Søgning på: amish folket. Resultater: 18161 til 18180 af 19974
-
Poker Sandsynlighedsregning
ForumindlægHejsa min første tråd \o/ Jeg prøver at regne ud hvad chancen er for at få en straight efter floppet (Texas Hold'em regler) på en "runner runner" dvs. jeg skal bruge 2 kort for at få min straight. hånden kunne f.eks. se således ud: Flop: [10] [9] [3] Hånd: [J] [2] så de kort jeg ... -
Tysk rettelse af oversættelse!
ForumindlægHej derude!Håber en af jer har tid til at kigge denne oversættelse igennem...På forhånd tak!Tidligere var alt så personligt. Den første feriedag drak man et glas øl med sine værtsfolk, og samtidig fik man straks alt vigtigt at vide om stedet, øen og dens beboere. Ganske vist findes der endnu mang... -
under 200 ords oversættelse
ForumindlægHvordan vil I oversætte følgende, bare nogenlunde til tysk?Mozart bliver fra barnsben betragtet af folk som et stort musikgeni. Et vidunderbarn, som formår at komponere fantastisk musik værker på samlebånd. Dette udnytter Mozarts fader Leopold. Leopold opdrager den lille Mozart til kun at beskæft... -
Projekt - haster!
ForumindlægVi har projekt i næste uge og jeg har 2 spørgsmål 1. Jeg har stadig ikke skrevet en problemstilling, da jeg ikke kan finde ud af det! Mit emne er "Homoseksuelles ret til at adoptere". Jeg har skrevet en masse spørgsmål, som jeg skal have sat ind i en problemstilling. - Hvorfor må homos... -
tetrahydrocannabiol SRP opgave
Forumindlæghejsa alle folkens her inde på studieportalen ,. sidder her og knokler med min srp opgave og har til på mandag til at lave den og er nåde til en blindgyde ARGH !! er kommet til en del i opgaven hvor jeg ikke kan finde særlig meget om tetrahydrocannabiol ? det lyder således at jeg skal beskrive te... -
Gærings reaktioner og Differentialligninger
ForumindlægHej folkens. Jeg fik min SRP problemformulering for to dage siden. Mine opgave handler, som læses på overskriften om Gærings reaktioner og Differentialligninger. Da jeg i sidste øjeblik valgte det her emne, har jeg først nu fudnet ud af, at jeg ikke rigtig har styr på det :( (ved godt, det er m... -
projekt adoption homoseksuelle
ForumindlægHej :) En veninde og jeg er i færd med 9 klasses projekt, og har brug for en hjælpende hånd :) Vi har valgt emnet homoseksuelle og adoption. Vi skal lave et produkt og har planer om at lave en "nyheds udsendelse" hvor vi b. la interviewer homoseksuelle og politikere ville gerne høre j... -
Problemformulering, for identisk?
ForumindlægHejsa folkens. Jeg er den heldigige vinder af et studieretningsprojekt, og har derfor fået stillet denne opgaveformulering: Opgaveformulering: Der ønskes e redegørelse for begreberne brugervenlighed og branding i forbindelse med mindre virksomheders hjemmesider. Dernæst ønskes en udar... -
Spørgsmål til ''Den kolde krig''
ForumindlægHej folkens, Er der nogen der svare UDDYBENDE på de her 18 spørgsmål? Bemærk dette er 8. klasse folkeskole niveau. Ville være en VIRKELIG stor hjælp! Tak på forhånd. :-) 1. Hvad var baggrunden for ''Jærntæppet''? 2. Hvorfor ville Stalin og Sovjetunionen have en mur, der delte Eu... -
Hvorfor skal det være så svært!!? - TYSK!
ForumindlægGod aften folk fra studi. Jeg spørger jer pænt om i vil tjekke om det er oversæt rigtigt? Ha fortsæt en god aften!Nach das frühstück holte wir immer das Zeitung. Icg bin gegen die Regierung. Die Bar ist gleich um die Ecke. Es ist zu das Mädchen von den Grossvater. Wir kommen durch den Garten. Sie... -
Lidt hjælp til kort tysk oversættelse..
