Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18121 til 18140 af 153957
-
Klassekammerater
ForumindlægHej Tænkte på noget og det var om dem man er venner med i klassen kan have en rolle i hvad din lærer vil give dig af karakter samt hvad han eller hun synes på én? Dvs. hvis du er venner med klassens klogeste, om det så kan hive dig lidt op og omvendt hvis du er venner med en af de knap så gode... -
Jura hjælp ønskes!!
ForumindlægHejza, ville lige høre jeg ad om der ikke er nogen der kan hjælpe mig med en jura opgave, der omhandler pantebrev? Håber I kan hjælpe mig. Opgaven lyder sådan: I forbindelse med en meget stor totalrenovering og ombygning af en kombineret erhvervs- og privatejendom for en af Svendsen kunder, N... -
Tysk terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til tysk terminsprøve, og jeg har virkelig svært ved tysk grammatik og ordstilling Har I nogle hjemmesider eller noget, som I ved, man skal have styr på. Tak på forhånd. -
Bedømmelse af AT
ForumindlægHej. Jeg har netop været oppe i AT. Jeg fik 7, da censor i fysik følte jeg manglede noget om et relevant emne jeg ikke husker hvad var. Men jeg føler dette ikke kan være retfærdigt, da jeg er blevet vejledt af en fysiklærer på skolen, der sagde at det jeg havde var godt og derfor her jeg ikke læ... -
Geogebra
ForumindlægHvordan laver man en stiplet linje -
Dumpe i gennemsnittet
ForumindlægHej.. Jeg bliver student her iår.. Jeg blev lige i tvivl om hvornår det er man dumper helt, og ikke får sin hue.. Er det hvis man dumper eksame gennemsnittet eller er det HELE snittet? dvs. årskarakter + eksamens -
Pensum - forfatter.
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder her med mine tekstopgivelser og grubler over, om jeg skal terpe en hel litteraturbog igennem (hvilket nok er smartest), eller læse om de forfattere, der har skrevet de tekster, der er opgivet. Men er lidt forvirret. Kan jeg kun komme op i tekster/billeder, som er skrev... -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak! -
Historie FSA
ForumindlægHej Ville lige spørge om der var nogle af jer der vidste noget om, hvordan en historie eksamen kommer til at foregå? Hvad bliver der sat fokus på? (kigget på hos eleven) Hvordan kan man foberede sig bedst muligt? Hvad har du selv gjort? Gode huskeregler? -
HHX eksamen ?
ForumindlægNår man skal op i eksamen HHX, kommer man så op i læsning også ? -
En lille eng oversættelse (^.^)
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse en lille oversættelse på 3/4 sider. Vi har fået ny lære og vil derfor gerne gøre en godt indtryk. ^.^ Skriv til mig hvis du vil hjælpe -
Forklaring..
ForumindlægHej allesammen jeg skal skrive en forklaring af ytringsfriheden og racismeparagraffen.. til en samfundsfag-opgave. er der nogen som kan forklare de to begreber? det ville hjælpe meget! TAAAAAAAK! :) -
Indskrivning i excel. Hvordan skriver man kvadratsrodstegnet og "i anden"
ForumindlægHvordan? Jeg er ikke interesseret i hvordan den fungerer i en funktion jeg vil bare indskrive tegnet. F.eks. : "kvadratrod"(58"i anden"-14"ianden")Det se jo ligesom ikke så fedt ud på papiret.Når tegnet står i matematikbogen så kan man vel også selv indsætte det, når... -
Brug af ordbog
ForumindlægNår I skriver stil i fransk og tysk (spansk og italiensk også, men vil helst tage udgangspunkt i fortsættersprog), hvor ofte bruger I så ordbogen? Cirka. Jeg taler ikke om oversættelser o.l., men tekster I selv har formuleret.Grunden til, at jeg spørger, er fordi jeg virkelig har voldbrugt ordbog... -
hmm?
ForumindlægJeg fik 11/10 i stil i dag, og hvis jeg fremover får 11/10 i stile! Kan dette ændre på min standard punkt. ? Går det ikke bedre ? -
Hvis det sker?
Forumindlæghvad sker der egentlig hvis man dumper? altså får vel ikke noget eksamens bevis og sådan noget og man kan vel heller ikke komme med til dimension...hvor mange herinde fra har været bange for at dumpe studentereksamen? -
Matematik C til B - pensum?
ForumindlægHej alle derude! Jeg skal til at starte paa 3.G - stx. I den forbindelse har jeg faaet den glaede at skulle opgradere matematik fra C-B i forbindelse med opgradering af samfundsfag. Da matematik ikke frembragte den stoerste interesse i 1.G hvor jeg havde det paa C-niveau, vil jeg derfor gern... -
Dansk eksamen hjælp plz
ForumindlægDANSK EKSAMEN Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har i helt styr på nogle genrer, jeg ville blive så glad hvis nogen gad skrive en kort beskrivelse(som er rigtig) af de her efterfølgende genrer i dansk: Essay Kronik Litterær artikel tusind tak ;D PS. må gerne give beskrivelse af fler... -
Kristendom!?!
ForumindlægHejsa, Hvad er forskellen på luthersk og katolsk kristendom? -
kARAKTER?
ForumindlægBling.. lyder det. Så kom der en snap mere. Du åbner snappen, og ser at din bedste veninde har sendt en selfie af dig og hende fra i går aftes. Men hvad er en selfie overhovedet, og hvordan har det ændret os som mennesker de seneste år? Ordet selfie fik sit helt store gennembrud i 2013, men vids...
