Abraham på bjerget, Jesu opstandelse etc? Er bjergprædiken en myte? Og hvordan skal man forklare forskellen mellem at tolke en religion indefra/udefra på en konkret måde? -
Vil i rette? Kun 1 side!
ForumindlægHej sidder med min opgave, der skal afleveres imorgen, så jeg ville hører om nogle er jer havde mulighed for at rette den? Den er kun på 1 side. Jeg tænker primært på grammatikken!Her er et link til opgaven:http://upit.jtw.dk/dl/iry/På forhånd tak, forsat god weekend! -
firkanter og trigonometri
ForumindlægEn byggegrund har form som en firkant ABCD, hvor vinkel A = 80° , vinkel B = 60°, vinkel C = 105°, AD = 21m og AB = 50m . b) Bestem arealet af byggegrunden. Ja den her opgave har været op et par gange nu men jeg kan simpelthen ikke finder ud hvordan jeg skal kunne finde vinklerne i... -
Talepapir + venlig sjæl
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl der gider at læse mit talepapir og give kritik måske ros? :-) Venligst -
politik enhedslisten
Forumindlæghej.. er der nogen der ved hvilken partitype enhedslisen er? -
Løst eller sammensat verber korrekt?
ForumindlægLøst sammensat Aufgeben Anpassen Umringen Fast sammensat Untersuchen Überwachen Wiedersprechen Durchschneiden Har jeg placeret verberne korrekt? -
FUR - Eksport (diskussion)
ForumindlægEfter at Fur er blevet meget omdiskuteret i den anden tråd, mener jeg at det virker lidt uoverskueligt idet samtlige problemer bliver diskuteret i samme tråd. Derfor opretter jeg denne til diskussion (om KUN) eksport, idet flere og flere er kommet ind på dette problem. Personligt har jeg tænkt ... -
HAAAASTER!!!
ForumindlægJeg sidder til en årsprøve til imorgen, og jeg har lige oversat min tekst. Håber der er nogen der kan rette den. -
Kemiske analyser.
ForumindlægPleaseeee Hjælp mig, :( Når der er tale om kvalitativ og kvantiativ analyse i kemi, hvad kan man eventuelt indrage ud over at forklare hvad det er og hvordan de bruges i fx et forsøg tiltrering af farvestoffer. :S synes ligesom der mangler noget mere, men kan ikke rigtig se hvad det skulle være... -
Lærere
ForumindlægHvis man nu er utilfreds med ens lærer, skal man så sige det tik personen? eller skal man gå ind på kontoret til ledelsen og sige man er utilfreds med den og den lærer??