Forumindlægvil være meget taknemmelig hvis i lige kunne rette den tyske tekst igennem for grammatiske fejl..tak på forhånd..Det danske tekst(skal ikke rettes):Balladen er et folkeligt, fortællende digt, hvori der skildres usædvanlige og spændende begivenheder. Man hører om menneskets møde med uhyggelige mag... -
Methaphors/symbols
ForumindlægHej, Har trukket den her tekst i min 24 timer eksamen (A Letter From Home). https://books.google.dk/books?id=2qfiF1m9hCIC&pg=PA49&lpg=PA49&dq=the+day+an+elephant+dies+is+the+day+you+see+all+kinds+of+knives&source=bl&ots=UCkMegg49A&sig=kNo9pG2FBS6Z9FKDvwIJOtOzB8k&hl=da... -
En lille engelsk oversættelse
ForumindlægHej! Her er en lille engelsk oversættelse. Det kunne være rart, hvis nogle ville kigge den kort igennem - men tror/håber nu ikke, der er de helt store fejl. Tak! :)Verden er indrettet til højrehåndede, og er man venstrehåndet, kan man ikke undgå at løbe ind i problemer, som kan virke umådelig van... -
3 spørgsmål hjælp ,
Forumindlæghej folk er der en der kan være sød og kig på opgaven? spørgermålene: 1: Hvor mange procent udgjorde antallet af indlagte på lejrehospitalet i forhold til antallet af henvendelser til lejrehospitalet? 2: Hvor mange henvendelser i alt kan er forventes i 2001, hvis skademønstret er det samme som i ... -
Ideer til perspektivering
ForumindlægHej, alle! Jeg går i 9. Klasse og skal snart til at gå ud af skolen. Jeg skal op i Dansk Mundtlig, hvor jeg skal fremlægge ud fra en synopse. Jeg har trukket det fordybelsesområde, der hedder: Besættelsen og efterkrigstiden. Ud fra mit fordybelsesområde har jeg så valgt at snakke om Tove Dit... -
Analyse af Danskhed
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig, skal snart op til mundtlig afgangsprøve i dansk. Jeg har valgt et digt og så vil jeg spørge om nogle af jer kan finde nogle symboler eller metaforer i digtet. Jeg har tjekket og synes ikke rigtig der er nogen, men jeg ved det ikke please hjælp. Den her tekst: danskhede... -
rettelse pls pls skal bruge det til imorgen
ForumindlægStykket ”Erasmus Montanus” handler om den unge student, Rasmus Berg, som på latinsk er betegnet som Erasmus Montanus, der vender tilbage til fødebyen efter at have studeret i hovedstaden. Rasmus Berg er en helt almindelig bondedreng, som er opvokset på landet, men efterfølgende sendt ... -
Litteraturhistorie - beskrivelse af de forskellige perioder
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk i morgen, og jeg har fået en liste af min lærer, som indeholder et skema over litteraturhistorien. Hun har lavet fire forskellige kolonner for hver periode. - Navn på perioden, årstallet, beskrivelse og forfattere. Jeg forstår dog ikke den beskrivelse ... -
Valgfag og A-niveau fag
ForumindlægHej folkens. Lige pt går jeg i 2.g, og vi har altså her for nyligt skulle vælge valgfag. Der havde jeg ingen problemer med at vælge, for jeg ville gerne have tysk fortsætter på højniveau og enten latin eller psykologi på C-niveau. Desværre var latin grundet for få elever ikke en mulighed, så det ... -
9 linjer.
ForumindlægJeg har lige 9 linjer, jeg kunne tænke mig folk lige ville tjekke igennem for brølere :). 1. Efter morgenmaden hentede vi altid avisen. Nach dem Frühstück holten wir immer die Zeitung. 2. Jeg er imod regeringen. Ich bin gegen die Regierung. 3. Baren er lige om hjørnet. Die Bar ist gleich um di...
