Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 18161 til 18180 af 22366
-
phrasal verbs
ForumindlægJeg er lidt fortvivlet på hvad phrasal verbs er, kan i give mig et eksempel på følgende; ---- -- To change from being a child to being an adult ( har tænkt på " grow up " men.. -
Hjælp til kemi B om partialtryk!
ForumindlægHej I en beholder på 120 L findes 5,0 mol H_2(g) og 10,2 mol I_2(g) og intet andet. Temperaturen er 20 grader C. A) Beregn de to gassers partialtryk. Beholderen opvarmes til 560 grader C, hvorved følgende ligevægt indstiller sig: H_2(g) + I_2(g) ? 2HI(g) B) Beregn stofmængerne n(H_2) og n(I_... -
Hvad vejer et saltkorn?
ForumindlægDette er måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvad vejer et saltkorn (fint salt, ikke groft salt)? -
Kosmologi
ForumindlægHej:) jeg har svært ved at forstå det næst sidste/sidste spørgsmål i min opgave. jeg vedlægger billede af spørgmålet med tilhørende graf og tabel :) på forhånd tusind tak for hjælpen :) mvh sophia -
Sang om DDR
ForumindlægHej alle, Vi er en gruppe, som skal lave et lille visuelt projekt om "Flugten til Vesten" (altså fra Østberlin efter murens bygning). Men det kunne være dejligt hvis i kunne anbefale en sang, der netop omhandlede perioden fra murens bygning til faldet.. Eller bare nogle af de vigtigste ... -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
Krav til Oxford?
ForumindlægHej, går på HF enkeltfag nu, og er færdig når jeg er 21, om 2½ år ca. Hvis jeg nu fik 12 i samtlige fag, ville det da være nok til at kunne komme ind på f.eks Harvard eller Oxford etc?? Eller hvordan foregår det? ;) Tak! -
Åndernes hus- hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej! Skal om ikke så mange dage lave et oplæg i dansk om romanen åndernes hus.. Da jeg ikke kan nå at læse hele bogen færdig, vil jeg gerne vide om der er nogle der kan sige mig om der er de store forskelle fra filmen?? Har nemlig set filmen masser af gange, og har tænkt at lave oplæget ud fra d... -
matematik hjælp
Forumindlægdet haster hjælp -
integralregning
ForumindlægF(x)= x S(1/(2* kvadratroden af t) + 2t)dt 1 Bestem f(4) ...Jeg forstår ikke hvad "t" betyder, skal den bare forblive ubekendt eller hvordan? -
Atombombe trussel
Forumindlæghej. jeg sidder og skal diskuttere hvorvidt truslen om et atomangreb i dag er real, min lærer siger jeg skal bruge nogle teorier, men jeg kan simpelhen ikke komme i tanke om nogle er der ingen der kan hjælpe? -
Hjælp til analyse i engelsk
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe/har lavet en analyse af Jane Austen´s pride and predjuce? som evt kan hjælpe mig med fortæller type, budskab og temaer? -
kemi-reaktion
ForumindlægJeg skal forklare hvordan man kan bruge synteseprodukt (m-nitrobenzosyremethylester) til videre syntese af andre stoffer, m-aminobenzosyremethylester eller m-hydroxybenzosyremethylester. Reduktion af aromatiske nitrogrupper får vi dannet aminobenzosyremethylester, hvor H2,pt fungere som kat... -
cystisk fibrose
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål, som jeg virkelig gerne ville have svar på! - hvordan cystisk fibrose påvirker lungefunktionen i forbindelse med fysisk arbejde? - hvad er cystisk fibrose? -
REACH-loven? ?
ForumindlægHejsa! Der er nogle ting jeg ikke helt har fattet. Hvad får REACH-loven ud på? Og hvilke fordele og ulemper har den? Sætter stor pris på svarerne! - Tak på forhånd .:-) -
Miro
ForumindlægEr miro et ulovligt prograM? -
TATA box og replicationsorigin?
ForumindlægEr replications origin det samme som TATA books ? Hvis ikke hvad er forskllen ? -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en indledning i DHO. Vores overemne som alle skal koncentrere sig om er kvindes position i historien. Min problemformulering er hvorfor har synes på kvindes rolle ændret sig i et ægteskab fra idustrialiseringen frem til 1950'erne? Hvordan kunne jeg evt starte mi... -
Kraft ved sammenstød
ForumindlægHej. Vil høre om der er nogle fysikkyndige mennesker, der kan hjælpe mig med en problemstilling. Har en situation, hvor jeg skal beregne den kraft der opstår ved sammenstød mellem et bevægeligt emne og et ikke-bevægeligt emne. Konkretiseret består situationen af det tænkte eksempel, at man taber ... -
gåde
Forumindlæghvis har har 3 æbler i mine hænder og en på mit hoved, og den på mit hoved bliver skudt af af en pil, hvor mange æbler har jeg så i mine hænder?
